środa, 6 grudnia 2017

135. The coat

Witajcie w poniedziałek!

Jak się macie?
Ja właśnie uparcie walczę z przeziębieniem. Póki co, stosuję domowe sposoby i mam nadzieję, że uda mi się uniknąć choroby.


Dzisiaj jedna z moich ostatnich jesiennych sesji.
Myślę, że obecnie pogoda nie pozwoli już na założenie lżejszego płaszcza, a ten który mam na zdjęciach taki własnie jest. Wykonany z przyjemnego, lekkiego materiału jest pewnym novum w mojej szafie- zwykle stawiam na okrycia wierzchnie w jednym kolorze. Nie ukrywając- takie są najbardziej uniwersalne. Ten, zdecydowałam się zestawić z moim ulubionym kraciastym szalikiem i pasującą kolorystycznie torebką. Całość spójna kolorystycznie, zdystansowana, czyli bardzo, bardzo w moim stylu.








płaszcz- Zaful 
szal- nn
torebka- Sammydress
buty- Deichmann



51 komentarzy:

  1. Przepiękny płaszczyk <3
    życzę szybkiego powrotu do zdrowia :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny płaszczyk :) wyglądasz jak zwykle bardzo wdzięcznie ,ślicznie i dziewczęco :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. I życzę walki ze zbliżającą się chorobą; -)

    OdpowiedzUsuń
  4. Plaszczyk mi się podoba, znalazłam go nawet na stronie z płaszczami i widzę że kosztuje niecałe 40$ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja! Taka elegancka i pełna kultury;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia 😘
    Ostatnio te bakterie coś za bardzo szaleją 😐😉
    Pięknie wyglądasz 😍
    Świetnie zgrana ze sobą jest ta stylizacja ☺
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny płaszczyk a taki szal w kratę marzy mi się od kilku sezonów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje mi się, że znam ten płaszczyk... ale... pewna nie jestem.
    Być może kiedyś go na kimś widziałam.
    Bardzo ładny.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice coat, perfect for this time of the year!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/12/01/league-of-extraordinary-heels/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjemny jest :) poniedziałek dobrze mi minął ale dziś śpię na stojąco w pracy hehe :) najchętniej pojechałabym do domu i poszła na drzemkę 😁

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba ten zestaw :) Zdrówka życzę obyś szybko wyleczyła przeziębienie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój kraciasty szalik bardzo przypomina mi wzorem moją koszulę. :D Życzę Ci dużo zdrówka! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny jest ten płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny płaszczyk :) Muszę kupić sobie podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Okropny ten zimowy okres. Ja sie lecze juz od prawie miesiaca :P Plaszczyk wyglada swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny elegancki płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pozytywnie i pięknie jak zawsze!
    Życzę dużo zdrówka!
    malgorzatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie Ci w tym płaszczu, pozdrawiam <3!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz :) Piękny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny płaszcz i szalik:) fantastycznie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Chusta jest śliczna ;) Bardzo podoba mi się jak genialnie dobrałaś kolorystycznie tę torebeczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekny prosty look <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/12/trendy-wings-uniwigscom.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Podobają mi się właśnie padło takiego typu płaszczyki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super! ta torebka jest bardzo fajnym dodatkiem :) zdrówka życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. To dużo zdrowia! Oby ta zbliżająca choroba sobie jednak poszła. Co do płaszczyka to jest cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Spodobały mi się Twoje butki :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Wiesz, że ja to Cię po prostu kocham. I ten Twoj uśmiech <3
    jak zawsze urocza;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Od razu mi w oko wpadła Twoja torebeczka, świetna!

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię do Ciebie zaglądać właśnie ze względu na Twoje klasyczne stylizacje, sama jestem osobą, która preferuje elegancję i ponadczasowość, więc jak najbardziej Twój blog do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładny zestaw, podobają mi się ostatnio takie płaszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładnie, gustownie, a czerwona torebka i ta czerwień na szaliku, sprawiają, że cały zestaw wygląda ciekawie. Fajny ten płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialny płaszcz :) Życzę zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny płaszczyk :) Mi marzy mi się czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny płaszcz i torebka bardzo fajnie ożywia całość- podoba mi się takie zestawy <3

    Zdrówka życzę kochana ! :)
    syrop z cebuli, czosnku i miodu polecam :D hihhihi

    OdpowiedzUsuń
  35. Podoba mi się akcent czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowny płaszczyk :) Bardzo podoba mi się kolorystyka tego zestawu :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/szare-futerko-i-czerwony-plecak.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Mimo, że kolorystyka tak jakby się gryzła i wzór też to tutaj tego nie ma, wszystko jest dopasowane i do siebie pasuje! ☺

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajny płaszczyk! :) Życzę szybkiego powrotu do formy i wygranej z przeziębieniem :)
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam ten płaszczyk-uwielbiam go :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale przepięknie Ci w ... uśmiechu ♥

    OdpowiedzUsuń