wtorek, 4 kwietnia 2017

52. Floral

Piękna wiosenna pogoda napawa optymizmem, co znajduje przełożenie na stylizacje, które prezentuję Wam na blogu.
Uwielbiam kwiatowe wzory, wiecie?
Kojarzą mi się z dobrym nastrojem, optymizmem i radością. Jednocześnie są bardzo kobiece
I wydaje mi się, odejmują lat. 
Dlatego właśnie zdecydowałam się na tę bluzkę. Gdy zobaczyłam ją na stronie Zaful od razu wpadła mi w oko. Piękne czerwone kwiaty, wyraźne, radosne, żywe. Nie do końca byłam przekonana do chokera. Mimo, iż wielokrotnie widziałam piękne stylizacje z bluzkami o podobnym kroju na Waszych blogach, sama do końca nie wiedziałam, jak będę się czuła w takim wydaniu. Czy nie będzie zbyt wyzywająco? Czy nie będę skrępowana?
Cóż mogę Wam powiedzieć? Czułam się dobrze. Bluzka jest piękna, delikatny, zwiewny materiał i poszerzane rękawy dodają jej lekkości. Jest kobieca, subtelna, niewulgarna.
Zestawiłam ją z klasycznymi czarnymi rurkami i bordowymi szpilkami, które mieliście okazję zobaczyć tutaj.
Bardzo dobrze czuję się w takich prostych zestawach. Umiar kolorystyczny typowy dla mnie został zachowany. Jestem zadowolona.
Zdjęcia robiliśmy stosunkowo późno, bo już po 18. Zachodzące słońce dało jednak pozytywny efekt, kolorystyka jest ciepła i nawet ja nie wydaję się tak blada jak zwykle. 












 

 





 bluzka- Zaful 
spodnie- H&M
okulary- H&M
szpilki- DeeZee

77 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie mi się podoba ta kwiatowa bluzka !! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękna bluzka:) a w szpilkach jestem zakochana:) cudownie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz! Lekko, radośnie po prostu cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosna w pełni. Kwiatowe motywy są jak najbardziej pożądane.
    Wyglądasz ślicznie i... kwitnąco właśnie :)
    Pozdrowionka cieplutkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygladasz swietnie, a bluzeczka idealna! Ostatnio mam bzika na punkcie takich bluzeczek z motywem kwiatów :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwone szpileczki świetnie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie, podoba mi się bluzeczka <3
    Pozdrawiam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna bluzka wyglądasz w niej bardzo kobieco:)
    Też mam podobną tylko że bez kwiatów:)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pięknie :) Też kochana uwielbiam kwiatowe motywy na wiosnę <3 Super szpileczki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie Ci w takiej klasycznej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, ta bluzeczka jest rzeczywiście przepiękna - taka zwiewna, delikatna i kobieca :) No i ma bardzo nietypowy krój - nigdy nie miałam niczego podobnego. Ogólnie motyw floral jest jednym z moich ulubionych i mam sporą ubrań z kwiatami :D

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  13. the look is simply perfect,
    i love the combination. Classy and yet casual.
    My favorite item is the floral Shirt.

    take a look at my NEW BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna bluzeczka! Cała stylizacja prezentuje się świetnie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna bluzka... a buty: rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja kochana , promienna blogerka <3 Uwielbiam na Ciebie patrzeć- powtarzam się, ale emanuje od Ciebie takie ciepło i szczęście ;)
    Śliczna bluzeczka chudzielcu ;*
    Przesyłam buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Pieknie wygladasz i piekna bluzeczka :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/kombinezon-w-roli-gownej.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz, wspaniała bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Och Jejku !!! Kochana Moja ! Nie wie czy zdajesz sobie sprawę ale po prostu wyglądasz obłędnie !! OBŁĘDNIE!!!!!!!!!!Ta bluzka wspaniae na Tobie leży i wyglądasz bardzo seksi. ewelacja i rzeczywiście Kochana masz rację kolor kwiatowy odejmuję lat :) Kliknełam w link :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Obłędna bluzeczka ♥ A Ty w tych spodniach wyglądasz rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. PS. Kochana, wygrałaś u mnie książkę :) Proszę o kontakt na mój mail margarites_s@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oglądałam ten top i chyba sie na niego zdecyduje:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo kobieco :D Uroczo :D Pasuje Ci taki styl :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też bardzo lubię kwiatowe wzory :) uważam że taki zestaw idealnie do ciebie pasuje a słoneczko bardzo ładnie ociepliło całą sesję włącznie z tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  25. łaaaaa kochana:D jakaś Ty piękna!

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam kwiatowe desenie! a Ty wyglądasz prześlicznie w tej bluzeczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bluzka jest przepiękna! Ostatnio bardzo podobają mi się kwiatowe wzory :).
    Szpilki także wpadły mi w oko, boskie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz promiennie :) Piękna stylizacja :) butki przecudowne :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  29. ślicznie wyglądasz w tej bluzce :) ja lepiej się czuję w drobniejszym wzorze kwiatowym :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Też lubię wzorzyste koszule, bluzki nosić do gładkich klasycznych spodni. :)
    A Twoja nowa bluzeczka jest przeurocza. :)
    Idealna na wiosnę. :)
    Kliknełam w link. ;*

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi kwiaty zawsze kojarzą się z dorosłością i pewną siebie osobą. :) A stylizacja przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie Ci w tej bluzce! Widać, że zdjęcia są robione przy zachodzie Słońca, dodaje to niesamowitego uroku. :) przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna bluzeczka, uwielbiam takie kwiatowe motywy a tym bardziej na wioenne, świetnie jest Ci w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ślicznie wygladasz :) też mam taką bluzeczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładnie wyglądasz w tej bluzce :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale śliczna ta bluzeczka prezentujesz się w niej bardzo elegancko i kobieco, a zdjęcia są tak piękne że nie można oczu od nich oderwać i od Ciebie 😘😉

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna bluzka i szpilki:)

    OdpowiedzUsuń
  38. ja także uwielbiam kwiatowe wzory. Zachwycam się Twoją bluzeczką - jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękna bluzeczka i te obłędne szpilki.... miodzio :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ciekawy krój bluzki! Uwielbiam takie kwiatowe motywy!

    OdpowiedzUsuń
  41. Wiosna napawa energią :) Też coraz bardziej zakochuję się w kwiatowych wzorach. Mi akurat kojarzą się z wieczornymi randkami i zapachem wiosennego powietrza!

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna stylizacja -wyglądasz naturalnie,ale kobieco <3 Super bluzeczka ❣

    OdpowiedzUsuń
  43. Kwiaty, kwiaty, kwiaty... o tak ten sezon i kolejny należy do nich, dlatego koniecznie z niego korzystajmy! Świetny look, floral power w połączeniu z czernią też prezentuje się świetnie.
    Pozdrawiamy
    www.guesswhat.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam kwiatowe wzory! Na wiosnę idealne 😉

    OdpowiedzUsuń
  45. Powiew wiosny, pięknie wygladasz;)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczna bluzka, bardzo podobają mi się te szpilki. Pozdrawiam i obserwuję :)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetna stylizacja! Cudna ta bluzeczka! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczna bluzka w kwiatki :) też szukam czegoś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Pięknie wyglądasz :) Takie zwiewne i kwieciste kroje idealnie pasują do twojej pozytywnej osoby :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo fajna bluzka :) pozdrawiam z cieplego Madrytu!!

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie mój styl, lecz tobie bardzo pasuje :). Ładne zdjęcia. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudowna bluzeczka, ogólnie cały look mega mi się podoba. :)
    http://blackbalba.blogspot.com/ zapraszam również do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Bluzka jest przepiękna- już na FB ją podziwialam <3
    mega subtelna, dziewczęca, delikatna- ajćććć lato nadchodź !! :D

    ale szpile za to no no- sztos normalnie !! <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Stylizacja prosta, ale robiąca wrażenie. Bluzeczka i szpilki cudowne ! *.*

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  55. Uwielbiam kwiatowe motywy na ubraniach! Świetnie wyglądasz i masz cudowne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ojeeej, ale śliczna bluzka :) Urzekły mnie też buty. I ten ich kolor! 👌👍

    OdpowiedzUsuń
  57. Źle bym sie czula w takim rękawie, ale wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Pani wiosna :)
    Super Cie ożywia ta bluzka, myślę, że też fajnie by wyglądała z jasnymi spodniami :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo mi się podoba twoja koszula :) Wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Cześć piękna! Jak zwykle zachwycasz zarówno stylem jak i uśmiechem! Piękna bluzeczka! Do twarzy Ci w tej czerwieni na usta :) Buziaki i do zobaczenia na insta! :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetna bluzeczka ! super wyglądasz :)

    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń