sobota, 21 lipca 2018

176. Flower skirt

Ci, którzy śledzą mnie na Instagramie wiedzą dokładnie jak wygląda mój dzisiejszy dzień. 
Od wczoraj jestem u rodziców i najzwyczajniej w świecie cieszę się domem. 
Mimo, iż lubię być wśród ludzi, lubię spotkania, imprezy i towarzystwo, niekiedy potrzebuję wyciszenia. 
W moim rodzinnym domu cicho nie jest nigdy- zawsze jest głośno, a rozmowy nie milkną. 
Ale tak naprawdę to tu właśnie wyciszam się najbardziej.
Myślę, że w tym wszystkim nie chodzi o ciszę samą w sobie, a o spokój ducha jaki osiągam wśród najbliższych. 
I mimo, iż nie leżę brzuchem do góry, a raczej stale szukam sobie zajęcia (biegam, sprzątam, pomagam mamie, piekę i gotuję) to  w taki sposób właśnie odpoczywam najbardziej.
Czuję się dobrze, czuję się zrelaksowana i spokojna. 
Moje zwyczajowe tempo pracy jest bardzo szybkie, a tak naprawdę to nie pędzę. 
Nie odczuwam presji i poganiania.
Chill i no stress.


A dzisiaj częstuję Was porcją zdjęć, które jak widzicie sporo czekały na publikacje. Na fotografiach początek wiosny- trawa dopiero zaczynała zielenić się, a świat odżywał po długiej, mroźnej zimie. 
Zestaw bardzo dziewczęcy, bo jak inaczej mogłoby być! 
Uwielbiam rozkloszowane spódnice, a te z kwiatowym motywem są moją małą miłością. 
Tę, którą mam na sobie znalazłam w Mohito i spodobała mi się od razu. 
Uważam, że krój pasuje do mnie, nie tylko jeśli chodzi o aspekty mojej figury, ale również o moją osobę w ogóle- jest dość swobody, jednocześnie nieco kobiecy. 
Zestawiłam ją z "grzeczną" bluzeczką z kołnierzykiem, na który narzuciłam żakiet (bez zapięcia i będący bardziej narzutką) i otrzymałam pastelowy zestaw idealny na niedzielny spacer :) 










spódnica- Mohito
bluzka- Mohito
żakiet- nn
buty- Mohito
torebka- SinSay

50 komentarzy:

  1. Jaka śliczna spódnica! Całość idealna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz pięknie, świeżo, letnio, dziewczęco<3 po prostu uroczo:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja! Bardzo w moim stylu- pastelowo i dziewczęco. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja :) Świetnie ze sobą wszystko połączyłaś.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekna stylizacja - uwielbiam takie!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo kobieca i urocza stylizacja! :*

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  8. A beautiful floral skirt for a very elegant outfit! Happy Sunday xx

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/07/20/back-in-time/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę tego uczucia ☺
    Świetna stylizacja-szkoda że ta pora roku już za nami ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tak samo potrzebowałam wyciszenia. Ślicznie wyglądasz :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie w domu jest tak samo ja u Ciebie ale też nie przeszkadza mi to w wyciszeniu🙂 zresztą nie lubię ciszy złe wspomnienia brrr.. Cały strój jest aż bardzo w moim stylu!🙂

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodka, dziewczęca stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ta spódniczka wygląda jakby była na Cienie uszyta:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna spódnica :) uwielbiam motyw kwiatów :) pozdrawiam gorąco i zapraszam na http://super-ciuchy24.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz :D Chyba mamy takie same balerinki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie piękne, pastelowe połączenie :) podobają mi się takie kolorki.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, na nowego bloga :)

    http://fitstiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie dziewczęce stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uroczy zestaw :) Buty z złotą obramówką przy podeszwie wyglądają bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocza stylizacja! Pięknie wyglądasz :)
    http://dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Spódniczka jest bombowa! :D A cały zestaw wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna stylizacja, pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jestem wielka fanka kwiatów. Bardzo mi się podoba.
    sandicious

    OdpowiedzUsuń
  23. Torebeczka i spódniczka petarda :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz :) Uwielbiam takie pastelowe ubrania i dodatki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie :) Szkoda, że tak długo zdjęcia musiały czekać na publikacje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo urocze zestawienie... uwielbiam pastele!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna spódniczka! Bardzo lubię Twoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jestem wielką fanką kwiatów. pięknie wyglądasz!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastyczna stylizacja, podoba mi się taka w moim stylu.

    Obserwuje i zapraszam do mnie :)
    http://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/2018/07/sesja-zdjeciowa-27.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Fantastyczny zestaw, naprawdę do Ciebie pasuje! Uwielbiam te kwiaty, obłędny wzór. Cała reszta pasuje do niej idealnie, szczególnie torebka - wyciąga jeszcze więcej ze spódnicy, np. z pudrową to już nie byłoby to samo. Super!
    Pozdrawiam! :)
    Julia z bloga Outfitownia

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzięwczęco i radośnie! ;) w takich zestawieniach wyglądasz najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz ślicznie i niezwykle dziewczęco w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ślicznie Ci w tych pastelach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnie razem wszystko zestawiłaś:) Bardzo podoba mi się ten żakiet!

    OdpowiedzUsuń
  35. Piekne kolory. Efekt bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń