czwartek, 8 czerwca 2017

75. Zaful 3rd Anniversary x black open back dress



Dziś prezentuję Wam kolejny przegląd najciekawszych rzeczy, które znalazłam ostatnio w sklepie Zaful.
Tym razem skupiłam się na czarnych klasycznych sukienkach , bo przecież takie przydadzą się zawsze (black open back dress)  oraz tych w kolorze fioletowym (deep purple dress).
Szczerze powiedziawszy, po małej rewizji w szafie, zauważyłam, że prawie w ogóle nie mam ubrań w tym odcieniu (w przeciwieństwie do czerni, którą szczerze uwielbiam).

Moje ukochane haftowane kwiaty również się pojawiają. Ten trend zupełnie mnie oczarował i dosłownie nie mogę się mu oprzeć. Podoba mi się ten model sukienki- głównie ze względu na kwiatowy motyw, który ją zdobi, jak również na obniżony stan- bardzo lubię takie fasony.



Klasyczna, mała czarna na wąskich sznurkowych ramiączkach. Piękna w swej prostocie, a małe kokardki dodają uroku. Podoba mi się. 



Nieco odważniejszy model- dość głęboki dekolt. Dość elegancka, raczej na wieczorne wyjścia. Może randka? ;) Nie wiem, czy dobrze bym się w niej czuła. Myślę, że dla pewnej siebie dziewczyny będzie idealna. 





Delikatny fiolet i piękny kwiatowy wzór. Odkryte ramiona to dość odważne rozwiązanie, ale przy tego typu długości całość wygląda dość "porządnie".



Kolejna propozycja z dość głębokim dekoltem. Podoba mi się wzór oraz to wiązanie na szyi. Kojarzy mi się z wakacjami



Zwiewna, satynowa w delikatnym liliowym kolorze. Urocze koronkowe wykończenie. Dla romantyczek- zdecydowanie! 






                                           


W jednym z wcześniejszych postów informowałam Was o tym, że sklep Zaful obchodzi swoje trzecie urodziny i z tej okazji przygotowuje wiele promocji dla swoich klientów.
Jedną z nich jest rozdanie przygotowane na oficjalnym blogu należącym do sklepu.
Jeśli jesteście ciekawi- sprawdźcie koniecznie https://zafulofficial.wordpress.com/
(zachęcam również do zaobserwowania bloga)

Zaful 3rd Anniversary blog giveaway
My dear followers, there are some news I would love to share with you guys. One of the biggest online fashion store “Zaful” is now celebrating their 3rd anniversary.

I'll checked out the details about this anniversary blog giveaway. TBH, It's quite awesome. The link to their blog is over here: https://zafulofficial.wordpress.com/


Who doesn’t love giveaways? Go to their blog and take a look. I would be very happy if you tag my name
zyciejakpomaranczeafter participating the giveaway event. Zaful will choose a couple of winners after the event and give out huge rewards!

Many thanks!




10 komentarzy:

  1. Prześliczne są te sukienki :-)
    Poklikane :-)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne rzeczy :) kliknięte !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne mają rzeczy, lubię Zaful :)
    Klik - 16,99$, 19,99$, 23,49$, 27,49$, 15,99$ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta z kokardkami jest śliczna i taką mogłabym mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie zaful, ta sukienka 3cia sukienka mi się podoba ale raczej do odwaznych osob nie należe, aż tak.. :D klikam!
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy jeszcze nie próbowałam zamawiać z Zaful
    Wyglądają te sukienki po prostu świetnie.
    Zwłaszcza przedostatnia jak dla mnie super.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta sukienka z kokardkami to rewelacja <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/wieczorowa-sukienka-w-kolorze-khaki.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się sukienka w kwiaty, z głębokim dekoltem😍

    OdpowiedzUsuń