poniedziałek, 23 kwietnia 2018

161. Koszula z falbanami x Converse

Witajcie kochani!

Jak minął Wam weekend? Mój był bardzo ciekawy! :)
Ci, którzy obserwują mnie na Instagramie mieli szansę zobaczy relację z sobotniego spotkania blogerek. W skrócie mogę Wam powiedzieć tyle, że naprawdę bardzo mi się podobało i z niecierpliwością czekam na kolejne. :) W najbliższym czasie pojawi się post z dokładnym sprawozdaniem z tegoż wydarzenia.

Tymczasem, dzisiaj prezentuję Wam kolejną wiosenną stylizację.
Prawdziwa wiosna jest dla mnie wtedy, gdy mogę wyjąć z szafy moje ukochane Conversy. Są jednym z tych elementów garderoby bez których zwyczajnie bym się nie obeszła. Sprawdzają się połączone ze sportową bluzą, jak i żakietem :)
I pasują również do koszuli z dekoracyjną falbaną, którą mam na sobie.
Te dwa elementy połączone z dżinsami tworzą zgrany zestaw- niezobowiązujące, acz niebanalny.








koszula- Rosegal
buty- Converse
jeans- Mohito

Na stronie Rosegal trwa promocja Rosegal best Spring gift 2018

Ze sklepu Rosegal zamówiłam również koszulę w kratę oraz bluzkę z dość niebanalnym tyłem






kod Rosegalblog.da Wam 10% zniżki

38 komentarzy:

  1. Super. Świetne połączenie koszuli i dżinsów. Conversy zawsze dobrze wyglądają (: Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle cudowna stylizacja! Jestem zakochana w tej koszuli z Rosegala - ma bardzo nietypowy fason, przez co wydaje się być oryginalna i wyróżniająca, a ja lubię takie ciuchy :P Co do konwersów, to muszę sobie w końcu jakieś sprawić ;)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  3. Very nice and cool outfit! The striped top is very elegant!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/04/17/chantilly-day-2/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta koszula jest obłędna wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie wydarzenia w postaci spotkań blogerskich ogólnie są bardzo fajne,więc nie dziwne,że Ci się podobało ;)
    A jeśli chodzi o stylizację to bardzo ładna,zwłaszcza buty mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się fenomenalna stylizacja. Koszula fantastycznie pasuje do spodni. Co sprawia, że miło ogląda się Twój look.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz! Całość bardzo mi się podoba. Koszula dzięki falbankom jest bardzo interesująca. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja. Koszula totalnie obłędna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny outfit! Bardzo mi się podoba :) Uwielbiam pasiaste koszule, a Twoja jest śliczna :) W dodatku połączenie z jeansami oraz z trampkami jest genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastycznie wyglądasz:) piękna bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz rewelacyjnie 😍
    Świetna stylizacja,koszula jest bardzo ładna 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz, totalnie mój styl :) Uwielbiam Conversy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna koszula, muszę zdobyć podobną!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny zestaw :) Też lubię przełamywać elegancję jakimś sportowym elementem :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/04/marynarka-w-krate.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie nie mogę się też obejść bez moich klasycznych conversów i vansów. Są mega wygodne i można je zestawić praktycznie ze wszystkim :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zestawienie klasycznej koszuli ze sportowymi bucikami:) SUPER

    Buziaki przesyłam i po dłużeszej przerwie zapraszam na nowy post:)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie Ci w tej koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Koszula Super ogólnie cały zestaw dobrze wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie <3

    Miłego dnia i zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bym to określiła - sportowa elegancja :-) fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz! Stylizacja bardzo mi się podoba. Wygoda najważniejsza a co może być wygodniejsze od trampek? :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna stylizacja - na co dzień i od święta!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czadowa stylówa i niesamowita figura:-))

    OdpowiedzUsuń
  24. klasyczna stylizacja - takie lubię najbardziej :)
    pozdrawiam <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Pieknie prezentuja sie takie falbany. Chyba musze rozejrzec sie za takimi bluzeczkami

    OdpowiedzUsuń
  26. ijć ta koszula z jeansami rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniała bluzka !
    https://zoio.pl/odziez-damska/bluzki/bluzki-wizytowe/ Wyglądasz w niej przepięknie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię taką dzienną elegancję:)


    www.windowtothebeauty.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastyczna koszula i ten zegarek sprawiają, że to naprawdę stylowy outfit :)

    OdpowiedzUsuń