czwartek, 16 listopada 2017

130. Gray casual

Witajcie!

Jak minął Wam tydzień? Mój niesamowicie szybko i sama nie wiem, kiedy...
Zastanawiam się, gdzie podziały się dni między poniedziałkiem a czwartkiem.
Z tego powodu jednak wcale się nie skarżę, a wręcz cieszę się, że piątek już jutro.
I z każdym dniem bliżej świąt. Czy Wy też na nie czekacie?

Mój dzisiejszy zestaw, to cóż... nie ma sensu się nad nim dużo rozwodzić, bo jest aż do granic możliwości zwyczajny. Ulubione dżinsy i sweter, który dzięki małemu dodatkowi w postaci wiązań na rękawach staje się niebanalny. Ktoś niegłupi powiedział, że piękno tkwi w prostocie ;)




 


sweter- Zaful 
jeansy- H&M
botki- DeeZee

56 komentarzy:

  1. Jak zawsze pięknie! super sweter i buty:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz w szarym. :) Też ostatnio często noszę ubrania w tym kolorze. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam szare swetry! Często mój wybór ogranicza się do tego, czy ciemno- czy jasno szary wybiorę na dziś. :D No i fajne są te wiązania w sweterku. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny sweter, pięknie wyglądasz! :)
    Ja również nie mogę się już doczekać świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. No sweterek rzeczywiście super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie piękno tkwi w prostocie i Ty Kochana właśnie to udowodniłas 😉😊😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka prostota bardzo mi się podoba :* WYglądasz ślicznie Kochana :*:* Też nie wiem iedy ten tydzien minal :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek bardzo fajny, właśnie dzięki tym wiązaniom jest oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna góra.
    Szarość to klasyk na każdą okazję :)
    Podoba mi się.
    Pozdrawiam piątkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny sweterek, szukam czegoś w tym stylu, ale w czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie tak na codzień lubię się ubierać :) zgrabnie ci w tych spodniach :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz 😍
    Sweterek chętnie bym ci podebrała 😉
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi też bardzo szybko zleciał, tylko że ja półprzytomna chodziłam przez caly tydzień, tak mała dała w kość :O

    super sweterek <3

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny sweterek, a cały zestaw bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak zawsze śliczny zestawik:3 Mi tydzień tez szybko minął!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny sweterek, bardzo podobają mi się te wiązania przy rękawkach, i moja ulubiona szarość ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny sweterek. Życzę miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Niby zwyczajnie, a jednak pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Casual e linda! *.* amei o look!
    Obrigada pela visita, linda!
    E bom final de semana!! Até mais. Beijinhos ;*

    http://suenefernandes.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny sweterek :) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne botki po prostu świetne
    Ciekawy też ten sweterek

    OdpowiedzUsuń
  23. Nice post!! Your blog is interesting!!
    Love that detail on sweater sleeve.
    I follow you. Mind following back?

    http://asweetwoorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja do świąt odliczam już chyba od września :D Przepiękna stylizacja! :*
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Również nie wiem, kiedy minął mi tydzień... bardzo ładna stylizacja!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tydzień minął szybko, ale bardzo był męczący...
    Ślicznie wyglądasz :)
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  27. chyba kupiłam dzisiaj te same albo bardzo podobne jeansy ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Love this :)


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  29. Święta coraz bliżej ale ja jakoś specjalnie na nie nie czekam:) Stylizacja bardzo ładna jak zwykle mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  30. Przyznam że te jeansy świetnie na Tobie leżą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie wyglądasz. Stylizacja codzienna, ale bardzo ładna. Sweterek przypadł mi do gustu ;)
    ✾ I'm Dollka Blog ✾

    OdpowiedzUsuń
  32. Prosty, a jednocześnie ładny zestaw :). Ja również już nie mogę doczekać się świąt. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładny sweter, urozmaica całość :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Oczywiście że czekam na święta no i prawdziwą zimę! Piękna i uśmiechnięta jak zawsze ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. Nothing more elegant that denim and grey, great choice Mz Ewelina!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Na święta się zawsze długo czeka, potem ewentualnie masa przygotowań a kiedy już nadejdą do PYK! i po wszystkim. Ze 3 dni powinny chociaż trwać :D

    OdpowiedzUsuń