czwartek, 21 grudnia 2017

139. Cekinowy sweter


                Przyznam się Wam szczerze, że od kilku dni nie myślę o niczym innym jak o tym, że już w sobotę jadę do domu. Perspektywa spędzenia kilku dni w rodzinnym domu napawa mnie radością, tak wielką, że aż trudną do opisania. 
Cieszę się na samą myśl o tym, że wreszcie będę mogła poświęcić bliskim trochę więcej czasu. 
Wspólne ubieranie choinki, krzątanina w kuchni, zawieszanie kolorowych lampek na tarasie i balkonie... Te wszystkie rzeczy mają w sobie taką magię! 
I ten poranek w Boże Narodzenie. Żaden inny w ciągu roku nie jest taki jak ten. 
I nie chodzi mi tu o prezenty pod choinką, bo w naszej rodzinie nie ma w zwyczaju obdarowywania się w Święta. Ten poranek po prostu sam w sobie jest niesamowity. 

Pozostając w temacie Świąt, mam dla Was kilka zdjęć sprzed kilku tygodni. Pogoda wtedy była iście świąteczna (żywię szczerą nadzieję na powrót takiej aury) i żal było nie wykorzystać jej na sesję. 
Stylizacja to dość proste połączenie, ale jak wiecie, takie lubię najbardziej. Są w moim stylu i nie czuję się wtedy przebrana, a ubrana :) 
Przyznam szczerze, że nie przepadam za cekinami. Ale sweter nimi ozdobiony wyglądał zupełnie w porządku- krój prosty, a ta forma zdobienia nadała mu nieco charakteru. Dzięki temu całość nie stała się monotonna. Kozaki za kolano na takim obcasie to moja ostatnia zdobycz, z której jestem niesamowicie zadowolona. Są bardzo stabilne i wygodne :) 










sweter- Primark
spódnica- New Yorker
buty- Renee

43 komentarze:

  1. Ślicznie Ci w tym sweterku. :) Życzę Ci spokojnej podróży do domu oraz cudownych Świąt spędzonych w gronie najbliższych. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja też już nie mogę się doczekać Świąt💞
    Aura na zdjęciach wygląda super☺
    Ty też prezentujesz się rewelacyjnie 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam bardzo podobne buty! A sweterek śliczny. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Rowniez byłam bardzo szczesliwa z powodu powrotu do domu! Świetny look kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę ja w sobotę jeszcze do pracy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja. Sweter jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja ;)
    Sweterek jest boski !


    Pozdrawiam
    Zapraszam do siebie na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz super :) fajna stylizacja :)
    pozdrawiam i życzę wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny sweter :)
    Życzę wesołych świąt<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna, elegancka stylizacja! Świetna!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny sweterek, idealny na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny sweterek, taki świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow co za prześliczna stylizacja prosta ale ale bardzo elegancka idealna w drugi albo trzeci dzień świąt, właśnie takie proste stylizacje są najlepsze tak naprawdę w prostocie tkwi największe piękno i dokładnie tak jak napisałaś ja też w prostych stylizacjach czuje się ubrana a nie przebrana, a zdjęcia jak zawsze zachwycajaco piękne 😉😊😃

    OdpowiedzUsuń
  14. great post dear. i really like the way your blog looks.
    i followed you and i hope that you'll follow me too.

     CcaammBlog 

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tak - t wszystko ma swoją magię:)
    Piknie wygladasz!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  16. Lindo look!!! Amei *.*
    Obrigada pela visita, linda!!!
    Bom final de semana e um feliz Natal!
    Até mais. Beijinhos ;*

    https://suenefernandes.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja z klasą, idealna na święta :) Wesołych Świąt :*
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/wesoych-swiat.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Super płaszczyk! Świetnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prezentujesz się bardzo ładnie:) Myślę, że stylizacja sprawdzi się na Wigilię:)
    Wesołych świąt♥
    -> staying true to myself

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi! Your post is amazing! I really like your blog and I think we should follow each other on GFC! Let me know on my blog. xoxo

    https://alexanic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna całość :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/12/swiatecznie-na-swieta.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Pamiętam takie swetry! Moja mama miała identyczny zielony :) Były mega modne chyba w latach '90 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh very cute style darling
    Cute photos
    Happy holidays

    OdpowiedzUsuń
  24. Super jest! Do twarzy Ci w szarym :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się to połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajnie kontrastuje ten sweterek z czarnym kolorem.

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam sweterki! Zimową porą nosiłabym je cały czas!
    Ten jest cudowny, wspaniały, przepiękny!
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wyglądasz, tak promiennie, lekko. Bije od Ciebie niesamowicie pozytywna energia. A stylizacja świetna! Wszystkiego najlepszego w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeju skarbie jak mnie dawno tu u Ciebie nie było ;)
    Pięknie i kwitnąco wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna stylizacja :D Bardzo podobają mi się buty, miałam zamiar kupić kiedyś z tej firmy, wygodne są ? Jak jest z doborem rozmiaru ? Napisz w kom u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny sweterek:* Stylizacja w dwóch kolorach, które ze sobą świetnie wyglądają SUPER:*

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  32. I'm a really lover of basic outfits and your is perfect!!!
    I hope you had a very beautiful Christmas my dear and I wish you a very great new year!!! Don't miss my latest post, now on my blog! Kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    My latest outfit

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo mi się podoba! Kozaki i buty świetne!

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładny płaszczyk. Ale mi tu brakuje koloru!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja również nie przepadam za cekinami, ale Twój sweterek jest naprawdę bardzo ładny :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń