piątek, 13 lipca 2018

Dresslily fashion dresses


O tym, że sezon wyprzedażowy rozpoczął się na dobre chyba nie trzeba nikogo informować. 
Podczas zapoznawania się z ofertą sklepów internetowych, zajrzałam na stronę Dresslily.
Sklep ma naprawdę szeroki asortyment i krótko mówiąc, jest w czym wybierać. 

Piękne, zwiewne, kolorowe sukienki to niewątpliwie stały element wakacyjnych stylizacji. 
Dziś przedstawię Wam kilka propozycji, które najbardziej spodobały mi się na stronie wspomnianego wcześniej sklepu. 
W sekcji Top Fashionable women dresses znajdziecie prawdziwe zatrzęsienie pięknych sukienek. 

1. Zwiewna sukienka w delikatnym, liliowym kolorze urzekła mnie swoim motywem. Ma stosunkowo głęboki dekolt, ale myślę, że i to nie będzie stanowić problemu. 



2. Gdy patrzę na tę sukienkę jedyne słowo, które przychodzi mi na myśl to "wakacje". Żywe, energetyczne słoneczniki to niewątpliwie synonim lata. 


3. Sukienka o dość prostym kroju w kwiatowy wzór będzie wspaniałą bazą letnich outfitów.


5. Propozycja nieco bardziej elegancka- dopasowana, idealnie podkreślająca kobiecą figurę sukienka  sprawdzi się podczas wyjść i mniejszych oraz większych okazji. 


6. Wakacje kojarzą mi się również z kombinezonami. Są świetną alternatywą dla sukienek.
Ten poniżej urzekł mnie swoim wzorem. Liście to jeden z moich ulubionych motywów.


7. Ostatnia propozycja to kombinezon w paski. Bardzo spodobał mi się ten krój i wzór.
Nieco marynarski klimat zawsze kojarzy się z latem. 





Zachęcam również do przeglądnięcia nowość- NEW ARRIVAL

Kod DLTina" da Wam możliwość skorzystania z  10% rabatu na całe zamówienie. 



13 komentarzy: