środa, 15 listopada 2017

129. Classy autumn

Witajcie kochani!

Jak minął Wam weekend?
Mój dość intensywnie- ale bardzo miło i bardzo, bardzo rodzinnie.
Widziałam się z siostrą i jej chłopakiem, a w niedzielę odwiedzili nas kuzyni.
Bardzo lubię czas spędzany w rodzinnym gronie. To najcenniejsze momenty w moim życiu.

Dziś mam dla Was stylizację dość elegancką. Zdjęcia zostały zrobione w pewien piękny, słoneczny dzień początkiem listopada i nie ukrywam, że brakuję mi takiej pogody, gdy w pracy spoglądam za okno. Ołówkowa spódnica i żakiet to zawsze dobre rozwiązanie. Wybrałam taką w kolorze khaki, który definitywnie kojarzy mi się z jesienią. Zestawiłam ją z niebanalną bluzką i otrzymałam zestaw prosty, kobiecy i elegancki.





 


spódnica- Lila Lou
buty- DeeZee
żakiet- H&M
bluzka- H&M

Wow! Rosegal Coupon Bug!!!
ALL 20% OFF
Use: rosegal20
Click&Buy:

Validity periodhttp://bit.ly/2AG2HOF 2017.11.10-2018.01.10

37 komentarzy:

  1. Bardzo elegancko. Wyglądasz jak prawdziwa businesswoman. :) Ja weekend spędziłam na nauce do kolokwium.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely and classy outfit ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/11/10/i-have-a-dream/

    OdpowiedzUsuń
  3. Great outfit, simple but wonderful. U look fantastic.

    Great post darling, so nice and interesting.
    Like it so much. Have a nice day!

    Follow you! Visit my blog and follow if you want!
    Visit me, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobieta biznesu! Pierwsze skojarzenie :) elegancja, kobiecość i pęknie podkreśla twoją figurę. Dla mnie super:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Francja elegancja ;) Bluzka totalnie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna elegancka stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie, idealny galowy zestaw jak dla mnie :) Bluzeczka jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódniczka jest bardzo fajna :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/white-pink-crop-top.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobrze wyglądasz w tej długości spódnicy, ładny ma ona kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niczym Pani Bizneswoman - super ;))
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja właśnie szukam fajnych pomysłów na eleganckie stylizacje, więc chętnie skorzystam z Twojej propozycji :)
    Podobną bluzeczkę nawet mam, nie jest identyczna, ale prezentuje się równie fajnie.
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój weekend to głównie 30 urodziny koleżanki <3 Więc balety do rana :)
    Świetna stylizacja, uwielbiam takie spódniczki ;))

    Pozdrawiam ;*

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak elegancko :) Mam podobną bluzeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie się prezentujesz w tej stylizacji 😍
    Bluzka jest przepiękna 😍
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzka mnie oczarowała. Całość świetnie ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta spódnica jest obłędna Kochana!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie i stylowo wyglądasz, a bluzka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz. Klasycznie,stylowo i elegancko. Genialna spódniczka i bluzka. Całość bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo elegancka stylizacja :) Spódnica super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Oo, trochę inaczej niż zwykle, ale muszę przyznać, że naprawdę dobrze wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczywiście bardzo elegancko, ale za to jak ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurde kochana jak Ty super wyglądasz :) Podoba mi się :D :*


    Obserwuję :) I zapraszam w wolnej chwili do siebie ;-) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jak elegancko :)
    http://s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie elegancko.
    Idealnie do pracy w biurze

    OdpowiedzUsuń
  25. Hey, czy pisałam już, że chętnie widziałabym Cię w moim projekcie"blogerskie pitu-pitu"? Nie mogę znaleźć informacji. Jakby coś, pisz do mnie na Fb, ewentualnie na mejla (jednak rzadko zaglądam).

    OdpowiedzUsuń