środa, 14 marca 2018

156. Red flare blouse

Witam Was  w poniedziałkowy wieczór :)

Czy u Was również jest tak cudownie wiosennie?
Czuję się wysoce ukontentowana obecną aurą. Mam za sobą piękny, słoneczny weekend, który wykorzystałam dość aktywnie. A fakt, że jest to dopiero początek wiosny i będzie coraz cieplej napawa mnie nieopisaną radością.

Na zdjęciach, co prawda jest jeszcze zimowo, ale były robione w ostatnią sobotę minionego miesiąca, kiedy plusowe temperatury pozostawały w sferze marzeń.

 Stylizacja prosta, monochromatyczna, jak to bywa u mnie. Bluzka, która poza baskinką ma również dodające uroku rozkloszowane rękawy sama w sobie  jest dość ciekawym elementem, dlatego została zestawiona z klasycznymi, czarnymi rurkami. Idąc w myśl zasady "co za dużo to nie zdrowo" uznałam, że dodatkowe kombinacje nie są tu potrzebne.









bluzka- Gamiss
spodnie- Stradivarius
buty- Top Secret
torebka- Gamiss

38 komentarzy:

  1. Piękna bluzka i ten odcień 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że u Ciebie też króluje baskinka. <3 Super bluzka, ma też fajne rękawy. :) Również cieszy mnie fakt ocieplenia i nadchodzącej wiosny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look. Piękna ta bluzeczka, też mam czerwoną z rozszerzonymi rękawami tyko 3/4.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo gustowna ta bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka przepiękna! U nas też był cudowny wiosenny weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie ostatnie dni to piękna wiosna :)
    Bardzo ładnie Ci w czerwieni !
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta bluzka jest obłędna! Bardzo podoba mi się ta stylizacja.

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili!
    Miłego dnia! xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  8. Pogoda ostatnio nas rozpieszcza ale nie tego słyszałam że znowu mają przyjść przymrozki ale będą trwały tylko chwile. Dla mnie zima mogłaby być taka jak obecna pogoda na zewnątrz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie kochana wyglądasz. Ta bluzka jest świetnym zakończeniem tej stylizacji. Wszystko ze sobą fantastycznie się komponuje, aż ciężko oderwać wzrok ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ej najlepsza ta bluzka! Sama muszę taką mieć! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna bluzeczka :) Jeszcze ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz 😍
    Bluzka i buty są rewelacyjne ☺💞
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna bluzeczka, super wyglądasz :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna bluzka :) kolor mega!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta bluzeczka jest super, jednak torebka podoba mi się totalnie !

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz! Uwielbiam takie kobiece, czerwone bluzki :)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wyglądasz! Ale musiało Ci być zimno :p
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkim bez dwóch zdań podoba się ta bluzeczka, jest po prostu obłędna < 3

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze, że już po śniegu aaaaa :O
    u mnie ostatnio było 14 stopni, ale widziałam znowu zapowiadają minusy, a tak cieplutko i pięknie już było buuuu :(

    Kochana fantastyczna masz tą bluzkę <3
    cudna!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna pozytywna czerwona bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna czerwona bluzka, jestem zauroczona.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna bluzeczka <3 Pasuje Ci ten kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie Ci kochana w czerwieni:):*

    OdpowiedzUsuń
  24. Zima, zima, zimno deszczowo - bynajmniej u mnie. Czekam aż wiosna przyjdzie! :) Cudowna stylizacja, bardzo podoba mi się ta bluzka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedyś miałam prawdziwy odjazd na punkcie baskinek i połowa mojej szafy miała ten fason, więc na chwilę obecną już mi się znudziły i raczej w najbliższym czasie do nich nie wrócę, ale ta bluzka ma przepiękny, głęboki kolor czerwieni - jest zachwycający <3 Poza tym, urzekł mnie ten wielokolorowy pasek od torebki, jest świetny!

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna bluzeczka, bardzo lubię takie rozkloszowane rękawy 💞
    Zapraszam na nowy post 💋
    http://www.stylishmegg.pl/2018/03/czerwona-sukienka-i-zamszowa-ramoneska.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja :) Nie było Ci zimno?
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  28. super stylówka! zastanawiam się jednak czy Ci nie zimno :) Ja po takiej prezentacji z pewnością miałabym już zapalenie płuc :D

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo lubię takie proste stylizacje:) mają w sobie najwięcej uroku:D

    OdpowiedzUsuń