poniedziałek, 13 sierpnia 2018

179. Striped romper

Dobry wieczór!

Witam Was, jak zwykle już, tuż po weekendzie, ale nie do końca w poniedziałkowym nastroju. 
Choć nie jestem jedną z tych osób, u których pierwszy dzień tygodnia rodzi negatywne emocja to i tak perspektywa weekendu zaczynającego się od środy nastraja mnie bardzo dobrze. 
Tym bardziej, że przed nami długo wyczekiwana wycieczka do Budapesztu. 
Zachęcam oczywiście do odwiedzania mnie na Inst- tam pewnie relacje będą pojawiały się na bieżąco. 


Chciałabym pisać dla Was więcej... Więcej niż tylko kilka słów na temat mojego weekendu i stylizacji.
Pisanie zawsze było dla mnie (zaraz obok biegania) swoistym remedium. Przynosiło mi ukojenie, choć nie zawsze pisałam o problemach, które mnie dotykały. Jednak dzielenie się myślami było pewnego rodzaju catharsis dla mnie. Oczyszczało mój umysł z negatywnych emocji. 
Brak czasu i codzienny pęd życia zabija we mnie kreatywność i sprawia, że kocioł w mojej głowie coraz trudniej usystematyzować. Odbija się to nie tylko na blogu, ale również na mnie samej... 
Z jednej strony bywam przemęczona, z drugiej jednak wpadając w wir obowiązków nie potrafię wyrwać się z niego i mam wrażenie, że umiejętność odpoczywania została u mnie zatracona. 
Czasem, gdy usiądę spokojnie próbując złapać oddech, pojawiają się u mnie wyrzuty sumienia "jeszcze tyle do zrobienia, nie mam czasu"...
Mam nadzieję, że najbliższy urlop przyniesie mi odrobinę wytchnienia....

Przechodząc jednak do meritum, czyli do dzisiejszej stylizacji prezentuję Wam zdjęcia wykonane w ostatni bardzo upalny piątek (wreszcie jestem na bieżąco ze zdjęciami :D)
Tego lata bardzo polubiłam się z kombinezonami, więc gdy na stronie DressLily zobaczyłam ten w moich ulubionych kolorach, nie mogłam go sobie odmówić! 
Wzór pasków jest dość popularny, ale ten różni się znacząco od tego, który przeważa w większości letnich kreacji. I chyba dlatego właśnie tak mocno przykuł moją uwagę.
Krój ma dość dopasowany, a dzięki gumie na plecach ładnie układa się na sylwetce. 
Oczywiście, można by to szaleć z dodatkami, jednak to nie w moim stylu i jak zawsze całość to typowy dla mnie minimalizm. 
Dobrałam jedynie buty- klapki na koturnie wydawały się nabardziej trafionym rozwiązaniem. 








kombinezon- Dresslily
buty- nn

47 komentarzy:

  1. Such a cute dress!

    http://www.iameleine.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kombinezon, wyglądasz w nim wspaniale :) Bardzo lubię Dresslily.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny i oryginalny ten kombinezon:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paski,paski,black end white ciekawe i intrygujące a zarazem eleganckie i wygodne.Podoba mi się ta sukienka ma coś w sobie sama bym ją założyła.Buty nie są w moim typie,lecz Tobie w nich jest bosko
    Udana i ciekawa stylizacja.W wolnej chwili zapraszam do siebie zostaw jakiś ślad każda opinia jest dla mnie pomocna:modnybuziaczek177.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tego typu buty, wydłużają i wyszczuplają nogę. Wyglądasz super ! :) Kombinezon jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  6. A very nice black and white look with stunning wedges as well!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/08/05/milestones/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam paski i kombinezony także podoba mi się już na wstępie :D Bardzo ładnie podkreśla figurę :) I zgadzam się koturny bardzo pasują!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kombinezony uwielbiam, więc i ten mi się bardzo podoba:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kombinezon:) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super w nim wyglądasz. Super ten kombinezon . Niestety znam ból brak czasu :/ - wciąż próbuję usiąść na filmikami i zdjęciam z wakacji - ale nie mam kiedy :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kombinezon super, pasuje do Ciebie idealnie ! ;*
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie wyglądasz w tym kombinezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kombinezon ^^ Fajnie się prezentuje :D
    Pozdrawiam oraz dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi też pisanie sprawia przyjemność i jest to fajny sposób na zapomnienie o stresie i nieprzyjemnych sytuacjach. Śliczny kombinezon!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com ❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Udanego pobytu w Budapeszcie 😘
    Ja niestety mam tylko środę wolną ale jakoś szybciej mi ten tydzień minie z taką przerwa ☺
    Wyglądasz przepięknie 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny jest ten kombinezon *_*

    OdpowiedzUsuń
  17. Paseczki tak się zlewają, że kombinezon wygląda jak sukieneczka he he
    Cudownie kochana wyglądasz, z taką figurą każda rzecz prezentuje się zjawiskowo :)
    Doskonale Cię rozumiem - niekiedy zatracam się w obowiązkach i nie potrafię należycie odpocząć.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. pisanie to tez dla mnie pewnego rodzaju katharsis :-)
    co za urocza sukienka

    OdpowiedzUsuń
  19. przepraszam kombinezon :-) ( czasami człowiek myśli o jednym a pisze drugie ;-P)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jakoś nie przepadam za takimi paskami. Czuje się w nich niczym cyrkowiec ale przyznam że Tobie naprawdę pasują! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super stylizacja i pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa ta sukieneczka <3 Ślicznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Paski - to jest coś, od czego nigdy nie mogę oderwać wzroku. Uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny ten kombinezon - ma krój który wydłuża nogi :) Buty też super :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny kombinezon, podkreśla figurę i zwraca uwagę tymi pasami :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak sobie teraz myślę, że w szafie nie mam obecnie nic w paski :D
    Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  27. Stylizacji super :) A co do pisania - może spróbuj wygospodarować pół godziny dziennie (pisząc choćby w autobusie, na telefonie)? Może okaże się, że tego właśnie potrzebowałaś: ułożenia myśli?

    OdpowiedzUsuń
  28. Ohoho do Budapesztu to i ja bym się przejechała! :) Piękny kombinezon, gdybym nie przeczytała, pomyślałabym że to sukienka!;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnio bardzo polubiłam paski i mam co najmniej kilka bluzek z takim motywem :) Są idealne na co dzień i łatwo stworzyć z nimi ładną stylizację. Kombinezon który masz na sobie wydaje się bardzo wygodny i praktyczny!

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne te paski! Ja bym założyła na sportowo, do trampek :>

    OdpowiedzUsuń
  31. nice post honey, like it!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Z daleka wygląda jak sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaki super kombinezon! Paski zawsze w modzie :)
    Jak tam wycieczka do Budapesztu? Może mała relacja po powrocie? :)

    Ps: U mnie na blogu małe rozdanie, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. This outfit is sooo cute! Love your romper!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję za odwiedziny :-) Czekam na kolejną stylizację na Twoim blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super wyglądasz <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak fajnie :) Trochę jak marynarz ;D

    OdpowiedzUsuń