wtorek, 28 maja 2019

195. Elegant dress from GraceKarin


Witajcie kochani!

Wyszłam z wprawy jesli chodzi o dodawanie postów tutaj. Ostatnio opuściłam się w blogowaniu, choć dawało mi to sporo satysfakcji i poczucie realizacji. 
Brak czasu, życiowe perturbacje i nadmiar spraw, które powodowały że zwyczajnie nie miałam motywacji....

Dziś przychodzę do Was z nowym postem, do opublikowania którego zbierałam się kilka dni.
Zdjęcia były przygotowane, ale nie umiałam sklecić tych paru słów. 
Prawdę mówiąc, nadal mam wrażenie, że i teraz nie potrafię.

Przejdźmy zatem do stylizacji.


Ostatnio otrzymałam piękną sukienkę od GraceKarin. Jest to elegancki fason, który idealnie sprawdza się na różne okazje, takie jak na przykład imprezy rodzinne. Ołówkowy krój z paskiem w talii idealnie podkreśla figurę, a modne ostatnio guziki dodają charekteru. 
Dodatkowo, sukienka jest w jednym z moich ulubionych kolorów- butelkowej zieleni. 
Materiał jest wysokiej jakości i myślę, że jest to nieostatnie moje zamówienie w tym sklepie. 
Do sukienki dobrałam czarne szpiki oraz minimum dodatków- mój ulubiony zegarek oraz delikatny naszyjnik. 











sukienka/ dress- GraceKarin
buty- butik
zegarek- Tommy Hilfiger
naszyjnik- sklep Pestka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz