środa, 17 stycznia 2018

142. Simply warm

Witajcie w poniedziałek

Jak Wasze humory i nastroje? Wypoczęliście podczas weekendu? Jak minął Wam czas?

Mam za sobą moją najdłuższą w blogowej karierze przerwę. Nigdy wcześniej nie zdarzyło mi się nie dodawać tu postów przez tyle dni...
Niestety, kilka życiowych zawirowań, na które nie mam wpływu, a które bardzo stanowczo i boleśnie uświadomiły mnie o mojej bezradności spowodowały tę przerwę.
Nie spodziewałam się takiego obrotu spraw i tego, że ból głowy skończy się tygodniowym pobytem w szpitalu.
Zadziwiające, jak wiele rzeczy w takich sytuacjach przestaje mieć znaczenie i jak niewiele potrzeba, aby wszelkie plany stały się nic nie warte, a prozaiczne czynności wręcz niewykonalne.
Nowe doświadczenie w moim bagażu.

Zdjęcia tej stylizacji to efekt dalszego korzystania z dobrodziejstwa galerii handlowych.
Nie przepadam za zdjęciami w pomieszczeniach, ale niestety temperatury mnie do tego namiętnie zmuszają.
Prezentuję Wam zatem moją zimową, "trochę" elegancję. Zestaw sprawdza się świetnie w pracy- marynarka jest nawiązaniem do dress code- ciepły sweter jednak jest pewnym jego przełamaniem.
Prosta kolorystyka, zrównoważone kroje i pewnego rodzaju zdystansowanie zdecydowanie mi odpowiadają.









golf- Rosegal
żakiet- Rosegal
buty- lubiebuty.pl
spodnie- SinSay



34 komentarze:

  1. Amazing outfit dear, I really love it! xoxo

    blog
    instagram

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że już wróciłaś cała i zdrowa! :) Extra stylizacja, sweterek piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna marynarka! Całokształt stylizacji również bardzo fajny :) Dużo zdrówka życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten żakiecik bardziej przypomina płaszcz,ale podoba mi się :)

    sensiblees.pl ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Zycze duzo zdrowia! Swietny masz plaszczyk

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyglądasz :)
    pozdrawiam i zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że u Ciebie już wszystko w porządku. :) U mnie dzisiaj poprószył lekko śnieżek, więc też nie ma mowy o zdjęciach na zewnątrz, za zimno.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny sweterek ❤
    Pozdrawiam,
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję że teraz będzie lepiej i zdrowia słońce :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana najważniejsze że wszystko dobrze się skończyło 😘
    Pięknie wyglądasz 😍💞
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej ale mam nadzieję że już wszystko dobrze:)? Stylizacja jak zawsze super

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna stylizacja! I zdrówka życzę!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie dobana stylizacja <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/szary-paszcz-kochamy-za-uniwersalnosc-i.html

    OdpowiedzUsuń
  14. ​Wow!! Wyglądasz tak pięknie <33 Cudowna stylizacja ;) Golf jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. El abrigo es precioso! Gracias por tu comentario en mi blog! ♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie Ci w tym płaszczyku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna stylizacja! Super

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili.
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny golf .
    Czasem przerwa jest wskazana najważniejsze , że poukładałaś sobie wszystko :*

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie kochana wyglądasz :) Dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie na blogu zdarzały się nawet przerwy kilkumiesięczne ale nadal tu jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam taki kolor marynarki. To co napisałaś to szczera prawda, sama też kiedyś w końcu doszłam do podobnych wniosków. Zdrowia Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się sweterek :)

    OdpowiedzUsuń