wtorek, 27 marca 2018

157. Aztec print

Witajcie kochani!

Jak mija Wam czas? Pochłaniają Was świąteczne przygotowania czy raczej odpuszczacie?
U mnie ograniczyły się jedynie do sprzątania i pomocy mamie w zakupach.
Szczerze powiedziawszy nie czuję absolutnie atmosfery  świąt- te są dla mnie wyjątkowo mało rodzinne. Ale staram się nie skarżyć i chociaż odrobinę cieszyć ;)


Moja dzisiejsza stylizacja to debiut blogowy płaszcza, który udało mi się kupić ostatnio.
Był moim celem zakupowym od bardzo długiego czasu. Nigdy jednak nie udało mi się znaleźć takiego, który spełniałby moje oczekiwanie. Z uwagi na fakt, że pochodzi z jednej z wcześniejszych kolekcji Reserved zakup był możliwy jedynie z "drugiej ręki". Trudno było więc znaleźć ofertę taką, w której pasowałby mi rozmiar i stan rzeczy.  Na ten trafiłam zupełnie przypadkiem- przewijając posty na facebooku. Nie wahałam się i fakt ten potraktowałam jako dar niebios ;) Podoba mi się w nim wszytko- aztecki print, pastelowe kolory i skórzane rękawy. Jest idealny. I perfekcyjnie zdaje egzamin w prostych klasycznych stylizacjach.
Zestawiłam go z czarnymi rurkami oraz pastelowym sweterkiem. Całość uzupełniłam o szal- jeszcze jest za zimno, by z niego zupełnie zrezygnować.










płaszcz- Reserved
szal- Mohito 
spodnie- SinSay
zegarek- TommyHilfiger
sweter- Atmosphere

46 komentarzy:

  1. Ja również nie czuje atmosfery świąt, ale to już od wielu lat, a od kiedy jestem na swoim czyli poza domem rodzinnym to już w ogóle ;)
    świetna stylizacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że udało Ci się zdobyć wymarzony płaszcz. :) Ja dzisiaj sprzątałam w pokoju i byłam z mamą na zakupach, w końcu Wielkanoc tuż tuż. ;) Byłoby super, gdyby jeszcze zrobiło się cieplej. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I loved the coat's print <3
    Xoxo
    www.gattavaidosa.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny plaszczyk. Idealny do prostej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz śliczny ten szaliczek :) Miłej środy Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wyglądasz :) Zegarek bardzo fajnie się prezentuje na tle całej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ten płaszcz ;) Fajne wzorki^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też nie czuje jakoś klimatu tych Wielkanocnych Świąt.
    Bardzo ładny jest ten płaszcz, dobrze ze sie na niego zdecydowałaś😍
    Niestety najfajniejsze rzeczy najtrudniej jest znaleźć.
    Pieknie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również nie czuję tej atmosfery :/ Stylizacja bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. płaszcz ma ciekawy print!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super outfit :) Ja nie przygotowuję się jakoś szczególnie do świąt, wolę je przeżyć bardziej duchowo.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny płaszcz i sweterek pod kolor. Super wyglądasz. Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie wzory, jednak buty sa przecudowne!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja pracuję cały czas więc o świętach będę myśleć w piątek dopiero :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze żeby pogoda dopisała było by super ale cóż chyba będzie zimno... a Styzlizacja super:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Fajny płaszczyk - bardzo mi się podoba:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. szal i botki wpadły mi w oko :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  18. wzory na płaszczu są jak najbardziej w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  19. Totalnie się zakochałam w tym płaszczyku *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. Również nie czuję atmosfery świą... :/ Płaszczyk - cudo! Ślicznie w nim wyglądasz i pięknie zestawiłaś go z tym sweterkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna stylizacja, najbardziej wpadły mi w oko botki ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Tylko praca i praca. Nie czuje żadnych magii świąt. Ani tych ani świątecznych.
    Bardzo mi się szal podoba.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  23. Prezentuje się świetnie. Ten aztecki print robi całą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Płaszcz jest super :) ja Wielkanoc odpuszczam, idę się gościć ;) to w nagrodę za to, że Boże Narodzenie robiłam sama :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajna kurtka, wzór aztecki zimą ciężko spotkać, chyba że na szalach..:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny płaszczyk i botki! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jeszcze nie pozbyłam się zimowej kurtki i chyba szybko tego nie zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Naprawdę fajnie prezentują się te wzory na płaszczyku :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny płaszczyk, bardzo lubię taki wzór, idealnie komponuje się z czernią :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/04/czerwona-ramoneska-i-mom-jeans.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowny płaszczyk, jestem nim zachwycona! :)
    Święta minęły mi w rodzinnej, pełnej refleksji i spokoju atmosferze. Potrzebowałam takiego wyciszenia, w końcu mogę powiedzieć, że naładowałam baterie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  31. O matko ten płaszcz jest obłędny!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Szczerze przyznam, że nie przepadam za tym wzorem :(
    Za to buty bardzo mi się podobają ;)

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow przepiękny płaszczyk, ale do mnie by niestety nie pasował;/

    OdpowiedzUsuń
  34. Tak myślałam że ten płaszczyk jest z Reserved strasznie mi się podobał ale nie było już mojego rozmiaru:)


    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny jest ten płaszczyk, zupełnie niespotykany :)
    Ładnie komponuje się z szalem :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Szaliczek to bym sobie chętnie od Ciebie pożyczyła :P

    OdpowiedzUsuń