sobota, 14 lipca 2018

175. Cold shoulder blouse in casual outfit

Witajcie kochani!

Na zegarze prawie wybiła północ, a ja właśnie montuję post dla Was.
W końcu znalazłam chwilę dla siebie, aby spokojnie usiąść i zebrać myśli.
Ostatnio moje życie to ciągła gonitwa i przyznam, że momentami zaczynam marudzić i marzyć o kilku dniach urlopu.
Jutro czeka mnie kolejne wesele- tym razem bardzo bliskiej koleżanki z rodzinnych stron.
W ubiegłym tygodniu bawiłyśmy się na jej wieczorze panieńskim, jutro będę wzruszona obserwować jak na jej palcu pojawia się obrączka, a tak naprawdę to w głowie mam obrazy z czasów, kiedy miałyśmy naście lat.
To niesamowite jak życie szybko się zmienia!

Przychodzę dzisiaj do Was ze stylizacją w absolutnie moim stylu.
Nieprzesadzona, klasyczna, z jednym niebanalnym elementem.
Zwykła dopasowana spódnica to wspaniała baza każdej stylizacji! Tym razem zestawiłam ją z bluzką, którą znalazłam na stornie sklepu bonprix. Bluzka w żywym, energetycznym odcieniu czerwieni, o bardzo ciekawym kroju dodaje charakteru całości. Wszystko za sprawą dekoltu zdobionego ażurową wstawką oraz rękawów w stylu cold shoulder.
Całość uzupełniłam o wygodne sandałki w odcieniu beżu oraz klasyczną, bardzo pojemną torebkę.
Myślę, że to idealny miejski look!










bluzka- bonprix
torebka- bonprix
buty- bonprix
spódnica- New Yorker


48 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie pasuje! ❤ czerń z czerwonym idealnie współgrają.
    Masz rację życie bardzo szybko ucieka.. Więc trzeba brać z życia co najlepsze :) zaraz będę mieć drugie dziecko a jak pomyślę to nie dawno jeszcze miałam 18 lat hehe a teraz już 24 na karku 😂

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bluzeczka i całość ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta góra ożywia całość bez dwóch zdań ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle wyglądasz ślicznie, udanej zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem przekonana do bluzek cold arm, ale podobają mi się u kogoś. :) Masz ładne sandałki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie bluzki 🙂butki bardzo ładne 🙂 w mojej szafie jest mało spódnic a jeśli już coś się znajdzie to właśnie taka prosta i dopasowana 🙂 ten zestaw jest bardzooo w moim stylu🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanej zabawy na Weselu 😘
    Pięknie wyglądasz 😍
    Uwielbiam połączenie czerni i czerwieni ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz. Jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczna bluzeczka ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślub to na prawdę wyjątkowe przeżycie! Życzę udanej zabawy a stylizacja super;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się twoja bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczna stylizacja bardzo w moim typie idelana na codzien. KLASYKA STYL to zawsze sie sprawdza czekam na kolejne podobne. W wolnej chwili zapraszam do mnie pozostaw slad:modnybuziaczek177.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. I love this color! The red really adds so much beauty to this outfit!

    https://elenabienvenido.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. super bluzka i pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo elegancko i z klasą, a jednocześnie można wyjść w takim stroju na ulicę.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/red-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie Ci w tej czerwonej bluzce! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A very nice summer outfit with this beautiful red top and the little wedges are super cool as well! Happy Monday xx

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/07/13/a-quiet-week/

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja bardzo mi się podoba. W swojej szafie również posiadam zwykłą, czarną spódniczkę i chętnie ją noszę, ponieważ lubię nieprzesadzony styl tak samo jak ty :)
    https://staypositivebypaulen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocza bluzka, a mocny kolor dodaje charakteru całej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, że bluzeczka u góry ma jeszcze ażur :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna bluzka!
    Obserwuję i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne zestawienie kolorów. Uwielbiam takie klasyczne stylizacje :) często te bardziej proste są ciekawsze od tych bardziej wymyślnych :) pozdrawiam serdecznie i zapraszam na http://modnespodnice.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna stylizacja ❤️ czerwony to Twój kolor! Obserwuje i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam ochotę pójść na jakieś wesele! Narazie żadna z moich koleżanek nie wychodzi za mąż ale mam nadzieję że niedługo coś się wydarzy! Śliczny masz uśmiech! Lubię te koszulki ala hiszpanki lub z wycięciami i falbankami. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładna stylizacja ;) buty nie do końca w moim klimacie ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bluzeczka jest prześliczna, kolorek ma uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. So cute dear!

    http://www.iameleine.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam ostatnimi czasy nosić czerowne ubrania ;)twoja stylizacja klasyczna i fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna bluzeczka bardzo Ci pasuje :) Outfit na luzie ale z klasą.
    Świetny blog, zostaję! :) Obserwuję i zapraszam do obejrzenia też moich propozycji outfitów :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie też ostatni czas to ciągła gonitwa ale nie wiem jeszcze za czym :D Po prostu czas za szybko mi umyka :)
    Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  32. Great article, exactly what I wanted to find.

    OdpowiedzUsuń
  33. Tobie to chyba we wszystkim ładnie. :) Pozdrawiam również nocną porą. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładna i elegancka stylizacja!
    Aż mi się przypomniało, że nie mam w szafie ani jednej czerwonej rzeczy :/

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładnie kochana wyglądasz! :)
    Taki look idealnie pasuje na ówczesną pogodę.
    Wieczór panieński to interesujące wydarzenie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękna bluzeczka, idealna na lato!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczny outfit, ta koszulka przepięknie na tobie wygląda :o
    https://chaotycznewizje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Czas szybko leci i życie cholernie się zmienia,to prawda. Jeszcze niby tak niedawno coś było a już nagle się wszystko zmienia.

    OdpowiedzUsuń