poniedziałek, 15 października 2018

Rosegal Halloween Sale

Haloween zbiża się wielkiemi krokami i niezależnie od tego, czy obchodzimy to święto, czy nie, nie da się niezauważyć tego, że wiele sklepów przygotowuje  z tej okazji specjalne promocje.
Podobnie jak jeden ze znanych Wam już skelpów internetowych jakim jest Rosegal
Na stronie szaleje specjalna promocja- Rosegal Halloween Sale

Dzisia przygotowałam dla Was małe zestaiwnie tego, co ciekawgo znalazłam na ich stronie.
Zapraszam zatem na krótkie przedstawienie listy produktów! :)

1. Bluza w ptaki

Bardzo podobał mi się print tej bluzy. Lubię motyw ptaków na odzieży, o czym zdążyliście się przekonać już niejedokrotnie.



Bluza (KLIK)


2.  Bluza w kratę

Kolejna bluza. Krata jest bardzo modna w tym sezonie.



Bluza (KLIK)


3. Sukienka


Ta sukienkama dość  ciekawy print. Myślę, że może mieć zastosowanie podczas imprezy haloweenowej ( o ile ktoś wybiera się)

Sukienka (KLIK)

4. Sweterkowa sukienka

Bardzo spodobał mi się kolor tej sukienki.




5. Bluzka z aplikacją

Biała bluzka z kwiatową aplikacją będzie świetną bazą stylizacji


6. Torebka

Taka torebka to idealny dodatek każdej stylizacji!




Kod RGNancy uprawnia Was do 15% zniżki na całe zamówienie :)





5 komentarzy:

  1. 5 i 4 mi się również baaardzo podobają 😍
    Poklikałam oczywiście ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka ma rewelacyjny fason :) bardzo ładna jest

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne propozycje - każdy znajdzie coś dla siebie:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń