poniedziałek, 15 października 2018

186. Autumn with Frida

Witajcie kochani! 

Jak mijają Wam dni? 
Mój urlop dobiegł końca- nacieszyłam oczy widokami pięknej wyspy Korfu, a po powrocie czekały na mnie uroki polskiej złotej jesieni.
Kolorowe liście, słońce i temperatury zacęcające do spędzania czasu na zewnątrz.
Staram się wykorzystać ten czas na tyle, ile to możliwe. Niestety po powrocie z pracy słońcem cieszę się jeszcze tylko przez chwilę.
W każdym razie, nawet w pracy siedzi się przyjemniej, gdy za oknem mam takie widoki. 

Dziś prezentuję Wam stylizację odpowiednią ze względu na ostatnio panujące warunki atmosferyczne. 
I nieco komponującą się w jesienne tonacje- kurtka ma czerwień tak intensywną jak jesienne liście :)
Bardzo spodobała mi się ta zamszowa ramoneska- prosty krój, bez zbędnych kombinacji, gdzie jedynym dodatkiem są ozdobne, srebrne suwaki. Wykonana jest z przyjemnego zamszu i jest dość ciepła. Myślę, że świetnie sprawdzi się nie tylko teraz jesienią, ale również na wiosnę. 
Tak naprawdę, podstawę tej stylziacji stanowi koszulka z wizerunkie Fridy Khalo. Bardzo lubię tę artystkę, jej twórczość pełną ekspresji, koloru i symboliki. Dlatego, gdy zobaczyłam t-shirt, trudno było mi powtrzymać się przed jego zakupem. 
Zestawiłam ją ze zwykłą czarną ołówkową spódnicą i otrzymałam look idealny do pracy. 
Dodatkiem są szpilki oraz torebka w takim samym kolorze.







t-shirt- aliexpress
spódnica- aliexpress
kurtka- aliexpress
buty - lokalny butik
torebka- lokalny butik

18 komentarzy:

  1. Frida wiecznie w modzie! Bardzo fajna stylizacja:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem co bardziej podziwiać, ramoneskę czy te twoje nogi?
    Super stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. W tej zamszowej kurteczce wyglądasz bardzo ładnie. To połączenie jest dla ciebie bardzo korzystne:) co dobre niestety szybko się kończy.. :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój urlop jeszcze przede mną☺
    Ale piękna ty wyspa -widziałam na Twoim Instagramie ☺
    Swietnie wyglądasz 😍
    Bardzo fajna stylizacja, a kurteczka jest cudna 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwony kolor króluje podczas jesieni. Podoba mi się ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie kolorystyczne- super stylówka! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja Właśnie oglądałam twojej instastory jak byłeś na wakacjach i sama bym chętnie tam pojechała może na przyszły rok chyba że znów wypadnie nam Chorwacja. szczerze mówiąc ja za jesienią nie przepadam w prawdzie akurat ostatnie dni są naprawdę ładne i przyjemne Ale ja wychodzę przed 5:00 do pracy to niestety jest tak zimno że już muszę mieć kurtkę zimową

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyglądasz w tym zestawie:) ramoneska i spódniczka są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się torebka w moim guście. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się kurtka, a pogoda powoli przestaje nas rozpieszczać, ale była naprawdę fenomenalna. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. T-shirt wygrał w tej stylizacji :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudownie musiało być na tych wakacjach - zazdroszczę!
    Trzeba przyznać, że jesień w tym roku mamy wyjątkowo piękną :)
    Rzeczywiście od razu przyjemniej się wszystko roki:)
    Cudowna stylizacja kochana! Straaasznie mi się podoba^^

    OdpowiedzUsuń