środa, 4 kwietnia 2018

158. Spring coat

Witajcie kochani! 

Uff! Wreszcie udało mi się wygospodarować nieco czasu i zawitać tutaj z nowym postem.
Ostatnio brak czasu dokucza mi niesamowicie. 
Myślę, że nie ma sensu skarżyć się, bo zapewne nie jest to jedynie moja przypadłość ;) 
każdy z nas ma swoje obowiązki.

Przechodząc do sedna- prezentuję Wam dzisiaj stylizację typowo wiosenną i mam nadzieję, że od tej pory już tylko takie będą gościć na blogu. 
Te zimowe zdecydowanie powinny pójść w odstawkę! :)
Zestaw klasyczny, co myślę jest moją domeną. 
Do prostej biało- czarnej kompozycji nieco życia wnosi różowy płaszcz.
Dzięki temu jest dziewczęco, ale nie za bardzo cukierkowo i klasycznie, ale nie nudno. 










płaszcz- Mohito
torebka - Zaful
buty- DeeZee
spódnica- Stradivarius
bluzka- Reserved

39 komentarzy:

  1. Uwielbiam buty tego typu! Cała stylizacja prezentuje się swietnie!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wyglądasz:) śliczny płaszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolor płaszczyka! Spódniczka też strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że zdecydowałaś się ożywić całość różowym płaszczem. :) Śliczne kolczyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki śliczny płaszczyk! Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześlicznie wyglądasz, ten płaszczyk skradł moje serce. Fajna jest ta Twoja propozycja wiosennej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny płaszczyk i kozaki:) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętaj że blok to powinna być przyjemność a nie obowiązek Ja też sobie czasami robię małe przerwy żeby odpocząć ;) Chociaż nie ukrywam że miałam do ciebie pisać :P mimo że nie było cię zaledwie kilka dni :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Płaszcz ślicznie ożywia klasyczny zestaw. Świetna torebka.

    OdpowiedzUsuń
  10. You look so beautiful! Gorgeous outfit and lovely coat!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam cię bardzo radośnie w ten kwietniowy chłodny dzień prezentujesz się w tym zestawieniu bardzo uroczo Tak dziewczęco jak najbardziej na plus Pozdrawiam cię pięknie i życzę ci wspaniałego weekendu oraz mnóstwa kreatywności w tworzeniu kolejnych fantastycznych stylizacji


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie, bardzo mi się podoba ten kolor

    Zapraszam do siebie,
    Miłego dnia, xx Bambi!

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny płaszczyk:)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Róż rządzi! Urocza ta kokardka:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz😍
    Ja też już schowałam na dno szafy zimowe buty i ubrania☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz! Cudny płaszczyk. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ten płaszczyk jest przepiękny! <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  18. Czas najwyższy wyciągnąć z szafy pastele :D Piękny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hello Ewelina this is a nice outfit I love your coat.

    OdpowiedzUsuń
  20. no kolorek płaszczyka jest idealnie w moim guście <3 uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Linda!! Look muito fofo *.*
    Obrigada pela visita, linda!
    Boa semana pra você!!! Até mais. Beijinhos ;*

    https://suenefernandes.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  22. Uroczy jest ten płaszczyk, i ta kokardka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny płaszczyk! <3

    https://gold-b3rry.blogspot.com
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten płaszczyk jest mega uroczy :) Całość bardzo mi się podoba przez ten różowy akcent :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/04/wiosna-ach-to-ty.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  25. Płaszczyk dodaje całej stylizacji niepowtarzalnego uroku :)

    OdpowiedzUsuń