czwartek, 25 maja 2017

68. Zaful- trzecie urodziny sklepu

Witajcie kochani!



Moją historię związaną ze sklepem ZAFUL już znacie. O tym, że bardzo lubię ten sklep wiecie również. Ostatnio dowiedziałam się, że ZAFUL obchodzi właśnie trzecie urodziny. Takie rocznice to zawsze wspaniały powód do świętowania. Z tej okazji przygotowano dla nas, klientów kilka niesamowitych promocji.



Podczas trwania jubileuszu można będzie skorzystać z darmowej wysyłki na wszystkie zamówienia, niezależnie od ich wartości. Standardowo opłata  za dostawę nie jest pobierana, gdy wartość naszych zakupów przekroczy 30$. 
Warto skorzystać z okazji i jeśli podoba Wam się jedna mała rzecz, a nie macie ochoty na większe zakupy, to tym razem będzie można zamówić ją bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 


                   

Zaful daje możliwość skorzystania z wielu zniżek- już na stronie głównej zawsze można dostrzec informację o bieżących promocjach. Są naprawdę atrakcyjne! Warto być na bieżąco, bo poza kuponami  rabatowymi organizowane są również konkursy. Któż z nas nie lubi nagród i prezentów? Nagrody, tak jak asortyment sklepu, są naprawdę godne uwagi! Karta podarunkowa przyda się zawsze. 








Dodatkowo, każdego dnia jest udostępniana lista produktów w cenach najniższych w ciągu całego roku. Warto sprawdzać, może jest tam akurat produkt, na którego obniżkę ceny czekaliście od dawna? Trzeba się jednak pospieszyć, ponieważ ilość rzeczy jest ograniczona, a chętnych wielu.
Ciekawą kwestią jest również strefa poświęcona opiniom klientów „What is worth to buy”. 



Macie wątpliwości, co do tego jak towar wygląda w rzeczywistości? Obawiacie się, że tylko na zdjęciu jest piękny? Sprawdźcie koniecznie tę stronę! Klientki dzielą się tam swoimi opiniami, wrzucają zdjęcia rzeczy, które otrzymały. Super sprawa! Rzetelna opinia to podstawa podczas zakupów  przez Internet. Dla mnie jest to bardzo ważna kwestia, ponieważ nie cierpię być rozczarowana produktem. Zdarzyło mi się to kilka razy podczas zamawiania z innych sklepów zagranicznych i teraz jestem bardzo ostrożna. Z Zaful nigdy nie miałam żadnych, nawet najmniejszych problemów, ponieważ ich rzeczy to przede wszystkim rewelacyjna jakość!

Dla tych, którzy lubią większe zakupy Zaful również przewidział specjalne promocje. Bundle price zone to strefa, gdzie można kupić kilka produktów w pakiecie i otrzymać na nie specjalną zniżkę. Im więcej kupujesz, tym mniej płacisz. 



Ceny produktów są przystępne. I jeśli chodzi o jakość towarów- naprawdę są warte tych pieniędzy!
Ten sklep to naprawdę mój absolutny faworyt. Dzięki niemu przełamałam niechęć do zakupów zza granicy. Trauma, która została mi po kilku nietrafionych zakupach została w zupełności pokonana.

Wspomniałam Wam ostatnio również o Z-me. Warto założyć tam konto. Naprawdę szczerze polecam! Zaful udostępnia tam masę informacji o promocjach, rabatach i konkursach. Chyba każdy z nas lubi być na bieżąco, zwłaszcza jeśli idą za tym niemałe profity. Dodatkowo, Z-me to ciekawa społeczność- klientki dzielą się tam inspiracjami, zdjęciami i fantastycznymi pomysłami. Jeśli szukacie inspiracji warto sprawdzić stronę!



Zachęcam  Was również do zaobserwowania profilu Zaful (@zaful) na Instagramie.
 Tam również udostępniane są informacje o promocjach i konkursach-  warto trzymać rękę na pulsie!

39 komentarzy:

  1. Bardzo fajne rzeczy można wyszukać w tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ich stronę akurat ubrań nie kupuję przez internet ale niektóre rzeczy mają fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z chęcią skorzystam z tych promocji :-)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bardzo lubię ten sklep, można w nim upolować naprawdę ciekawe perełki. :) Ja już obserwuję na insta ZAFUL i kliknęłam w link. ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Przefajne ubrania można tam dorwać i ceny całkiem ok! :)
    Z wielką chęcią bym zamówiła coś basic'owego. :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Można znaleźc tam ciekawe ubrania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Asortyment mają świetny, jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też bardzo lubię ten sklep, kliknęłam w link Zaful :)
    Klikniesz też u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa promocja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tyle promocji, a ja cały czas nie skusiłam się na zakupy w Zaful :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne ciuszki tam maja, ale ja jakoś nie mam odwagi kupowania przez internet. Pozdrawiam
    jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. NIe znam jeszcze tego sklepu, ale wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeszcze nigdy nic nie zamawiałam z tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam okazję współpracować z Zafulem i jestem zadowolona. Rzeczy mają jakościowo fajne :)

      Usuń
  14. Ciekawy asortyment ma ten sklep :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę w końcu zajrzeć do tego sklepu i zobaczyć co tam mają ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię ten sklep :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. kurcze jakoś nie umie zamawiać z takich sklepów, zawsze mi się wiele rzeczy podoba ale zawsze jest jakieś "ale" :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo ostatnio widzę o tym sklepie ale nadal jeszcze nic nie kupiłam :) obserwuje

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. słyszałam o ofercie sklepu, na pewno jest szeroki wybór:)
    świetny post, co powiesz na wzajemną obs?
    daj znać, buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy tam nic nie kupowałam.

    OdpowiedzUsuń
  21. W Zaful mają fajny asortyment, szczególnie sukienkowy :) O Z-me nie słyszałam, ale wydaje się być interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dużo osób poleca rzeczy z tego sklepu, a ja tam jeszcze nie robiłam zakupów.
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze nigdy nie zamawiałam nic z tej strony. Sama dostałam propozycję współpracy z podobnej strony romwe ale sama nie wiem czy to się opłaca :). Z drugiej strony rzeczy na zdjęciach wyglądają naprawdę pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. szczerze, to myślałam, że ten sklep ma więcej lat :P

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  25. Lecę popatrzeć co tam mają ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam zamawiać w tym sklepie :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajnie że z okazji urodzin przygotowali aż tak dużo atrakcji :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten sklep ma świetny asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Asortyment mają świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja chyba jednak wolę kupować stacjonarnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. znam zaful, mam od nich kilka ciuszków i do tej pory byłam zadowolona :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń