środa, 30 sierpnia 2017

105. Just like western

Witajcie kochani!

Jak mija Wam czas?
Sama nie wiem, gdzie uciekają mi ostatnie dni. Wszystko dzieje się ostatnio tak niesamowicie szybko! Z jednej strony to dobrze- czas do weekendu mija wręcz niepostrzeżenie. Zanim jednak nadejdzie upragniony piątek czekają mnie nie tylko dni intensywnej pracy, ale również kilka przyjemniejszych planów do zrealizowania- myślę, że o ich realizacji poinformuję Was na moim Instagramie.

Dziś prezentuję Wam stylizację, której zdjęcia zrobiliśmy w ubiegłą sobotę.
Zestaw prosty- zwiewna sukienka, botki i pasujący doń kolorystycznie kapelusz.
Kolorystyka ciepła, przyjemna i lekki materiał sukienki idealnie pasują do aktualnej pogody. Dni nieco chłodniejsze, ale mimo wszystko nadal wakacyjne.
Prawdę mówiąc, w tym zestawie czułam się bardzo komfortowo i myślę, że w pełni znajduje to odzwierciedlenie na zdjęciach. Przeglądając je sama stwierdziłam, że byłam tu wyjątkowo swobodna. Podczas wykonywania tej sesji miejsce nie było zupełnie puste, a mimo to ja nie czułam się skrępowana. Muszę zatem stwierdzić, że stylizacja jest wprost stworzona dla mnie.
Sukienka lekka, wykończona falbanką, dekolt delikatny. I oczywiście kapelusz, który jako element stroju uwielbiam. Te botki to również jedne z moich ulubionych (widzieliście je już we wcześniejszym poście- TU).
Całość zupełnie w moim stylu- lekko, dziewczęco.
















sukienka- Zaful
botki- New Look


Ze sklepu Zaful zamówiłam również:









47 komentarzy:

  1. Och Kochana MOja , Doskonale wiem co czujesz :( Czas leci nieubłaganie szybko :( Czasem to dobrze, a czasem złowiek jest przerażony :( Kochana wyglądasz pięknie !!!! Rajiu! Jak ja uwielbiam whcodzić do CIebie na bloga bo zawsze świetne stylizacje prezentujesz i gdy widzę Twój piękny uśmiech to i ja się cieszę hihihi :) Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukieneczka, taka wakacyjna i letnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie połączenie kolorystyczne :) mi też szybko dni uciekają jeden za drugim mija w tempie ekspresowym. Wprawdzie niby w pracy mi się dłuży ale jak przychodzi co do czego to już jest koniec i kolejny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już czekam aż założę botki :) teraz mi na nie za ciepło :) upały wróciły!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka, bardzo lubię takie dziewczęce stylizacje. :)
    Też tak mam, że ostatnio dni mijają mi bardzo szybko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna sukienka, ale jeszcze mocniej zazdroszczę tego kapelusza. Ja mialam kupić czarny, ale jakos lato się kończy a ja wciąż go nie mam i pewnie do przyszłego roku tak już zostanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widac-ta Stylizacja jest wprost stworzona dla Ciebie 💞
    Botki są świetne 😍
    Przede mną również ciężki okres w pracy 😨😥
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. stylizacja super! wpadła mi w oko :) idealna na końcówkę lata / jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super sukienka,uwielbiam te kolory

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealne połączenie! świetna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta sukienka jest przepiękna! I idealnie zestawiłaś ją z dodatkami! :) Bardzo mi się podoba.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale wyglądasz uroczo w tej sukieneczce! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piekna całość wow :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/poprawa-pamieci-podczas-czytania-twoja.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne połączenie, bardzo Ci pasuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka, botki, kapelusz- no idealnie wszystko! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczna sukienka, taka delikatna i kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja naprawdę genialna <3 Wszystko idealnie się komponuje :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale fajna sukienka.
    Już gdzieś ją widziałam.
    Bardzo lubię tego typu kroje.
    Kapelusz - ekstra.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna stylizacja! Wyglądasz naprawdę świetnie! Poklikałam w linki: 18,94; 39,12; 9,30; 18,99. :)
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Chce Cię mieć w obserwowanych bo wydaję mi się, że masz podobną sylwetkę do mnie i fajne poczucie stylu. Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna sukienka <3
    bardzo podoba mi się, że stworzyłaś z nią zestaw taki boho, te botki i kapelusz pasują tutaj idealnie- super wyglądasz kochana :) :*

    OdpowiedzUsuń
  22. wow jak ta sukienka bardzo podoba mi się, prześliczna jest <3

    OdpowiedzUsuń
  23. A lovely floral dress and cute accessories ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/08/24/tuscany-san-gimignano/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna sukienka i te beżowe dodatki:) wyglądasz cudownie:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Widać, że świetnie się czujesz właśnie w tej stylizacji, też lubię takie lekkie, zwiewne sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przed chwilą zaczynałam wakacje, a to już koniec.. czas leci bardzo szybko:(
    Fajna stylówka, choć nie o końca w moim stylu. Tobie natomiast super w niej;)

    Zapraszam na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie! stylizacja wpada już w jesienne klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja. ;) Widać, że doskonale się w niej czujesz. Na myśl przychodzi oczywiście klimat filmów westernowych, ale to super, bo je lubię. :D
    Pozostałe wybrane przez Ciebie ubrania również wyglądają mega. Poklikałam w linki.
    Pozdrawiam! ;)
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wyglądasz w takiej delikatnej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna sukienka :) Pasuje Ci idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastic post! Happy weekend. :)

    STYLEFORMANKIND.COM
    Latest Post: Light Filled Swedish Home

    OdpowiedzUsuń
  33. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  34. sukienka przepiękna , tylko dlaczego lato się kończy :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Prześliczna sukienka, bardzo lubię taki delikatny, kobiecy styl :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Super stylizacja a jakie piękne zdjęcia ! <3

    OdpowiedzUsuń
  37. ojej, uwielbiam takie sukienki! <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Jejku, ta sukienka jest przepiękna! Do tego ten kapelusz i botki, które idealnie dopełniają stylizację! Super! <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Prześlicznie wyglądasz w tej sukience ❤ Mam podobną i też ją uwielbiam - taki boho klimacik ;-) Mi też dni mijają zadziwiająco szybko... Pozdrawiam serdecznie Angela

    OdpowiedzUsuń
  40. Wayy cool! Some extremely valid points! I appreciate you writing this write-up and the rest of the website is
    also really good.

    OdpowiedzUsuń