środa, 31 stycznia 2018

146. Red dress

Witajcie :)

jak Wasze poniedziałkowe nastroje? Przetrwaliście? :)
Ja mam za sobą pierwszy dzień w pracy po trzytygodniowej przerwie. Czułam się nieco zdezorientowana i słabo zorganizowana. Mam nadzieję, że szybko wrócę do formy :)
Mimo uczucia zagubienia, cieszyłam się, że wróciłam. To ważne lubić swoją pracę.


Przygotowałam dzisiaj dla Was zdjęcia, w których główną rolę miała grać czerwona sukienka.
Na zewnątrz było jednak tak ślicznie słonecznie, że szkoda mi było robić zdjęcia w zamkniętym pomieszczeniu. Temperatura jednak nie pozwoliła na zdjęcie płaszcza, zatem sukienka została ukryta pod warstwą odzieży wierzchniej. Do klasycznego czarnego płaszcza dobrałam wielki szal, który nie tylko jest ciepły, ale i zdobiony pięknym kwiatowym wzorem. Uzupełnieniem są tu kozaki za kolano na szpilce, które towarzyszą mi jedynie podczas szczególnych okazji (obcasy są średnio wygodne i bezpieczne podczas kierowania samochodem). Całość jest dość elegancka i kobieca.









sukienka - Sammydress
buty- DeeZee


Ze sklepu Sammydress zamówiłam również kilka inny rzeczy :)











45 komentarzy:

  1. Dojrzały i kobiecy outfit. U mnie poniedziałek całkiem niezły ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Po wolnym ciężko jest wrócić do obowiązków :)
    Ślicznie wyglądasz w tym zestawieniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ledwo zyje po tym poniedziałku😊
    Trzymam kciuki za szybki powrot do formy😘
    Swietnie wyglądasz w tej stylizacji-kobieco i elegancko 😍☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czerwone sukienki <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/valentines-day-zakupowemodowe-propozycje.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie! Kozaki wymiatają! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię czerwień w każdej postaci, dodaje energii!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniale wyglądasz :) i ta czerwień Ci bardzo pasuje <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też szpilki ubieram okazjonalnie :) ogólnie szybko mnie boli kręgosłup od nich stąd mimo niskiego wzrostu wolę płaskie. Sukienka ładna i odcień czerwieni jest piękny. Dobrze że już wróciłaś do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sukienka i genialne buty *.* Ja pewnie nie dałabym rady zrobić dwóch kroków na takich obcasach :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna czerwona sukienka

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz <3 cudne kozaczki, sama mam podobne, ale na słupku
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kozaki możne mało wygodne ale wyglądasz w nich bardzo seksownie

    OdpowiedzUsuń
  13. So gorgeous

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna sukienka Kochana ! ALe Kardigan skradł moje serce, jest cudowny :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna sukienka- bardzo dobrze Ci w tym kolorze kochana, więc noś go częściej :)
    Widzę ostatnimi czasy bardzo dużo czerwieni pojawia się w blogosferze, z czego niezmiernie się cieszę, bo ja uwielbiam takie wyraźne kolorki <3

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealny zestaw! Sama bym tak chodziła ubrana <3
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny elegancki zestaw, sukienka jest bardzo ładna :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/01/futerko-w-kolorze-butelkowej-zieleni.html

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładna stylizacja! Super

    Zapraszam do siebie,
    Miłego dnia kochana, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow red is definetly your color.
    Amazing styling, so classy and the boots are my highlights :D

    take a look at my BLOG and also INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  20. Poniedziałkowy nastrój jak najlepszy, właśnie rozpoczęłam ferie więc jest cudownie !
    Bardzo ładny czarno-biały kardigan <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo elegancko i kobieco, piękne zestawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka sukienką, ale buty są przecudowne! Ślicznie wyglądasz!

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jajć ale szpilki ja nie cierpię takich butów raz prawie sobie nogę wykreciła i powiedziałam że nigdy więcej , ale reszta super:)

    OdpowiedzUsuń
  24. W czerwonym też Ci do twarzy! Ja też muszę sobie w końcu zadundowac czerwoną sukienke, tylko gdzie w takiej iść.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna stylizacja :)
    Ładnie Ci w czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cała stylizacja jest naprawdę świetna ! *.*

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. To prawda. Ważne jest aby lubić swoją pracę. Jaka śliczna sukienka!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Widzę że u Cb już tutaj trochę Walentynkowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna stylizacja:) , ja bardzo uwielbiam takie duże chusty, szaliki jak ten..

    OdpowiedzUsuń
  30. great styling,beautifull red on you dear,keep posting..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń