poniedziałek, 20 listopada 2017

131. Balck & red x embroidery


Witajcie w nowym tygodniu :)

Jak minął Wasz weekend? Mam nadzieję, że jesteście wypoczęci i pełni sił :)
Mnie udało się nieco zregenerować i prawdę mówiąc większość wczorajszego dni spędziliśmy na oglądaniu filmów. Ot, takie tam błogie lenistwo.
O poranku przywitało nas piękne słońce i stwierdziliśmy, ze jest to idealny moment aby zrobić zdjęcia.
Niestety, gdy dojechaliśmy na miejsce zaczął padać deszcz... I tak kręciliśmy się po mieście szukając miejsca, w którym zupełnie nie przemokniemy.
Było zimno, ciemno ale poświęciłam się i zdjęcia są.

Haftowane wzory to element, który przyciąga moją uwagę zawsze. Dlatego obok delikatnej zwiewnej bluzki, którą zdobi ten moty właśnie, nie mogłam przejść obojętnie. Aby nie przeholować ze wzorami zdecydowałam się na zestawienie jej z klasycznymi spodniami.

 





bluzka- Sammydress
torebka- Sammydress
spodnie- H&M
botki- Deichmann


Z Sammydress zamówiłam również kilka innych rzeczy: 







używając hasła SammydressChen otrzymacie 10-20% zniżki od Sammydress

40 komentarzy:

  1. Ten żółty sweterek jest śliczny!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta koszula w paski... bardzo elegancka!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka ze zdjęć cudowna! Strasznie mi się podoba ;)
    ✾ I'm Dollka Blog ✾

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna bluzeczka:) cudownie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam tą bluzeczkę:) świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna ta bluzeczka, którą masz na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta pogoda zdecydowanie nie sprzyja robieniu zdjęć, ale grunt to poświęcenie :D
    pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Very nice and elegant outfit ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/11/17/kathrine-wants-boots/

    OdpowiedzUsuń
  9. You have such an amazing smile!
    Lovely and the embroidedshirt is so pretty, love it.

    take a look at my BLOG and also INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta bluzeczka jest prześliczna, zakochałam się w niej :) Świetne zamówienie :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/delikatna-sukienka-i-rockowe-botki.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz 😍
    Co za promienny uśmiech ☺
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka przepiękna stylizacja!
    Właśnie takie kolorki na jesień są idealne.
    Super!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny zestawik kochana :D Troszeczke za czarny hah, ale nadał <3 Ja przyznam, ze jestem senna bardzo, chce weekend ;_;

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz. Hafty pasują do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna bluzeczka, bardzo dziewczęca. Hafty przyciągają wzrok. :)
    $7.31, $1.99, $7.54

    OdpowiedzUsuń
  16. So lovely shirt, like this design so much! Lovely darling, so nice photos.
    So nice and interesting post darling, great!
    Like it so much. Have a nice day! Follow you!

    Visit me, dear. Hope see you soon. Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  17. Żółty sweter wygląda najciekawiej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Figurę to Ty masz dziewczyno powalającą! Bardziej ona mnie przyciągnęła niż stylizacja szczerze mówiąc :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaka super ta bluzeczka :) Wspaniałe hafty! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mówiłam już że bluzka jest piękna?

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam czarne stylizacje *.* Świetna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudna ta bluzeczka :) i ładny sweter zamówiłaś.
    Wytrwałaś w deszczu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. You have such cute style! Thanks for the share, keep up the posts!
    Scarlett

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz, super torebka!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna bluzka, super wyglądsz! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wyglądasz w tej bluzeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Your embroidered black blouse is beautiful - I love the design, look of the fabrics and, of course, the pretty embroidery. You look very pretty wearing it styled with the black H+M trousers

    http://www.full-brief-panties.blogspot.com/2017/10/lingerie-review-of-full-brief-panties.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudna ta bluzeczka. Piekne hafty :)

    OdpowiedzUsuń