czwartek, 22 lutego 2018

151. Bordowy sweter

Witajcie!

Jak mija Wam czwartkowy wieczór? 
Zgodnie z zaleceniem lekarza nie wychylam nosa na zewnątrz. Ze zwolnienie nie chciałam skorzystać i w dalszym ciągu pracuję z domu. Co prawda, nie przepadam za tym i zdecydowanie wolę rozgraniczać dom i pracę, ale w sytuacji wyjątkowej "home office" jest ogromnym udogodnieniem. 
Mam nadzieję, że w poniedziałek wrócę już w pełni sił do biura :) 

Moja dzisiejsza stylizacja to prosty zestaw.
Bordowy kolor bardzo lubię, a jeśli przy okazji sweter w tym kolorze jest niesamowicie przyjemy i ciepły to już w ogóle jestem wysoce ukontentowana. Połączyłam go z czarnymi rurkami (one pasują do wszystkiego, serio!) i sznurowanymi botkami. Moja babcia widząc je skwitowała " jakie masz fajne trzewiki". I trafiła w sedno tym komentarzem, bo buty te towarzyszą mi już od kilku lat i mimo częstego używania trzymają się całkiem nieźle. Więc słusznie zostały nazwane fajnymi :D 







sweter- Zaful
okulary- Zaful
spodnie- Sinsay
buty- nn

45 komentarzy:

  1. Jak dla mnie super. Chcę spróbować takiego kolorku.
    Świetny musi być ten sweter.
    Warto się przekonać czy dla mnie ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super okulary. Bardzo ładnie wyglądasz w bordowym kolorze. :) Świetnie, że trzewiki tak długo trzymają się w dobrym stanie. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękna zimowa aura tam u Ciebie😍
    Wyglądasz rewelacyjnie 😍
    Zgadzam się z Tobą-czarne rurki pasują do wszystkiego☺
    Życzę jak najszybszego powrotu do zdrowia 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię bordo na ubraniach - świetny sweter!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio uwielbiam bordo! Cudny sweterek. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja i mój mąż akurat uwielbiamy prace zdalną, jest bardzo wygodna :) Sweterek piękny kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely burgundy sweater for a nice winter outfit!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/02/18/back-from-vegas/

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię ten kolor, a z zimową scenerią zgrywa się idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna dzienna stylizacja Mam nadzieję że zdrowie ci dopiszę i będziesz mogła wreszcie pracować w biurze. W domu jest fajnie pracować ale wtedy zawsze człowiekowi jest gorzej się zabrać za tą robotę a inaczej jak musisz to wyjść z domu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie wyglądasz, niby prosta stylizacja a robi ogromne wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo zdrowia życzę ❤
    Bardzo podoba mi się ten sweterek!
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  12. fakrycznie, fajne te 'trzewiki' :D i sweterek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Ciepło, wygodnie i na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi sie podoba. Fajnie wyglądasz w tym sweterku :) To Twój kolor :)
    pomagam i klikam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze zdjecia :) Uwielbiam kolor bordo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post dear! ♥
    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Marzy mi się taki czerwony sweterek! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się. uwielbiam taką prostotę

    OdpowiedzUsuń
  19. Super jest ten sweter i piękny ma kolor! Ja ostatnio zainwestowałam w 2 bordowe bluzy i też mi się podobają straszliwie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Great look cute boots. It's wonderful, your blog.
    Xoxo
    www.gattavaidosa.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ale te zdjęcia mają cudny klimat:) Obserwuję i życzę miłego wieczorku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. podoba mi się krój sweterka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wow its stunning dear, beautifull outfit,beautifull pictures..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  24. Lepiej popracować w domu niż na siłę z niego wychodzić mimo choroby. Taka sytuacja nadzwyczajna, kiedy trzeba zawiesić rozgraniczenia dla dobra sprawy.

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękny sweterek:) idealny na teraźniejsze mrozy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny sweter ;) idealny look na zimę ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja również lubię bordowy i bardzo dobrze się w nim czuję. Tobie świetnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń