poniedziałek, 2 lipca 2018

173. Not classy at all

Witajcie kochani!

Jak minął Wam poniedziałek? Udało się Wam odpocząć podczas weekendu?
Mój standardowo już, minął na spotkaniach z rodziną i jedyne czego żałuję to tego, że trwał tak krótko.
Marzę o kolejnym i oczywiście o nico cieplejszych dniach, bo niestety aktualna pogoda niewiele ma wspólnego z wakacjami. 

Przychodzę dziś ze zdjęciami stylizacji, które na publikacje czekały już bardzo długo. 
Z racji tego, że ostatnio cierpię bardzo mocno z powodu braku czasu, odgrzebuję z czeluści mojego komputera zdjęcia, których nie miałam okazji pokazać Wam wcześniej.
Tak więc, o to dzisiaj przed Wami mój niby klasyczny zestaw- dżinsy połączone z żakietem.
Dżinsy jednak, zupełnie nieeleganckie, bo cóż eleganckiego może być w dziurawych spodniach, dodają luzu i nieco charakteru całości. Po żakiet założyłam satynowy, delikatnie połyskujący top wykończony koronką, a całość uzupełniłam o buty, które mogliście zobaczyć w jednym z wcześniejszych postów (TU)  I tak o to powstał on- nieco klasyczny, a nieco charakterny zestaw. 











54 komentarze:

  1. Wonderful photos. Nice look!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestawienie z nuta elegancji i swobody :) Podobają mi się takie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz. Super spodnie i bluzeczka. Ja mam niedosyt po weekendzie, ponieważ pogoda popsuła wszystkie plany, czekam na następny, może będzie lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też pogoda jesienna
    Świetnie wyglądasz 😍
    Fajna bluzka ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że te wytarte jeansy zupełnie do mnie nie trafiają, nie tyle te Twoje, co ogólnie. Natomiast góra stroju fajna:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całość świetnie wygląda, lecz ja dodałabym tu jeszcze jakiś kolorowy akcent :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Chudzinka z Ciebie, więc co nie włożysz to wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeansy nie w moim stylu także nie skusiła bym się na taką stylizację, ale do ciebie pasuje:) Poniedziałek spędziłam w pracy w sumie niedawno wróciłam.. Weekend standardowo bardzo szybko;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam cię serdecznie W ten chłodny lipcowe wtorek Oj przydałoby się już troszeczkę ciepło Bo ostatnimi czasy to już za chłodno nawet ja osoba która preferuje chłodniejsze dni ma już całkowicie dość tego chłodu teraz otwarłam sobie lekko okno by wpadło trochę świeżego powietrza do domu ale za chwilę całkowicie go zamknę bo marznę jeszcze kątem oka podziwiam swój ogród i odliczam kiedy w końcu rozkwitną słoneczniki już nie mogę się tego doczekać😄

    Bardzo mi się podoba twoja stylizacja jest prosta nie przekombinowane to jest jej ogromny Plus wyglądasz w niej uroczo ale jednocześnie z pazurem bardzo mi się podoba bluzka Kojarzy mi się z randką nad morzem zachodzi słońce wiatr lekko muska policzki a stopy chłodzi morze zaraz całkowicie się rozmarzę 😍



    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń

  10. I love the post:)
    Have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  11. A very nice casual chic outfit!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/06/29/the-clash/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super super

    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  13. szukam takiej bluzeczki! spodnie mi się bardzo podobają

    OdpowiedzUsuń
  14. Satynowy top wygląda całkiem fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna stylizacja, bardzo mi się podoba całość:)

    OdpowiedzUsuń
  16. great post dear, like it :)
    xoxo Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja sie w takim modelu spodnie nie widzę w ogóle, ale tobie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam prawie identyczne spodnie :P może odrobinę nizszy stan :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super stylizacja :) Top bardzo mi się spodobał.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Suoer połączenie dziurawyc hspodni z żakietem. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne spodnie kochana:* Idealnie


    Buziaki:*

    Zapraszam cię na nowy letni post :)

    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurczę, te bym chciała mieć gdzieś na laptopie takie zdjęcia na czarną godzinę, a nie latać i robić na ostatnią chwilę grrrr wszystko na wariackich papierach :O

    ŚWietne portaski i superowy top= bardzo podobają mi się takie modele 'ala nocne koszulki <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Całość fajnie na Tobie wyglada ale spodnie nie dla mnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/red-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Oryginalne połączenie :) z tymi spodniami . Super w niej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  25. oj nie lubię dziurawych ani przetartych spodni;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne jeansy :)
    Śledź, aby śledzić?
    My Fashion on the Clouds Blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi dni uciekają bardzo szybko o weekendach nie wspomnę. Stylizacja świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne butki, czegoś takiego szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. So cute dear!

    http://www.iameleine.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Pasuje Ci takie styl, ja wyglądam bardzo niekorzystnie w takich spodniach

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne jeansy - bardzo takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Te jeansy sa przepiękne! Wyglądasz w nich świetnie!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna stylizacja. Bardzo podobają mi się tego rodzaju jeansy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Taki styl to jedne z moich ulubionych połączeń :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajna stylizacja :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie dzisiaj jest naprawdę cieplutko, więc chyba doczekaliśmy się tych pięknych, słonecznych dni :)

    Cudowne są te spodnie ♥♥

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL



    instagram

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny zestaw :) koronkowy top nadaje elegancji. A pogoda teraz u mnie zrobiła się upalna :)

    OdpowiedzUsuń
  38. I takie połączenia lubię najbardziej - trochę elegancji i trochę luzu. Ten top z chęcią bym Ci skradła :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam Twój uśmiech i tą miejscówkę do zdjęć. Niemal każdy zestaw świetnie się tutaj prezentuje, a tło tylko podkreśla jego charakter. Jak zwykle wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale cudowne spodnie! Takie luźniejsze fasony bardzo fajnie sprawdzają się podczas lata, bo są przewiewne, wygodne i nie uciskają jak standardowe, wąskie dżinsy które mam w zwyczaju nosić :D

    Podoba mi się również ten satynowy top na ramiączkach - czaję się na coś takiego już chyba od pół roku bo wygląda mega kobieco :))

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  41. Super, zestaw wygląda na bardzo wygodny :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Great post , beautiful outfit
    I'm following you , please follow me too

    www.makeyourfashionchoice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo mi sie podoba ta stylizacja :) Świetnie połączyłaś podarte dżinsy i delikatną bluzkę :D

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo fajne połączenie, świetne spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  45. super stylizacja, pięknie wyglądasz! Jestem zauroczona bluzeczką!

    OdpowiedzUsuń
  46. Super stylizacja :D
    Spodnie z dziurami uwielbiam, a w połączeniu z jakąś marynarką wyglądają super !
    Zapraszam do nas, dodajemy do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń