czwartek, 25 października 2018

188. Perfect ootd for autumn walk

Witajcie kochani!

Znalazłam wreszcie chwilę na to, aby opublikować post dla Was. 
Zdjęcia przygotowaliśmy już dawno, gdy jesień była jeszcze dość ciepła, ale brak czasu skotecznie uniemożliwiał mi ich pokazanie.
Zwykłam nie ograniczać się jedynie do samych fotografii, gdyż tak naprawdę to chęć pisania była głównym motorem założenia bloga. 
Istnieję tutaj już dwa lata, a to miejsce jest mi bardzo bliskie. Mimo, że zdarza mi się je zaniedbywać, a codzienna rutyna skutecznie ograbia z kretywność to staram się zawsze coś przygotować. 
Każdy wolny moment wykorzystuję na przygotowanie zdjęć czy innych materiałów, a później na pisanie i publikację.

Dzisiaj przygotowałam dla Was jesienny zestaw z wykorzystaniem rzeczy z mojego ostatniego zamówienia (a w zasadzie dwóch zamówień, bo torebkę widzieliście już wcześniej TUTAJ)
Sklep bonprix bardzo lubię i zawsze jestem w stanie coś znaleźć dla siebie. Mają naprawdę  bogaty asortyment. Tym razem zdecydowałam się na kardigan i botki. Kardigan jest świetnym elementem odzieży- w cieplejsze jesienne dni może z powodzeniem zastąpić kurtkę czy płaszcz. Jest ciepły, milutki i bardzo wygodny. Zdecydowałam się na ten w moich ulubionych kolorach- biel i czerń to zawsze dobry wybór. 
Zestawiłam go ze zwykłym białym topem i legginsami, które bardziej przypominają materiałowe spodnie- są zuepłnie kryjące , ponieważ zostały wykonane z grubszego materiału. Nie prześwitują i są bardzo komfortowe. 
Botki to mój must have na jesień. Z racji tego, że w większości przemieszczam się pieszo wybieram te najbardziej wygodne- na nie za dużym obcasie. te w pełni spełniają moje oczekiwania :) 
I to jest właśnie mój idealny zestaw na jesienny spacer :)











kardigan- bonprix
buty- bonprix
torebka- bonprix
top- Primark
legginsy- New Look

30 komentarzy:

  1. Nice outfit 😊
    https://camdandusler.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweter z azteckim wzorem wygląda bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski ten kardigan, marzy mi się taki:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna narzutka :) idealna na spacer :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow jaki śliczny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajna stylizacja, sweterek bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka świetna. Zestaw jak zawsze idealnie dobrany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja normalna, codziennie a jak pięknie wygląda! Ja ostatnio też mam brak czasu na cokolwiek związane z blogiem niesety..:/

    OdpowiedzUsuń
  9. O to ja mam tak samo jeśli chodzi o blog ☺
    Pięknie wygladasz 😍
    Kardigan, botki są cudne 😍
    Fajne zdjęcia ,mam nadzieje że pogoda ze zdjęć wróci do nas i to baaardzo szybko 😉
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kardigan ! *.* Super zdjęcia :D

    Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie! Bardzo kobieco i naturalnie ;) Idealnie na ciepły jesienny spacer ;*
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Kardigan w połączeniu z leginsami to najwygodniejsze, co może być :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny kardigan. Ja w podobny się zaopatrzyłam rok temu, choć teraz wydaje mi się podobny do mojego kocyka :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kardigan! Chętnie bym w takim pośmigała :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny kardigan, ma bardzo fajny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja, widać, że ci w niej wygodnie i dobrze sie czujesz ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Boziu kochana jaka Ty jesteś chudzinka :O

    Fajny zestaw, bo jest taki prawdziwy i autentyczny, taki- w który sama na pewno na codzień bym się ubrała :)

    Też kilka dni temu otrzymałam zamówienie od Bonprix, niedługo pokażę tą moją perełeczkę <3

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja w moim stylu. Sweterek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kardigan robi całą stylizacje, cokolwiek z nim połączysz wygląda !
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń