czwartek, 23 sierpnia 2018

181. Girl at work

Witam Was kochani!

Trochę czasu upłynęło od mojego ostatniego posta i myślę, że bezsensem jest zasłanianie się brakiem czasu... Nie cierpię używać tego jako argumentu, choć faktycznie na nadmiar wolnych chwil nie mogę ostatnio narzekać.
Moja nieobecność tutaj była również wynikiem mojego ostatniego urlopu, który spędziłam w cudownym mieście Budapeszt. Wspaniałe miejsce, którym jestem całkowicie oczarowana. Na budynek węgierskiego Parlamentu mogłabym patrzeć godzinami- brzeg rzeki, światła nocnego miasta. Niesamowity klimat!
Pytacie o zdjęcia z tej wycieczki i specjalny post. Cóż- nie obiecuję, że pojawi się szybko, ale zapewniam, że postaram się stworzyć takowy dla Was :)


Co do dzisiejszej stylizacji. Ci, którzy śledzą mnie na Instagramie (i na blogu w sumie również) pewnie zauważyli, że stylizacje z dziewczęcymi spódnicami są mi niezwykle bliskie.
Lubię ten uroczy rozkloszowany fason i dość dobrze się w nim czuję. Tym razem ten element garderoby zestawiłam z koszulą bez rękawów i klasycznymi szpilkami. Z racji tego, że spódniczka jest wzorzysta i kolorowa postanowiłam nie szaleć z pozostalymi elementami stylizacji i zdecydowałam, że najbardziej będą pasowały tu czerń i biel. Rozwiązanie wydało mi się dość bezpieczne i nadało nieco eleganckiego charakteru całości. Myślę, że look jest małym odwzorowaniem mnie samej i mojej pracy- pracownik korporacji w dziewczęcym wydaniu ;)









spódnica- Mohito
bluzka- Cropp
szpilki- nn

53 komentarze:

  1. Fajny, dziewczęcy look nadający się do pracy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, bardzo dziewczęco a zarazem elegancko!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny dziewczęcy zestaw ;) dodałabym tylko złotą delikatną biżuterie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam ta spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam na Twoim InstaStory kilka fotek z Budapesztu ☺
    Wyglądasz przepięknie 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz w tej spódnicy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja bardzo przyjemna do Budapesztu chce jechać :) czekam na osobny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja mi się bardzo podoba. A ja również chętnie bym zobaczyła taki post o Budapeszcie :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba! Super spódnica!

    Miłego dnia
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili, xx Bambi
    P.S Na moim ig ruszył konkurs do wygrania bransoletka SOUTACHE.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny look, genialnie w nim wyglądasz bluzka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się ta stylizacja, spódniczka przyciąga wzrok i przełamuje taki zwykły, prosty wygląd outfitu do pracy! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie dziwie się, że lubisz ten styl .Bo wyglądasz w nim rewelacyjnie.
    Czas tak pędzi ze czasem trudno znaleść go więcej
    Ciekawe miejsce zwiedziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna spódnica ;) Bardzo podoba mi się wystylizowanie jej w takim eleganckim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spódnica robi wrażenie! Bluzeczka prosta i fajna :) jestem już ciekawa tego wpisu o Budapeszcie! :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja :D Bardzo spodobała mi się spódniczka ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekna stylizacja, też bardzo lubię rozkloszowane spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Budapeszt. Nigdy nie byłam, ale na pewno świetne miejsce. Powiem szczerze, że zakochałam się w spódnicze. Świetny krój. Tanie wszystko dopasowałaś. Bardzo mi się podoba.
    Mikego dzionka
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta spódniczka jest bardzo urocza!😍 podoba mi się ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze, że stylizacje ze spódnicami są Ci bliskie bo bardzo dobrze w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana, ja też bardzo lubię dziewczęce fasony i właśnie na takie stawiam najczęściej gdy dobieram swoje stylizacje :) Ta spódniczka jest obłędna i ma oryginalny motyw, cudo!

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojeju, ta spódniczka jest po prostu obłędna. Jest prześliczna, muszę znaleźć koniecznie podobną, nawet na tą końcówkę lata. A co mi tam! Jeszcze w tym roku pochodzę, a na następny będzie idealna <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie :) Niby klasycznie, a jednak z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz prześlicznie <3 Ja też dobrze czuję się w tego typu spódniczkach czy sukienkach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja super spódnica robi całą stylizację. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, jestem zakochana w Twojej spódniczce miłością bezgraniczną! <3
    Cudownie wyglądasz.
    Z niecierpliwością czekam na notkę z wyjazdu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Nietzinkowe i urokliwe biurowe zestawienie- spódniczka jest niesamowita :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. też ostatnio cierpię na brak czasu :(
    Spódniczka ma prześliczny wzór!

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialna spódnica! Lubię takie połączenie lekko ,,zwariowanej" spódnicy i grzecznej bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. No to prawda apodniczka rewelacyjna :) Robi robote!:) zapraszam rowniez do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajna stylizacja, taka lekka i dobra na wiele okazji. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię takie dziewczęce, lekkie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super Uwielbiam takie zwariowane wzory niby do pracy a jednak nie jest nudno

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję za odwiedziny- pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny look! Teoretycznie jest bardziej elegancki, ale spódniczka trochę neutralizuje ten efekt. Dla mnie idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Such a cute outfit! You look amazing dear!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  37. Prześliczna spódnica :)

    Pozdrawiam i zapraszam do wzajemnej obserwacji,
    simplelifedesigner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Urocza spódniczka! ♥

    Zapraszam do mnie
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo modnie i z klasą ! Świetna stylizacja ;)
    Pozdrawiam i obserwuję ;*
    https://zuzove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna spódniczka! ♥
    Zaciekawił mnie Twój post- obserwuję :)
    http://wiecejnizpiksel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń