wtorek, 10 kwietnia 2018

159. Bell sleeve

Dzień dobry kochani!

Wreszcie nastała wiosna taka z prawdziwego zdarzenia. Ciepła, słoneczna i przyjemna.
Wyjście na zewnątrz nie wiąże się z koniecznością ubierania na siebie kilku warstw odzieży a rękawiczki i szaliki zostały schowane na dni szafy.
W sobotę spakowałam część zimowych rzeczy i mam nadzieję, że nie wyjmę ich do przyszłego sezonu! :)


Ogromnym atutem jest również to, że nie marznę podczas robienia zdjęć :)
i mogę zaprezentować Wam coś więcej niż kolejną wariację, w której główną rolę gra zimowy płaszcz i kozaki :) Tym razem prezentuję Wam lekki, klasyczny zestaw w mojej ulubionej kolorystyce.
Lubię monochromatyczne stylizacje urozmaicone ciekawym krojem lub małym przykuwającym wzrok detalem. Tak jest również w tym przypadku.
Bluzka, której rękawy mają ciekawy rozkloszowany fason wzbogacona koronkową wstawką spodobała mi się niesamowicie. Jest nico elegancka- lecz nieprzesadnie. Na tyle, aby można było ją założyć i od święta, i w zwykły dzień do pracy.








bluzka- Dresslily
spodnie- Mohito
buty- Dresslily

41 komentarzy:

  1. Ta bluzka jest bardzo ładna :) Ma fajny fason ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te wstawki i rozkloszowane rękawy. :) Też się bardzo cieszę, że wreszcie można zaszaleć ze stylizacjami, a nie ciągle zimowe buty i kurtka. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wyglądasz:) świetna ta bluzka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bluzeczka i buty mi się podobają. B.ladnie wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz <3 super bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice and cool transition outfit with great top and shoes ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/04/09/chantilly-day-1/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosna już chyba przyszła na stałe i mam nadzieję że nas nie opuścił ;) fajna i lekka stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne buty- podobają mi się:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna bluzka. Dobrze, że już zimowe ciuchy leżą na dnie szafy, bo te ubieranie ich mnie doprowadzało do szału :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzeczka jest zachwycająca, uwielbiam takie szerokie rękawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie wyglądasz, idealnie bluzka na Tobie leży.

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się długość spodni. Ty jak zwykle kwitnąca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna bluzka :) i cała Ty piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również ciesze się że w końcu przyszła wiosna ☺
    Świetna stylizacja, bardzo ładna i elegancka super w niej wyglądasz 😚
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylizacja :). Wyważona tak, że pasuje do wielu okazji. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne połączenie trzech kolorów:) Beż biel i czerń SUPER;)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna bluzeczka :) super wyglądasz, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewelina what a beautiful top. Very classy. Have a nice weekend.

    OdpowiedzUsuń
  19. Również uwielbiam taką pogodę, dodaje energii, teraz tylko czekać na coraz bardziej letnie stylizacje. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie Ci w tej pięknej bluzce <3
    Pozdrawiam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. haha, to prawda dużym plusem tej pogody jest to, że już nie trzeba marznąć podczas zdjęć :P
    Piękna bluzka <3

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna, elegancka stylizacja. <3

    OdpowiedzUsuń
  23. OPrzepiękna ta koszula, bardzo mi się ona podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Podobają mi się bluzki w typie bell sleeve, są śliczne! Pięknie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna stylizacja, najbardziej podobają mi się botki dodają takiego smaczku :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/04/wiosna-w-kolorze-czerwieni.html

    OdpowiedzUsuń