czwartek, 18 maja 2017

64. Pudrowe cygaretki

Ahoj w czwartek moi mili!

Jak mija Wam tydzień?
W moim codziennym zabieganiu znalazłam chwilę, aby napisać kilka słów do Was.

To zadziwiające, jak jednak informacja może przewrócić wszystko do góry nogami.
Wszystko to, co zaplanowałam w piątek w poniedziałek stało się bez znaczenia.
Informacja o pobycie mamy w szpitalu sprawiła, że plan tygodnia mógł w ogóle nie istnieć.
Całe szczęście, wszystko dobre, co się dobrze kończy i póki co, sprawy znalazły szczęśliwy koniec.

Prezentuję Wam stylizację, w której ostatnio bardzo dobrze się czuję. Jest idealnie wiosenna, lekka i dziewczęca. I o dziwo, wpisuje się nawet w bieżące trendy! :D
Cygaretki to jeden z moich ulubionych modeli spodni. Są dość uniwersalne, aczkolwiek i eleganckie zarazem. W zależności od dobranych dodatków możemy otrzymać skrajnie różne zestawy.
Te, w kolorze pudrowego różu wyjątkowo przypadły mi do gustu. Zarówno krój, jak i kolor spodobał mi się tak bardzo, że zdecydowałam się na zakup.
Dobrałam do nich granatową bluzę z falbanką- niezbyt dużą, niezaburzającą proporcji, ale będącą miłym detalem, który dodaje charakteru zwykłej basicowej rzeczy.
Pod bluzę założyłam bluzkę z modnymi naszywkami. Bardzo lubię ten trend.
I tak oto powstał mój spacerowo- wiosenny zestaw ;)























































bluza - H&M
cygaretki- H&M
bluzka- nn 
buty- CCC

74 komentarze:

  1. Jak zawsze pięknie :) i ten uśmiech <3 :) Miłego dnia kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W oko wpadła mi bluza, jest bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam dziś bardzo podobny strój.
    Pięknie wyglądasz - obie wersje góry mi się podobają.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z białą bluzką wygląda idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny uśmiech a bluza z falbanami ekstra !

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny look! Uwielbiam takie t-shirty z haftami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba mam te same spodnie, ale zdecydowałam się na błękit, cóż przy Tobie jestem jak armata, ale co tam ;) Bluzę też mam ale białą :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Z całej stylizacji najbardziej spodobała mi się ta bluza z falbanką i... szminka, którą masz na ustach! Cudny kolor. ;) Zdradzisz, jakiej marki? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh, są cudowne! Ja niestety rzadko nosze jasne rzeczy, szczególnie dół, bo pokraka że mnie i szybko wszystkie jasne ciuchy brudze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne te spodnie kochana! Super stylizacja, i życzę powrotu do zdrowia Twojej mamie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi sie podoba Twoja bluza <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/jeansowa-koszula-i-biae-spodnie.html

    OdpowiedzUsuń
  13. byłam ostatnio w H&M i nie widziałam tych spodni, a przydałyby mi się teraz do pracy;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zestaw!!! Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  15. Lekko i miejsko - bardzo fajna bluza i spodnie. Pozdrawiam słonecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te cygaretki są przepiękne! Wprawdzie nie mam takiego modelu spodni, ale mam za to zwykłe rurki w bardzo podobnym kolorze - kocham pudrowy róż, i jutro mam zamiar je ubrać, bo będą się świetnie nadawać na taką ładną i słoneczną pogodę. Dobrze, że historia z mamą skończyła się pomyślnie :))

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  17. jaką ładną masz bluzeczkę, ładnie Ci w niej jest :) lubię falbanki

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobaja mi sie cygaretki, zawsze sie nad ich kupnem zastanawiam ale ma jakas blokade przed nimi :D

    OdpowiedzUsuń
  19. What a lovely style. I lke the colour of your trousers.
    Hugs, Christine

    OdpowiedzUsuń
  20. super wyglądasz, jak zawsze zdjęcia mega pozytywne :) Cygaretki i koszulka bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne spodnie. Sama chętnie bym sobie takie kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnie zdjęcie przepiękne, Ty zawsze taka uśmiechnięta i pozytywna!
    Szczerze to nie wiedziałam co to są cygaretki, aż do przeczytania twojego postu ;x hehe!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolor 100% mój, ale spodni nie noszę wcale :) Na Tobie fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne spodnie, chociaż na zdjęciach bliżej im do koloru nude lub beżu, niż pudrowego różu. Stylizacja sama w sobie ciekawa i w sam raz na taka aurę pogodową. Co mogłabym polecić, to postaraj się robić zdjęcia stylówek z nieco innym tłem, wtedy prezentować się będą jeszcze lepiej. ;)
    Pozdrawiam
    www.guesswhat.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Och Kochana ! :( Biedna Twoja Mamusia, mam nadzieję ze już lepiej się czuję, rany boskie jak dobrze ze wsyztko dobrze się skonczyło. Ty Kochana jak zawsze wyglądasz cudnie ! Idealnie wyglądasz w cygaretkach ! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się podoba tak idealnie na co dzień :) kochana dużo zdrówka dla mamy :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny zestaw, spodnie super się układają :)

    Wiem, jak to jest gdy wszystkie plany się sypią, bo ktoś bliski trafił do szpitala... Mam nadzieję, że z Twoją Mamą wszystko jest dobrze i że zdrówko jej dopisuje :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny makijaż, super blog ;) Pozdrawiamy ;) https://nowaksisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Z jasną koszuleczką od wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam cygaretki a jeszcze w takim kolorze, extra! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna ta stylizacja z T-shirtem :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Spodnie nie przypadły mi szczególnie do gustu. Ale ten T-shirt, bombowy! Zapraszam do polubienia na facebooku mrs.mummy2be. Ahoj! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. bluzę masz super! bardzo podobają mi się te fasony z falbankami :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo cieszymy się, że wszystko dobrze się skończylo i z mamą już wszystko w porządku :):)

    Super wyglądasz kochana! te cygaretki są świetne, sama często noszę tego typu fasony i rewelacyjnie się w nich czuję :)

    udanego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  35. jak zwykle wyglądasz przepięknie;)
    Spodnie fajne ale mi się bluzki podobają najbardziej:)
    Dobrze że wszystko dobrze się skończyło:)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo Ci współczuję, moja mama od grudnia przebywa w szpitalu po wylewie, jest w stanie wegetatywnym. Przesyłam modlitwy, aby Bóg uzdrowił Twoją mamę i pozwolił jej jeszcze cieszyć się życiem <3 Musimy uważać na naszych bliskich, w pewnym wieku zapominają o koniecznych badaniach i dbaniu o siebie... Pozdrowienia dla Ciebie i Twojej mamy!
    http://altealeszczynska.blog

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie wyglądasz Kochana, super spodnie:*
    ps znajome rzeszowskie rejony:D

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam nadzieję, że z mama wszystko dobrze!

    Świetna stylizacja, fajna i dziewczęca :)
    Kolor spodni perfekcyjny:)

    Tez ogromnie się ciesze, że pogoda dopisuje! 26 stopnie!! Pomyśleć, że tydzień temu były to tylko marzenia... :P

    Wzajemnie:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie wyglądasz, podoba mi się! :)
    pozdrawiam, makrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajne te cygaretki :) Ich kolor bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam cygaretki.
    Wyglądasz prześlicznie
    Pozdrawiam
    zolza73.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie przepadam za cygaretkami, ale Ty prezentujesz się w nich świetnie ! :)


    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina
    [blog]

    OdpowiedzUsuń
  43. czemu te spodnie tak na Tobie wiszą?

    OdpowiedzUsuń
  44. Musze sobie kupić białe buty ;p

    OdpowiedzUsuń
  45. Ślicznie wyglądasz:D
    Koszulka bardzo mi sie podoba :D
    Świetny outfit :D

    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Wyglądasz cudnie :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jestem fanka pudrowych ciuszków ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładnie się prezentujesz w tej stylizacji. Kolor bluzy jest świetny :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. podobają mi się te spodnie, są w pudrowym kolorze, więc jakże mogłoby być inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetna stylizacja :)
    Spodnie bardzo ładne :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny kolor i bardzo udany krój który podkreśla figurę :-) Super!

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny strój,super wyglądasz.Bardzo podoba mi się ta niebieska bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ta bluzeczka bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Spodnie nie mój styl, ale jeśli chodzi o bluzeczki to obie są super:) Miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  55. Dobrze, że wszystko się ułożyło!
    Dobrze wyglądasz podoba mi się bardzo ta biała bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  56. świetna stylizacja, taka lekka! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczna stylizacja :) Piękne cygaretki :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Wow girl, you look amazing! :O
    I'm now following you, follow me back if you want ^_^
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. No pięknie wyglądasz Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  60. Uwielbiam pudrowy róż :) Mam dzisiaj na sobie bluzkę w takim kolorze :D
    Zapraszam natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Najbardziej mi się podoba biała bluzeczka, ale oczywiście wszystko prezentuje się świetnie. :)

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Ale świetna bluza!
    Jaki piękny uśmiech:)

    OdpowiedzUsuń