poniedziałek, 19 września 2016

Nowy początek


Powrót do blogosfery jest trudny.
Mojego początku z blogowaniem zapewne nikt już nie pamięta.
W sumie, mi samej trudno jest sobie to przypomnieć.
Przygoda z pisaniem, która rozpoczęła się  10lat temu, stała się dla mnie jedynie mglistym wspomnieniem.
Lubiłam pisanie, lubiłam czytelników, dobrze się w tym odnajdywałam.
Żyłam blogosferą, poświęcałam się jej.
Miałam swoje (dosyć spore) grono czytelników i na prawdę czułam się z tym rewelacyjnie.
A później była przerwa. Długa.
Na tyle, by zupełnie wypaść z obiegu i zapomnieć o blogu.
A później go usunąć.
A teraz czuję, że znowu chcę zacząć. Ciągnie mnie do pisania, do tworzenia.

Wobec czego- znów jestem.
Raz, dwa, trzy i już- lecimy z tematem ! :)



1 komentarz:

  1. Ja jestem zdania, że jak raz się zaczeło to trzeba dalejbo jak się przerwie to właśnie jest trudno :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń