wtorek, 11 lipca 2017

Tropical leaves - Zaful wishlist

W ostatnim poście wspomniałam Wam o tym, że bardzo podoba mi się wzór tropikalnych liści.
Wtedy wspomniałam Wam o tym, w kontekście strojów kąpielowych, ale jak zauważyliście zapewne, trend ten jest bardzo powszechny. Zdecydowałam się zatem pokazać Wam kilka ciekawych rzeczy ze sklepu  Zaful, które zdobi ten właśnie print.

Ten kombinezon spodobał mi się od razu od go zobaczyłam. Idealnie wakacyjny, zwiewny z odkrytymi ramionami.



Sukienka o dość żywej kolorystyce, intensywna zieleń i biel zdecydowanie dobrze sprawdzi się latem.



Zwiewny krój, lekki materiał. Podoba mi się również różnica długości między przodem, a tyłem bluzki. 



I na koniec jeszcze jeden strój kąpielowy. Niesamowicie podobają mi się te zestawy z wyższym stanem!




Wiele ciekawych bikini znajdziecie również tutaj- Zaful bandage bikini Summer 2017 Promotion  


W Zaful znalazłam ostatnio kilka ciekawych rzeczy poza tymi zaprezentowanymi wyżej. Wiecie, że haftowanym kwiatom nie mogę się oprzeć :P



10 komentarzy:

  1. Niektóre propozycje bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah, ja też mam słabość do haftowanych kwiatów! Kiedy widzę z nimi jakieś ubrania to wprost nie mogę się powstrzymać przed zakupem xD

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię motyw tropikalnych liści! Sukienka jest piękna :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka mi się najbardziej podoba:)
      Pokliikałam
      Pozdrawiam
      body-and-hair-girl.blogspot.com

      Usuń
  4. Kwiatowe printy w ogóle do mnie nie przemawiają, ale te spodnie w paski są cudne ☺️
    www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienki śliczne :) Zakochałam się w tej koszuli z haftami <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest bardzo ładna <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się takie tropikalne wzory. Coś pięknego. ♥

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń