poniedziałek, 19 grudnia 2016

26. Christmas on my way

Witajcie kochani :)
Jak minął Wam weekend? Odpoczęliście, czy pochłonęły Was świąteczne przygotowania?
Ja jeszcze żyję piątkowym koncertem. Nie zawiodłam się- było świetnie.

Świąteczna gorączka jakoś mnie omija. Tak na prawdę, dla mnie przygotowania do Świąt rozpoczną się dopiero w czwartek, czyli wtedy, kiedy wrócę do rodzinnego domu. Jeśli mam być szczera, muszę powiedzieć, że już nie mogę się doczekać i w głowie układam sobie plan, co będę robić w domu, aby wykorzystać ten czas jak najlepiej.
Uwielbiam Boże Narodzenie w naszym domu.
Nie umiem znaleźć odpowiednich słów, aby opisać to, jak bardzo ten czas jest magiczny.
Przygotowania rozpoczynamy oczywiście nieco wcześniej, bo trudno byłoby zrobić wszystko w Wigilię.
Uwielbiam tą naszą krzątaninę w kuchni. My z siostrą pieczemy świąteczne wypieki, a mama zajmuje się gotowaniem. Być może nie jest to standardem podczas Świąt, ale ja piekę wtedy szarlotkę. Wszyscy w domu ją lubimy, a przecież Święta to czas dla nas. I tak płynie nam czas na wspólnym przygotowaniu jedzenia, na żartach i cieszeniu się swoją obecnością. Nawet tata nam wtedy pomaga, jeśli nie podczas gotowania to chociaż w żartowaniu :D
Wigilia to specjalny czas, od rana trwają ostatnie przygotowania posiłków. Również wtedy ubieram z tatą choinkę. Robimy tak odkąd pamiętam. I zawsze już pozostanie to naszą rodzinną tradycją. Nasza choinka nie jest tak stylowa, jak te, które widzicie na pięknych zdjęciach w Internecie. Nasza jest kolorowa i mamy na niej bombki wszelkiego rodzaju, a niektóre pamiętają czasy mojego wczesnego dzieciństwa.
Nakrywanie do stołu- biały obrus i piękna zastawa. Pismo Święte, świeczki i opłatek.
A wcześniej przed kolacją, kolejka do łazienki :D i ustalanie, kto najpierw, bo "młoda całą ciepłą wodę wypuści" (mieszkam w domu jednorodzinnym i wodę mamy z centralnego ogrzewania) :> Nawet to ma wtedy swój urok. Później odświętnie ubrani, my przy stole. Dzielimy się opłatkiem składając sobie życzenia. I z jedną myślą w głowie- by za rok spotkać się w tym samym gronie, by nikogo z nas nie ubyło. A później kolacja. Nigdy nie wiem, ile dokładnie potraw mamy na stole. W każdym razie, przygotowujemy te, które lubimy i chyba nieistotne jest ich liczba. A później siedzimy wszyscy przy tym stole,  rozmawiamy z sobą popijając kompot z suszu :)
Zastanawiacie się pewnie, kiedy otwieramy prezenty. Otóż... w naszym domu nie ma zwyczaju obdarowywania się w Święta :) prezenty wręczamy sobie jedynie 6go grudnia :) Do nas Mikołaj przychodzi tylko raz :) I prawdę mówiąc nikt nie ubolewa z tego powodu. Dzięki temu wiem, że cieszymy się z siebie nawzajem, z czasu dla siebie, a nie z tego, co znajdziemy pod choinką.
Dwa dni Świąt, które następują po Wigilii spędzamy w rodzinnym gronie. Jednego dnia odwiedzamy,a  drugiego jesteśmy odwiedzani :D i tak od lat ;)

Czasem mam wrażenie, że nasze święta w jakiś sposób odbiegają od standardów powszechnie panujących. U nas nie ma całej tej świątecznej gorączki, biegania po sklepach, tego całego pędu.
Wszystko odbywa się spokojnie, w miłej atmosferze. I wszystko jest nasze, rodzinne.

A jak wyglądają Wasze Święta Bożego Narodzenia?
Macie już gotowe prezenty dla najbliższych ? Obdarowujecie się w Wigilię, czy tak jak u mnie jedynie w Mikołajki?
Jeśli szukacie prezentów zachęcam Was do skorzystania z kuponów rabatowych do Douglasa (klik)
Kody rabatowe Douglas to wspaniałe rozwiązanie. W samej drogerii na pewno znajdziecie coś interesującego, a  Wasz budżet mniej ucierpi :)


Na zdjęciach moja ostatnia stylizacja, której kolorystyka kojarzy mi się ze Świętami Bożego Narodzenia :)
zamierzam właśnie tak wystroić się w gości :D
Spódniczka o moim ulubionym kroju w kolorze intensywnej czerwieni została zestawiona ze sweterkiem delikatnie połyskującym dzięki złotej nitce. Bardzo podobał mi się jego tył- ozdobne paski i delikatne diamenciki dodały nieco charakteru :)





 



 sweterek, płaszcz- nn
spódniczka- EDB sklep 
buty- Deichmann




94 komentarze:

  1. Kurcze na prawdę ciekawy post. Świetna stylizacja i świetne zdjęcia. Jednak najbardziej mnie urzekła sukienka, i te buty :) Pozdrawiam.
    http://malgosianablogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. uroczo :-) pięknie :-)

    dołączam do obserwatorów! :-)
    Madziastylee

    OdpowiedzUsuń
  3. Mikołaj tylko raz? :-) Kazda rodzina ma jakies swoje zwyczaje :-).
    Ale piękna ta spodniczka! Masz idealna figure to takich ubran:-)

    www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wspomnienia Świąt z rodzinnego domu ♥
    PS. Spódniczka przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że u Ciebie święta są przeżywane na spokojnie, bez tej bieganiny, świątecznego pędu nie wiadomo za czym. U mnie raczej też jest spokojnie, rodzinnie. Bardzo mnie to cieszy i dlatego lubię Boże Narodzenie.
    Stylizacja śliczna. Masz świetną figurę i wszystko na Tobie pięknie leży.
    Pozdrawiam ciepło. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz spódnica bardzo wyrazista i cudowna ;) wesołych świąt kochana pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz, u mnie święta są spędzane w gronie rodziny :) pozdrawima
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestaw na święta. Ja na pewno też przemycę odrobinę czerwieni do mojego stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile ja bym dała za taką figurkę :D Śliczna czerwona spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie przygotowania do świąt będą dopiero w sobotę, wszyscy pracują do samego końca i tak naprawdę nie ma czasu na to. Zresztą my nie szalejemy jakoś specjalnie, kolacja wigilijna tylko symboliczną bez zbędnego obżarstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny zestaw świąteczny, najbardziej podobają mi się buty - są śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie również nie ma tej gorączki, pełen spokój i spontan :) Z moim lubym, nawet prezenty już wcześniej sobie daliśmy a z racji tego aby wymienić w razie takiej potrzeby :D także śmiejemy się że "Nie ma świąt w tym roku" - nawet klimat za oknem na to wskazuje. Zawsze zaczynam czuć święta w wigilię, około 17 - wtedy jest sedno klimatu :) więc czekam... do soboty!
    Swoją drogą, piękna stylizacja Ewelinko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna spódniczka :) U mnie w święta raczej zawsze jest spokojnie. Mam małą rodzinę, więc dużo przygotowań nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  14. u nas prezenty zarówno na mikołajki jak i na Wigilię - ech te tradycje :D
    super spodniczka! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Badzo ładny strój :) Ja właśnie wróciłam z zakupów prezentowych, masakra :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweterek jest śliczny, ale kurtki to Ci mega zazdroszczę jest świetna! Ja w weekend niestety miałam sprzątanie także nie odpoczęłam sobie :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja, chętnie ubrałabym sie tak na wigilijna kolacje ❤️

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz niczym Bella z bajki piękna i bestia ;) super

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie przygotowania do Świąt zaczną się już w środę ponieważ to właśnie wtedy mam po raz ostatni zajęcia na uczelni, więc później będę miała więcej czasu na ogromne porządki i przystrajanie pokoju :D Co do prezentów, to u mnie w Mikołaja się nie daje, a właśnie w Wigilię - wszystko jest ładnie ułożone pod choinką i po wieczerzy można się zabierać za odpakowywanie :P

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna stylizacja bardzo kojarzona z kolorami świąt :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie, też bym się tak ubrała!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny świąteczny zestaw ahhh <3

    zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh very cute style sweetie
    Great coordinate
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja prezenty mam już od... miesiąca? Jakoś tak :D
    Urocza ta stylizacja <3
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. So stylish look ) Thanks a lot for sharing)
    http://beyoutiful.com.ua

    OdpowiedzUsuń
  26. Wobec tego życzę Ci, żeby od czwartku chłonęła całą sobą atmosferę świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Święta to magiczny czas. Wygladasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. spódniczka idealna na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wyglądasz prześlicznie idealna stylówka na święta!

    OdpowiedzUsuń
  30. Zestaw piękny i bardzo świąteczny :) U mnie święta wyglądają podobnie jak u ciebie tyle że u mnie prezenty są w wigilię a 6-tego nie ma :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ja dopiero zaczynam sprzatac, bo ciagle mnie w domu nie bylo ehh :(
    dzis z córeczką ciastka bedziemy piec i chce pokoj posprzatac. a gotowac bede w piatek :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie napisane , aż przypomniały mi się święta jak byłam małą dziewczynka:)
    Cudownie wyglądasz.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Przygotowania małymi krokami postępują. Nie lubię pędzić i zmęczyć sie przed swoetami. Nie chce byc wykończona w święta i zamiast cieszyć sie czasem z bliskimi - odsypiać po kątach. Bardzo fajna spódniczka, szczególnie kolor mi odpowiada ;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie też nie ma jakiegoś szczególnego szaleństwa :) Pomału wszystko przygotowujemy :) Wigilię zawsze spędzam z rodzicami i dziadkami, zawsze o 18 zaczynamy, po kolacji idziemy do dużego pokoju odpakować prezenty i dalej siedzimy w rodzinnymi gronie pijąc kawę i jedząc ciasto :)

    OdpowiedzUsuń
  36. O jacie *0* Ty wyglądasz fenomenalnie! Ta bluzka- wycięcia ma genialne, spódnica- świetny kolor taki świąteczny ^^ Magicznie wręcz :) My mamy już dom w lampeczkach i choinkę ubraną :D Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam, moją pasją jest robienie szablonów tematycznych. Jeśli jesteś zainteresowana współpracą i chcesz mieć wymarzony szablon - zapraszam na mojego bloga ronniecreators.blogspot.com ✎ Moje prace możesz zobaczyć w zakładce SZABLONY > PORTFOLIO. Pozdrawiam, Ronnie Weasley ✄

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna stylizacja i zdjęcia! :)
    U mnie na mikołajki dostaję się skromne prezenty, ale na Wigilię takie "większe". Już nie mogę się doczekać zapachu choinki i ciastek korzennych i tych wszystkich potraw! Wesołych Świąt:)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Przygotowania do świąt u mnie w domu rozpoczniemy zapewne w czwartek, kiedy wrócę z internatu :D Świetna stylizacja. Święta to czas, który spędzony w rodzinnym gronie jest najlepiej spożytkowany :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Super post, a stylizacja miodzio! :) Bardzo mi się podoba. Przygotowania świąteczne także dopiero przede mną. Mam taki sam sweterek tylko czarny! :D Pozdrawiam! Możesz poklikać tutaj ? Tutaj KLIK Dzięki ;* /Klaudia
    NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. This is a great Christmas inspired look. I love your skirt.

    www.mydailywear.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  42. Święta to jest ten jedyny czas w roku, który już nigdy się nie powtórz, więc zawsze staram się wykorzystać każdą chwilę na 1000%! Już odliczam do soboty, nie mogę się doczekać!

    Może wpadniesz powdychać troszkę klimatu świąt? :) Christmas Tag

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
  43. Urocza stylizacja, idealna na Wigilię :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jaki piękny kolor spódniczki:D sweterek też jest cudowny, piękny jest w nim ten tył:) Prezenty od dawna GOTOWE:D obdarowujemy się dopiero na wigilie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. You look smarty in this beautiful and awesome outfits. Be ready to get the excited offer on this Christmas @ JC Unique Wholesale

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja obecnie żyję w panice świątecznej:D Mało czasu i dodatkowo drugie zmiany w pracy. Ale dam radę ogarnę:D Śliczna stylizacja. Bardzo mi sie podoba spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  47. My z niecierpliwością czekamy na święta :d świetne zdjęcia, a spódniczka jest cudna i rzeczywiście kojarzy się ze świętami :D Pozdrawiamy :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Po pierwsze to jestem zachwycona Twoja stylizacja! Taka prosta, nie wymuszona.. Naprawde mega :)
    A jezeli chodzi o swieta.. U mnie to wgl inaczej wyglada, ze wzgledu na to, ze mieszkam w Irlandii. Niby inaczej ale nadal swiatecznie. Co roku staram sie wszystko na spokojnie przygotowac, unikac tego pospiechu, ale czasem sie nie da :)
    Prezenty, prezenty. My na Mikolaja dajemy sobie drobnostke, typu czekolada itp. Natomiast wieksze prezenty pod choinke. W tym roku bedzie inaczej poniewaz oboje marzymy o dosyc drogiej rzeczy dlatego postanowilismy nie kupować pod choinke, a na urodzing (oboje mamy niedługo po świętach), co nie zmienia faktu, ze zakupy musze zrobix ;)
    Pozdrawiam serdecznie i zycze Wesołych Swiat!
    Eff :)

    OdpowiedzUsuń
  49. You look great dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Masz fajne, świąteczne zwyczaje w domu, chyba też niektóre zwyczaje u mnie w domu znam na pamięć :)
    photos-by-mef.blogspot.com zaobserwujesz? Na pewno się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  51. Ciekawa stylizacja, sama nawet ostatnio myślałam o założeniu czerwonej spódniczki. Pozdrawiam! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. spódniczka jest genialna. My też ubieramy choinkę w dzien wigili. Gotujemy,krzatamy się. Podobnie jak u Ciebie jest spokokna atmosfera.
    daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudowna stylizacja! Bardzo mi się podoba :)
    Zostanę u ciebie na dłużej - obserwuję :)
    http://xkareen.blogspot.com/ zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Płaszczyk fajny... wszystko super!! ;) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. fanie wyglądają u Ciebie Święta!:) super zestawienie:)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  56. Wiadomooo, świąteczny nastrój najbardziej przejawia się w domku! Nie ma to jak u mamy!
    Świetna spódniczka, wyglądasz pięknie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. ślicznie wyglądasz! Wesołych Świąt<3

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetnie wyglądasz, boska ta spódniczka! Sama wszędzie szukam i nic... jak nie rozmiar to znowu materiał jakiś nie taki jaki powinien :( wesołych świat!!!

    OdpowiedzUsuń
  59. Widzłabym siebei w takiej stylizacji na wigilii :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Święta w Twoim domu są cudowne *.* takie ciepłe i rodzinne!

    OdpowiedzUsuń
  61. pięknie wyglądasz *_*
    pozdrawiam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Jak człowiek całe życie praktykował dawanie prezentów w Święta to na pierwszy rzut oka jak przeczytałem,że u Ciebie ich nie ma wydało mi się takie... dziwne? smutne poniekąd? Ale już po chwili wpadło mi do głowy,że to jest bardzo dobry i wręcz radosny zwyczaj! Bo one nie są najważniejsze i rezygnując z nich można jeszcze bardziej doświadczyć tego co ważne i co niewidzialne.
    Ładna spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Wigilia wsrod najblizszych jest zawsze najlepsza!
    U mnie przygotowania zaczna sie dopiero jutro ❄
    Swietne zdjecia!
    https://pinkelepphant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetny dziewczęcy look!
    Spódnica jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Jeju, nie było ci zimno ?! Jak zobaczyłam te zdjęcia, to aż mnie ciarki przeszły, ale to chyba dlatego,że jestem strasznym zmarzluchem :D Zazdroszczę Ci tego, że u Was jest magiczna atmosfera ... ja od dawna nie mam takich prawdziwych, rodzinnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  66. Jeeej jak czytałam Twój opis świąt to az się rozmarzyłam żeby i u mnie tak to wyglądało, no ale nie mam siostry, pomagam mamie, a tata zazwyczaj zajmuje się wszystkim innym byle zdala od kuchni :p

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  67. Ale świetnie napisane! U nas jest podobnie! Świetnie piszesz, Wesołych Świąt

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Piękna stylizacja, tak uroczo wyglądasz :)
    Zdrowych i wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  69. zakochałam sie w tej stylówce, tylko żebym jeszcze miała takie nogi jak ty to mogłabym ubierać <3

    OdpowiedzUsuń
  70. Masz bardzo podobne zwyczaje świąteczne jak u mnie w domu, z czym ja nie gotuje tylko pomagam mamie :D

    Świetna stylizacja :)
    Pozdrawiam, Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  71. U mnie w tym roku święta z lekkim koreańskim twistem ale za rok będa już tradycyjnie polskie :)

    OdpowiedzUsuń
  72. I really like this outfit. The skirt is gorgeous. I'm your new GFC follower. Hug ♥

    OdpowiedzUsuń
  73. Również piekę szarlotkę :)
    Świetna spódnica ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  74. U mnie w domu prezenty są zawsze pod choinką ale za to 6go grudnia nie obchodzimy Mikołaja :)
    Świetna stylizacja!
    Wesołych Świąt ! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  75. Ślicznie wyglądasz. Ja aktualnie robię mega porządki ;p
    Wesołych Świąt!
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  76. Wyglądasz przepięknie, a Twoja figura to cudo!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Do 25.12 trwa także grupowe rozdanie na moim blogu: http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2016/12/swiateczne-rozdanie-wygraj-jeden-z-5.html

    OdpowiedzUsuń
  77. Życzę ci zdrowych,radosnych,pełnych miłości,szczęścia i pokoju Świąt. Stasiek z www.stanislawgorny.blog.onet.pl WESOŁYCH ŚWIĄT :-)

    OdpowiedzUsuń
  78. Idealna stylizacja! :) Dla mnie święta są okresem spędzania czasu z najbliższymi. Od rana z mamą pichcimy w kuchni, z tatą sprzątami i czekamy na wieczór, kiedy zjadą się wszyscy goście :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  79. Urocza stylizacja:)
    https://evildivination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Pięknie wyglądasz, i te nogi <3
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Cudowne dobranie kolorystyczne - wyglądasz przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  82. Spódniczka -sama chciałam taką kupić, kolor butelkowa zieleń, ale mam wiecej tu i ówdzie niż Ty :) i niestety wyglądam w niej jak bałwanek :) :D

    OdpowiedzUsuń
  83. Heheheh może jak schudnę to się w taką zaopatrzę :) <3

    OdpowiedzUsuń