piątek, 19 stycznia 2018

143. Sarcastic


Witajcie :)

jak mija Wam tydzień?
Moje dni upływają na adaptacji do rzeczywistości i dochodzeniu do siebie.
Dziwnie jest nie być w pracy ;) wolny czas poświęcam na porządki- nie tylko w szafach, ale i w domu w ogóle. Segreguję rzeczy i wszystko to, co jest niepotrzebne, nieużywane i kolokwialnie mówiąc zagraca nam przestrzeń, zostaje z niej usunięte. Duża ilość rzeczy mnie przytłacza i męczy.
Póki co, idzie mi zupełnie nieźle i sporo miejsc już "odgraciłam" :)

Dzisiaj prezentuję Wam stylizację zupełnie inną niż te, która są dla mnie standardem.
Bluza z kapturem i to do tego tak krótka jest pewnym novum  w mojej garderobie. Tę, którą mam na sobie znalazłam na stronie sklepu Zaful i prawdę mówiąc skusił mnie w niej przede wszystkim napis ;)
Długością sięga nieco powyżej pępka zatem zdecydowałam się na założenie pod nią jeszcze jednej bluzki. Mimo spodni, których stan jest na prawdę wysoki, bez topu plecy miałabym zupełnie odsłonięte, a na to jakoś nie mogę sobie pozwolić. Nie przesadnie służce zdrowiu i nieco krępujące.
Dopełnieniem stały się traperki, o których prawdę mówiąc zupełnie tej zimy zapomniałam.








bluza - Zaful
spodnie- H&M
buty- House


38 komentarzy:

  1. Cóż za odmiana, bardziej w sportowym stylu. :) Masz super traperki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, świetny ten napis!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka bluza idealnie pokazuje jakie masz mega zgrabne nogi :)

    sensiblees.pl ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się te traperki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak już zrobisz te porządki to poczujesz niesamowitą ulgę gdy pozbędziesz się wszystkich zbędnych rzeczy :*

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie tez ostatnio akcja: Sprzatanie :) Swietny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi tak średnio ta bluza się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz:) super bluza i buty:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny, wygodny look... Życzę Ci abyś jak najszybciej się zaadaptowała i odnalazła. cieplutko pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia, fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczypiorku Ty nasz- wyglądasz pięknie :D
    świetna bluza, ja wlaśnie muszę przyznać, że czasem brakuje mi takich sportowych rzeczy w szafie :/ jeszcze gdy mieszkałam w domu rodiznnym, to czasem mojej siostrze coś podkradłam, a teraz nie mam komu :P hehe

    Buziaki :*
    Daria

    I zdrówka życzę, bo widziałam na insta że chora jesteś :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie wyglądasz. :)
    Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta bluza jest bardzo ładna ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Z Zaful? O proszę. Widziałam bardzo podobną (na pewno krótką i z takim samym napisem) w sieciówce ale nie pamiętam której :D

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny look:) zazdroszczę figury:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Również niedawno robiłam generalne porządki w szafach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja własnie lubie takie porządki.. i choć czasami ciężko jest coś wyrzucić czy oddać bo "sentyment" to jednak przychodzi taki moment, że to ten czas! Stylizacja fajna, ale bluza mogłaby być normalna, w sensie długa :) Buty ocieplane?

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze unikam takich krótkich bluz, ale muszę przyznać, że Twoja propozycja jest przekonywująca ;)

    mój blog zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega jest ta bliza i jeszcze twoja figura <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/szary-paszcz-kochamy-za-uniwersalnosc-i.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny, codzienny look. Super buty.

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie buty podobają mi się od dawna, ale jeszcze nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  22. what an amazing post dear :)
    kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna bluza! ;) Butów z House nie lubię, szybko się rozpadają.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajnie wyglądasz. Podobają mi się szczególnie spodnie z wyższym stanem.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie w tym wyglądasz. Niby bluza, ale fajnie podkreśla talie.

    OdpowiedzUsuń
  26. ale ty chudzinka jesteś - też tak chce!
    Fajna bluza

    OdpowiedzUsuń
  27. Lindo look! Amei *.* Perfeito
    Obrigada pela visita, linda!!
    Boa semana pra você!!! Até mais. Beijinhos ;*

    http://suenefernandes.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń