poniedziałek, 30 lipca 2018

177. Summer vibes

Witajcie kochani!

Jak minął Wam weekend?
Ja swój spędziłam tym razem w Krakowie- na kolejnym już w tym roku weselu.
Ostatnio mamy wysyp wesel i innych imprez rodzinnych, co koniec końców, mimo iż owocuje brakiem możliwości spędzania weekendu w inny sposób, cieszy mnie jednak :) 
W niedzielę zwiedzaliśmy Kraków z rodzicami, więc nie narzekam- miałam szansę spędzić z nimi trochę czasu. 
Spacer po mieście, wspólny obiad na rynku w miłej włoskiej restauracji, to z pozoru rzeczy bardzo przyziemne, ale dostarczyły nam jednak dużo radości.


Przechodząc jednak do meritum posta, czyli do zdjęć stylizacji, to muszę się przyznać, że po raz kolejny są to fotografie, które sporo czekały na swoją premierę. 
Wykonane w pewną bardzo słoneczną i bardzo upalną niedzielę podczas spaceru po obiedzie u rodziców. 
Spódnica, którą zamówiłam na aliexpress, a co do której miałam pewne wątpliwości- (przy moim wzroście nie każda długość pasuje) ostatecznie okazała się słusznym wyborem i w 100% zdała egzamin. Lekka i przewiewna, wykonana z przyjemnego materiału z łatwością dała się zestawić z sznurowanymi sandałkami i dość krótką bluzką,
Całość uzupełniłam o kapelusz, który nie tylko jest ciekawym elementem stylizacji, ale również pełni funkcje praktyczne. 












spódnica- aliexpress
bluzka- Zaful
torebka- Primark
buty- DeeZee
kapelusz- nn


53 komentarze:

  1. Fajna wakacyjna stylizacja :) Ładna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna stylizacja, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja i piękne zdjecia ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna spódnica :) Świetnie skomponowałaś wszystkie elementy stylizacji.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastycznie wyglądasz:) świetną masz spódnicę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewelinko, Ty co nie założysz to wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzeczka bardzo fajna podoba mi się.Nie Lubie tej długości spódnic ale Tobie jest bardzo fajnie i kobieco.Cala stylizacja bardzo fajna idealna by łapać ostatnio promyki lata szkoda ze niedługo odejdzie łezka w oku się kręci.W wolnej chwili zapraszam zostaw jakiś ślad:modnybuziaczek177.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się tego typu stylizacje! Wyglądasz bardzo uroczo w tym zestawie. Świetne połączenie!

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM


    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzka i ta spódnica pasują do siebie idealnie :) a kapelusz dodaje tej stylizacji tego czegoś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pięknie wyglądasz ��
    Bardzo fajny wakacyjny zestaw ❤
    Bluzeczka i sandałki mi się najbardziej podobają ��
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna spódnica i sandałki:) idealny wakacyjny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja troszkę nie w moim stylu, bo raczej nie sięgam po kapelusze i spódnice tego typu, ale na Tobie całość wygląda bardzo dobrze! Szczególnie spodobała mi się bluzka, niby prosta, biała, ale jednak ma coś w sobie;) No i te zdjęcia..szczególnie dwa ostatnie - cudo!
    P.S. w życiu bym nie pomyślała, że ta spódnica jest z aliexpress!;D Chyba sama muszę kiedyś poszukać tam jakichś ciekawych ciuchów:)
    Pozdrawiam serdecznie:)
    Indium z bloga Outfitownia

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się outfit :) Fajnie, że super spędziłaś czas z rodzicami w Krakowie ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, nie miałam pojęcia że na Aliexpress można dostać taką ładną spódnicę! Kiedy ją pierwszy raz zobaczyłam to pomyślałam że jest z jakiejś znanej sieciówki, a tu proszę :) Fajnie, że nie tylko dobrze wygląda, ale i zrobiona jest z dobrej jakości materiału :D

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  15. I love your outfit! you look amazing!

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowna stylizacja, chętnie bym nosiła :3
    urocze zdjęcia :3
    zapraszam ♥
    nasurka.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna, letnia i wakacyjna stylizacja:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna stylizacja. W sam raz na lato i okres wakacyjny. Kapelusz faktycznie ma nie tylko świetnie wyglądać, ale też chronić przed słońcem. Kraków bardzo lubię. Byłam tam kilka razy i mam nadzieję, że jeszcze wrócę. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. You look adorable!

    http://www.iameleine.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna stylizacja!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. jak Ty wyglądasz zwiewnie i radośnie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Spódnica jest przepiękna! W połączeniu z klasyczną białą bluzką i kapeluszem tworzy super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta spódniczka jest świetna! Super

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia , xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  24. Aż pozazdrościć tyle wesel! Piękne połączenie stylizacji :*
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem zakochana w takiej wersji Ciebie- uwielbiam takie spódnice w połaczeniu z biela i kapeluszami- do tego te sandałki :-) cudo

    OdpowiedzUsuń
  26. Super look taki kipi świeżością :)
    To miło spędziłaś czas w Krakowie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w Krakowie byłam raz występować. Ale wciąż planuje by go w końcu zwiedzić

      Usuń
  27. Cudownie kochana wyglądasz! :)
    Nie skłamię, pisząc, że troszkę Ci zazdroszczę - w swoim życiu byłam zaledwie raz na weselu :D No cóż, w rodzinie nie ma osób, które myślą o tak poważnym kroku, a Ja na tym cierpię - oj, chyba prędzej doczekam się swojego niż u innych :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękna letnia stylizacja, bardzo podoba mi się ta spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja właśnie widziałam że spędzasz weekend w Krakowie i żałuję żeśmy się chociaż na chwilę nie spotkały

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz olśniewająco i pięknie. Stylizacja to moje klimaty. Piękna z Ciebie kobieta. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. wyglądasz przeuroczo tak lekko

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialna stylizacja,piękna sesja zdjęciowa <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna sceneria do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja :D Kapelusz jest super *.*
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. W tej stylizacji wyglądasz na prawdę przepięknie, kapelusik dodaje uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  36. dziękuję za odwiedziny0 już pisałam ,ze uwielbiam Cię w tym zestawie :-)
    A ja czekam i czekam na urlop.... Jeszcze trochę...

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne połączenie! Ja ostatnio przekonuje się do spódnic (w weekend założyłam jedną pierwszy raz od ponad roku), bo nie ukrywam, że nie lubię ich nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Hi there Dear, are you actually visiting this site on a regular basis, if so
    then you will without doubt get pleasant experience.

    OdpowiedzUsuń
  39. So cute!

    http://iameleine.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Summer vibes w 100% ;) Piękna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna letnia stylizacja! Super buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bluzeczka bardzo ładna :) Ja bym musiała mieć spódnicę przed kolano, albo do kostek :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Pięknie wyglądasz :* bardzo ładna ta spódnica :)

    OdpowiedzUsuń