piątek, 2 listopada 2018

189. Ootd for weekend

Dzień dobry!

Witaj Was w nowym miesiącu. Sama nie wiem, jak to się stało, że nastał już listopad.
Powiem Wam szczerze, że jest to dla mnie najmniej lubiany miesiąc roku- szybko robi się ciemno, dni są coraz bardziej zimne, a uroki jesieni stają się wspomnieniem. Kolorowe liście znikają z drzew, świat staje się ciemny i ponury...
Całe szczęście to tylko miesiąc... A później zacznie się- świąteczne dekoracje na ulicach i odliczanie dni do Bożego Narodzenia.
Zleci szybko! :)

Dziś mam dla Was zdjęcia prostego, weekendowego stroju. Zestaw ten i późniejsze jego zdjęcia powstawały dość spontanicznie. W pewne niedzielne popołudnie wyszliśmy na spacer po rzeszowskim rynku. Potrzebny był mi strój wygodny, taki w którym komfortowym będzie pokonywanie kolejnych kroków.
Zdecydowałam się zatem na ukochane białe trampki, które pasują dosłownie do wszystkiego. Aby dodać nutkę elegancji dobrałam granatowe cygaretki, które bardzo lubię. Mają bardzo uniwersalny charakter i można je wykorzystać do wielu zestawów. Tym razem za Conversami, ale świetnie prezentują się z baletkami lub szpilami. I kurtka, którą widzieliście juz rok temu w jednym z jesiennych postów. Bardzo ją lubię, jest wygodna, leży luźno nie krępując ruchów a na plecach posiada piękną wyszywaną aplikację.

Jak podoba się Wam całość?













kurtka- Zaful
cygaretki- Atmosphere
torebka- nn
buty Converse


Ty którzy poszukują ciekawego miejsca na zakupy online zapraszam na stronę sklepu Dresshead.com



Więcej ciekawych kurtek dżinsowych znajdziecie tutaj---- >>  kurtka dżinsowa dla kobiet



36 komentarzy:

  1. Musze się przekonac do jeansu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw, świetnie w nim wyglądasz! Ta aplikacja na kurtce wygląda ciekawie i bardzo Ci pasuje. Wszystko wygląda lekko! :)

    Także nie przepadam za listopadem, ale na razie pogoda nas rozpieszcza. To, że wciąż można ubrać taką stylizację, to dla mnie coś niezwykłego. Gdyby tylko tak szybko nie robiło się tak ciemno, listopad mógłby być naprawdę przyjemny! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie przepadam za listopadem. Bardzo ładna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. mam podobną kurteczkę z Zaful i ją uwielbiam|!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta kurtka przypadła mi do gustu! Super

    Zapraszam do siebie,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka jest fenomenalna! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super zestawik na co dzień :) śliczna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny zestaw :) Aplikacja na kurtce wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna katana jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja. Prosta i świetna na spotkanie/wyjście na miasto :)

    imdollka.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też ten październik minął bardzo szybko ☺
    Świetnie wyglądasz kochana 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna lekka i przyjemna stylizacja. Szczerze ci powiem że ja nawet nie czekam na święta tylko już na wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj ten czas bardzo szybko mija. Dopiero co był nowy rok a tu już koniec :)
    Super stylizacja i na pewno bardzo wygodna :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesień w tym roku jest bardzo łaskawa, dzięki czemu można pozwolić sobie na bardziej przypominające wiosenne stylizację. Osobiście uwielbiam jeansowe kurtki!
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny outfit, sama bym z chęcią w taki wskoczyła. :) Modnie i wygodnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna stylizacja, na luzie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie wyglada ten zestaw. Ja tez nie moge pogodzic sie z coraz krotszymi dniami

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie zestawy bardzo lubie - mega kurtka :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna stylówka :) Dziewczęca, ale wygodna i na luzie, czyli tak jak lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja jestem osobą neutralną jeśli chodzi o ten miesiąc czy każdej inny :D Grunt to się dobrze zmotywować i zorganizować, to od razu miesiąc minie inaczej :0

    Stylizacja w stu procentach dla mnie, ale spodnie zmieniłabym na węższe u dołu ☺

    OdpowiedzUsuń
  21. Oh very nice jacket darling
    Cute outfit
    xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba całość:) Kurteczka piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  23. a też nie wiem, jak to się dzieje, że czas tak ucieka. Świetnie wyglądasz!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  24. A mi sie bardzo podoba torebka, ma śliczny kolor :)
    Chętnie obserwuje i pozdrawiam :*

    https://alestilos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Super stylizacja! Bardzo spodobała mi się torebka i kurtka jeansowa :D
    Jednym słowem nic dodać, nic ująć :D Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. This outfit is pretty classy and it looks great on you.
    Regards.
    Neverpayful.com
    Dealswithin.com

    OdpowiedzUsuń