piątek, 26 stycznia 2018

145. Gray winter

Witam serdecznie :)

Jak mija Wam czas?
Ja skończyłam porządki w szafach, ale nadal mam wrażenie, że jest w nich za dużo rzeczy ;)
Z niektórymi po prostu nie potrafię się rozstać. Ale taka już chyba moja natura, ze do pewnych spraw podchodzę bardzo emocjonalnie i przedmioty z pozoru niezbyt cenne dla mnie mają ogromne znaczenie- przywołują na myśl pewne wydarzenia bądź osoby.
Tymczasem moje zwolnienie dobiega końca i w poniedziałek wracam do pracy. Czuję się już całkiem dobrze a myśl o tym, że po weekendzie przekroczę mury biura napawa mnie szczerą radością.
Jutro natomiast wybieram się do rodziców. Staram się ich odwiedzać przynajmniej raz w tygodniu, a z racji tego, że na weekend planujemy mały wyjazd we dwoje wizytę zaplanowałam na czwartek :) mam nadzieję, że nic się w tej kwestii nie zmieni.

Dzisiaj prezentuję Wam stylizację już nieco bardziej typową dla mnie. Dziewczęce zestawienia są szczególnie mi bliskie. W rozkloszowanych spódniczkach czuję się dość dobrze i mam wrażenie, że pasują do mojej figury. Są świetną bazą a zestawione z bluzą taką jak w tej stylizacji tworzę zestaw lekki, idealnie sprawdzający się na co dzień. Zimą często decyduję się na zakolanówki- nie przeczę nawet, że jestem ich zdeklarowaną wielbicielką. Pełnią nie tylko niezwykle praktyczną funkcję i ogrzewają nogi, ale są również ciekawym uzupełnieniem stylizacji. I dodają nieco uroku :)














bluza- Dresslily
spódnica- H&M
buty- CCC
zakolanówki- Dresslily
szal- Mohito 




50 komentarzy:

  1. bardzo lubię zakolanówki, ale noszę tylko po domu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Spójna kolorystyka to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam połączenie wysokich kozaków z zakolanowkami <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowna stylówka <3 te zakolanówki i spódniczka skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing look Mz Ewelina, well done

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakolanówki tu są chyba najbardziej hot !

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam szczerze że sama mam podobny sentyment do niektórych rzeczy-wiem że mi nie będą potrzebne ale nie wyrzucę 😉
    Rewelacyjnie wyglądasz w tej stylizacji,sceneria również bardzo ładna 😍☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kombinację szarości i czerni - dla mnie bomba!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymaj, trzymaj, bo czasem te nasze "chomikowanie" się przydaje :) moda lubi zataczać koło, więc za jakiś czas będziesz miała ciuszki jak znalazł :D hehe

    super wyglądasz kochana :)

    A dokąd wybieracie się na weekend ? :D

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne zdjecia - ile w nich radosci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny zestawik, super że już wszystko wraca do normy. Mam nadzieję że wypad do rodziców i później wspólny weekendowy wyjazd wypadnie naprawdę dobrze! Miłego i dużo zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie wyglądasz i świetna sceneria ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja wróciłam po l4 i znów mnie rozłożyło.... pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakolanówki w połączeniu ze spódniczką nadają dziewczęcego charakteru całej stylizacji. Pięknie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna stylizacja, taka dziewczęca ;) Rozkloszowane spódnice jak najbardziej ci pasują! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz:) cudowna sceneria:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Boska całość i Twój uśmiech <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/valentines-day-zakupowemodowe-propozycje.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Super look :)
    A te zakolanówki są wisienką na trocie outfit'u.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jutro planuję sobie zrobić małą przerwę od szkoły. Niestety dopadło mnie okropne przeziębienie i mam nadzieję, że nie wyniknie z tego nic poważniejszego. Miałam nadzieję, że tej zimy uda mi się nie złapać żadnej choroby i 'trzymałam się' nawet wtedy, gdy inni domownicy chorowali. Teraz jest coraz bliżej końca zimy, a tu taka niespodzianka :/
    Bardzo ładnie wyglądasz! Uwielbiam połączenie czarnego z odcieniami szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie, pokazujesz, że nawet zimą nie trzeba rezygnować z spódniczek ;)
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz świetnie. Bardzo fajnie wszystko ze sobą zestawiłaś. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. dużo razy zastanawiałam się nad zamówieniem tej bluzki,ale bałam się,że w rzeczywistości będzie wyglądała źle,teraz wiem,że sie myliłam,super :)
    zapraszam do siebie -> KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedyś również miałam problem z tym aby pozbyć się zbędnych rzeczy ale teraz nie mam już oporów i co jakiś czas robię generalne porządki, i pozbywam się po kilka worków tego co już nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne zestawienie! Przepięknie wyglądasz, niby tylko szarości i czernie, ale wygląda fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz! Szal świetnie się komponuje ze stylizacją :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny look, ta bluzka jest prześliczna!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja się odrobinę przeziębiłam...
    Śliczna stylizacja, uwielbiam kolor szary
    Pozdrawiam cieplutko ❤
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Pieknie Ci z uśmiechem :) Śliczna stylizacja
    Co powiesz na wspólna obserwację ? zacznij i daj znać jeśli tak

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie! Tak uroczo i dziewczęco :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Promieniście kochana wyglądasz! :)
    Bardzo spodobały mi się Twoje zakolanówki.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. szarość to mój ulubiony kolor :D podobają mi się te zakolanówki wystające z kozaków <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie wyglądasz! świetnie że założyłaś dawno zapomniane zakolanówki ;) Chyba muszę wygrzebać moje gdzieś z dna szafy ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. fajny zestaw, bardzo podobają mi się te zakolanówki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie dobrane kolory! Tworzą super stylizację :*
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo podoba mi się ta stylizacja, a szczególnie to połączenie szarych getrów i kozaków :D

    OdpowiedzUsuń
  37. You look so so cute

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń