niedziela, 7 października 2018

185. Jesienne nowości w kosmetyczce

Zapewne większość z Was lubi kosmetyki do makijażu. Świadczy o tym chociażby oblężenie drogerii podczas popularnych promocji.
Przyznam szczerze, że zwykle wybieram kosmetyki, które znam od dawna i trudno przekonać mnie do skorzystania z nowości. Ostatnio jednak trafiłam na drogerię Strefa Urody, która poza tym, że prowadzi sprzedaż przez Internet, ma również swój sklep w Rzeszowie, co dla mnie jest ogromnym plusem.
I dzięki tej drogerii własnie zaczęła się moja przygoda z kosmetykami marki Freedom.
Jeśli chodzi o samą markę, to jest to jej debiut w mojej kosmetyczce.
Na stronie drogerii można znaleźć mnóstwo produktów, które pozwolą wykonać nam kolorowy makijaż. Marka do naszej dyspozycji oddaje cały wachlarz kosmetyków w pięknej gamie kolorystycznej. A wszystko to w naprawdę przystępnych cenach!



1. Cienie do powiek

Zamknięte w małych uroczych opakowaniach cienie do powiek to produkt zasługujący na uwagę. Na stronie drogerii możemy znaleźć pełną paletę barw. Do mnie jednak trafiły te, których używam najczęściej, czyli odcienie brązu. Myślę, że świetnie sprawdzą się w jesiennych makijażach, 
Cienie są dobrze napigmentowane. Łatwo nakładają się na powiekę, nie krusząc przy tym i nie osypując. Blendowanie jest naprawdę łatwe, a gdy nałożymy kilka kolorów jednocześnie barwy przyjemnie przechodzą jedna w drugą. 
Makijaż oka wykonany za ich pomocą jest stosunkowo trwały i bez poprawek trzyma się na oku przez około 8 godzin. Cienie nie rolują się i nie ważą. 



2. Paleta szminek

Jest to pierwsza paleta szminek w mojej kosmetyczce, mamy tu zatem absolutny debiut.
Ponad dwadzieścia kolorów zamkniętych w zgrabnym pudełeczku. 
Wszystkie moje ulubione odcienie w jednym miejscu, za co należy się ogromny plus. 
Minusem jest natomiast to, że trudno będzie wykonać ewentualne poprawki wychodząc gdzieś. 

Produkt przyjemny w użyciu. Szminki nakłada się bardzo łatwo- dobrze rozcierają się na  ustach, już po jednej warstwie kolor jest wyraźny, a kolejne to jedynie poprawki wyrównujące.
Dość długo pozostają na ustach. Są trwałe i dopiero tłuste jedzenie skutecznie usuwa je z ust. 



3. Pomada do brwi

Pomady to jedne z moich ulubionych kosmetyków służących do wykonywania makijażu brwi. 
Przetestowałam ich już na prawdę sporo. Te z firmy Freedom zrobiły na mnie pozytywne wrażenie.
Kremowe, gładkie, dobrze rozprowadzają się na brwiach nadając im odpowiedni kolor i jednocześnie je  dyscyplinując. Wtapiają się w skórę, dzięki czemu nasze brwi wydaja się gęstsze.
Produkt dobrze zastyga po nałożeniu, nie rozmazuje się i pozostaje na swoim miejscu. Jest bardzo trwały i wytrzymuje cały dzień bez poprawek. 


4.   Róż i rozświetlacz

 Ten niepozorny duet tobardzo zgrana para. 
Róż w delikatnym odcieniu, który dobrze współgrał z moją jasną karnacją. Nakładał się dobrze, nie pylił dookoła i już po jednym muśnięciu pędzlem był zauważalny na twarzy. To samo można powiedzieć o rozświetlaczu. Delikatne złote drobinki świetnie podkreślają kości policzkowe. 
Makijaż jest naturalny i długo się utrzymuje. 


5. Puder bananowy w  kamieniu 

Bardzo polubiłam się z tym kosmetykiem. Lekki, matujący produkt, który doskonale koryguje zaczerwienienia i cienie pod oczami. Nadaje skórze zdrowy odcień delikatnie wpadający w żółte tony. 



6. Paleta rozświetlaczy 

Dwa rozświetlacze w kamieniu i jeden kremowy holograficzny. 
Bardzo ciekawa paleta. Nie są to jednak rozświetlacze służące do wykonania szybkiego makijażu- łatwo przeholować (zwłaszcza z tym w kremie!) i błyszczeć się bardzo mocno.
Pięknie mienią się, drobinek jest dużo. Odcienie są chłodne i paleta nadaje się raczej do wieczorowych makijaży. 


7. Finish powder

Podobnie jak w przypadku bananowego pudru w kamieniu- świetny matujący kosmetyk, który nadaje naszej skórze zdrowy odcień korygując niedoskonałości. 
Różni się jedynie formą. 


8. Sztyft do konturowania

Sztyft przeznaczony do podkreślania konturów twarzy- zakończony z dwóch stron dwoma różnymi odcieniami (jasnym i ciemnym)
Nakłada się wręcz idealnie- jest miękki, konsystencja nie budzi zastrzeżeń. 
Przyjemnie aplikuje się i  rozciera na skórze 


9. Konturówka do ust.

Miękka kredka do ust, której nakładanie nie sprawia żadnych trudności. Wykonanie makijażu ust za jej pomocą jest bajecznie proste. Dobrze napigmentowana, wytrzymuje kilka godzin bez poprawek.


10. Szminki 

Bardzo intrygowały mnie kolory tych szminek. Nigdy nie miałam kosmetyków do ust w takich barwach. Przyznam się szczerze, że nie wiem, czy znajdę na tym odwagi w sobie, aby wyjść gdzieś z granatową szminką na ustach, ale testowanie ich było naprawdę ciekawym doświadczeniem 
Szminki rozprowadzają się dobrze na ustach, są kremowe, dobrze napigmentowane i nie wymagają stosowania żadnych specjalnych technik. Utrzymują się długo i poprawki potrzebne są dopiero po 2-3 godzinach. Myślę, że dlatego, że kolory są dość niestandardowe i mocno odbiegają od naturalnego koloru ust znikanie szminki jest bardziej zauważalne. 





Jak widzicie, kosmetyki spisały się dość dobrze, a niska cena jest ich dodatkowym atutem.
Wcale nie trzeba wydawać miliona monet, aby posiadać dobre, trwałe kosmetyki, za pomocą których stworzymy piękny makijaż. 





33 komentarze:

  1. Sporo tego! O freedom słyszałyśmy, ale o produktach tej marki nie wiemy więcej niż to, że nie są obciążające dla portfela :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Ile produktów. Kosmetyków kolorowych starczy Ci na długi czas. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ojj ale ładne te rzeczy masz, tez niedługo będę wymieniała kosmetyczkę na nową. U mnie ale tylko niezmiennie od kilku miesięcy zostaje krem remescar na cienie i worki pod oczami, to jest moj absolutny geniusz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paleta szminek mi się spodobała bardzo i te sztyfty do konturowania też ciekawie wyglądają :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz, że nigdy nie miałam kosmetyków od freedom ? hah

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Ależ poszalałaś z zakupami! Napisz coś więcej o tej paletce ze szminkami, jak się sprawdza przy dłuższym użytkowaniu - nigdy takiej nie miałam!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorki pomadek ładne i cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o tej marce☺
    Twoje nowości brzmią nieźle ,chyba sama tam zajrzę ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cudeńka <3 muszę przetestować te pomady :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są te sztyft do konturowania to jest chyba jedyna rzecz, która brakuje w mojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiałam się kiedyś nad zakupem produktów tej marki ale nie byłam do końca przekonana. Teraz chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej marki, ale kosmetyki wydają się ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. paleta szminek wygląda niesamowicie !

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo ciekawej kolorówki :) miłego używania nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Może się skuszę, jak uszczuplę zapasy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kilka produktów tej marki widziałam w Pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę przyznać, że niestety nie znam tej firmy, ale skoro jesteś zadowolona z tych kosmetyków, to widać, że warto :)

    Fajnie, że cienie nie rolują się, bo o to zazwyczaj ciężko :/

    A takich pomad w słoiczkach do brwi też używam, ale z innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. o kurcze ale fajne tam mają produkty:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tej firmy, ale kolory pomadek robią wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne kosmetyki! Niektóre z nich posiadam i jestem bardzo zadowolona ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. przygarnęłabym z miłą chęcią paletę szminek i szminki, boskie!<3

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne kosmetyki :D
    Ta paleta szminek mnie zaciekawiła :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ileż kosmetyków! :D ja obiecałam sobie, że dopóki nie wykończę tego co mam, nie będę kupować żadnych nowości... chyba do końca życia już nic nie kupię :D
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne nowości! :) Ja również w kilka się zaopatrzyłam ale to dlatego, że jak na złość oczywiście większa część mojej kosmetyczki po prostu straciła ważność:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam tej marki, ale te produkty wydają się całkiem fajne :D
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe produkty:) Nie znam tych marek

    OdpowiedzUsuń