poniedziałek, 22 stycznia 2018

144. Casual with bowtie sweater

Witajcie kochani ;)

Jak minął Wam weekend? Udało się Wam zregenerować? Ja w zasadzie nie miałam po czym odpoczywać, ponieważ dni na zwolnieniu lekarskim upływają mi dość leniwie :p Porządki w szafie nie są zbyt wyczerpującym zajęciem.
Wczorajsze przedpołudnie spędziłam leżąc w łóżku i patrząc na ścieg prószący za oknem. Uwielbiam ten widok i prawdę mówiąc mogłabym w takim stanie pozostać przez kolejne pół dnia. Postanowiliśmy jednak nacieszyć się zimą na zewnątrz i wyszliśmy z domu na spacer.
Mam nadzieję, że to nie ostatnia przechadzka w śniegu w tym roku i zima choć na chwilę pozostanie z nami :)


A dzisiaj prezentuję Wam zdjęcia, które zrobiłyśmy z siostrą dość spontanicznie- w sobotę podczas zakupów, między wizytą w jednym a drugim sklepie ;)
 Było dość ciepło i nie marzłam zupełnie zdejmując kurtkę.
Aż trudno uwierzyć w tak diametralne zmiany pogody :)
Zestaw najbardziej typowy dla mnie- ciepły sweter, któremu uroku dodaje kokardka na plecach, jeansy i kozaki za kolano.









sweter- Rosegal 
kozaki- DeeZee
spodnie- Mohito 

30 komentarzy:

  1. Sweter jest śliczny ale muszę powiedzieć że bardzo zgrabnie ci w tych spodniach. W weekend odpoczywałam pełną parą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten sweter jest taki cudny

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Na moim instagramie ruszył konkurs wygrywa 15 osób!
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek śliczny ❤
    U mnie na szczęście zima się "trzyma"
    Pozdrawiam cieplutko
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweter ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja chce taki sweterek:D koniecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice and cool outfit with a beautiful sweater ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/01/19/king-of-the-heels/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowny ten sweterek!
    Też byłam cały tydzień ma L4 i się bardzo rozleniwiłam, dziś do pracy ciężko było mi wstać.
    A w niedziele odwiedziłam dziadków. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek jest cudny, choć ta kokardka nie do końca mi się podoba. Być może, gdyby była beżowa, wyglądałaby ciekawiej?

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi weekendy mijają bardzo szybko. Nawet nie wiem kiedy a tu już poniedziałek.. Zima do nas zawitała oby została jak najdłużej :) Stylizacja bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie kokardki czy wiązania potrafią kompletnie odmienić zwykłe swetry ;)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny zwyklaczek :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie jak narazie jeszcze jest śnieg ☺
    Świetny outfit i ten sweterek- przecudny😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnie wyglada outfit, jednak do mnie bardziej by przemawiał sweterek bez tej kokardki :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow cudowny zestaw i przepiękne zdjęcia 😉😊😘

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten sweter jest przecudowny, do tego te urocze wiązanie z tyłu <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja, sweterek jest uroczy ma ciekawy tył :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/01/winter-look-parka-w-kolorze-baby-blue.html

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny tył ma ten sweterek, ja tylko czekam na lepsza pogodę na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny sweterek:) cudownie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny sweterek, mam podobny w szafie :)

    http://kiudlis.blogspot.com/2018/01/mam-nadzieje-ze-wiesz-ze-mozesz-mi.html

    OdpowiedzUsuń