niedziela, 9 września 2018

183. Casual summer set with Diesel shorts

Witajcie kochani!

Jak mija Wam weekend?
Mój wolny czas spędzam u rodziców z czego cieszę się niesamowicie, bo jak wiecie, bardzo lubię tu być. Nie ma dla mnie drugiego takiego miejsca, w którym zwykłe przebywanie i banalne czynności dostarczałyby tyle radości.
Skończyłam właśnie pić moją drugą poranną kawę z tatą i zaraz zabieram się za przygotowanie obiadu.
Póki co, zanim na dobre przepadnę w kuchni relaksuję się przy dźwiękach Two Feet i próbuję złapać wenę na na[pisanie Wam tu czegoś mądrzejszego niż banalny opis stylizacji...


Cóż! Chyba nie tym razem! :P
Jeśli macie ochotę poczytać czasem moje przemyślenia, zapraszam na Instagrama, tam zdarza mi się czasem wyrazić więcej słów....

Tymczasem, przechodząc do konkretów, dzisiaj mam przygotowane dla Was zdjęcia z (tak się domyślam) jednej z ostatnich sesji w takiej scenerii. Myślę, że nie ma sensu dłużej się oszukiwać i należy to wreszcie przyznać- lato chyli się ku końcowi i za kilka- kilkanaście dni lekkie sukienki znikną na dnie szafy, a prym będą wiodły ciepłe swetry i botki.
Zanim to nastąpi- przed Wam małe przywołanie lata :)
Moje ulubione spodenki marki Diesel, które notabene mam już 4 rok i nawet nie widać po nich śladu używania. Niektóre rzeczy naprawdę są warte swojej ceny. Zestawiłam je tak jak lubię najbardziej- z biała koszulą. Z racji tego, że zdjęcia były zrobione podczas jednego z weekendów spędzanego u rodziców, elegancja nie była potrzebna, koszula zatem nie posiada rękawów a całość dopełniają czerwone, wysłużone już trampki.










spodenki- Diesel
koszula- Cropp
torebka- Zafuk
trampki- Converse



52 komentarze:

  1. Świetne te spodenki :) Szkoda, że już jest zdecydowanie chłodniej...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio polubiłam się z takim fasonem koszuli. Jest bardzo wygodny i świetnie się prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten look :) Trampki piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. W oczy rzucił mi się zegarek! Świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszędzie dobrze,ale w domu najlepiej. A najlepszym i "najprawdziwszym" domem często jest ten dom rodzinny. I ciągnie tam człowieka,żeby się zrelaksować,naładować akumulatory i miło spędzić czas.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylzacja! Taka klasyczna, prosta, a zarazem elegancka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie proste stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja ;) Jednocześnie na luzie i z klasą.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny luźny outfit ☺
    A jaki piękny uśmiech ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  10. Very nice and cool casual outfit! Happy Monday xx

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/09/07/vezelay/

    OdpowiedzUsuń
  11. W Holandii widziałam już kilka osób w botkach ale też w kozakach niektórzy noszą już grube kurtki :D szaleństwo :D bardzo fajna stylizacja uwielbiam torebki Twoja bardzo mi się podoba!:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej jak ja lubie taka długość spodenek! ;) sama mam takie tylko białe i po prostu je uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie :) Niby elegancko, a jednak na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wyglądasz Uwielbiam każdą stylizacje z trampkami czy dziewczęce czy właśnie takie na luzie

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne wyglądasz <3 Dzienna, letnie stylizacja! Równiez kocham moj dom rodzinny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! Prosto, klasycznie, a to się zawsze obroni! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wierzę że masz je 4 lata...wyglądają jak nowe!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cute look!

    http://www.iameleine.com/
    http://www.instagram.com/iameleineblog/

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę przyznać, że już dawno nie nosiłam spodenek tej długości - zazwyczaj stawiam na normalne długie albo szorty, ale taki krój to całkiem miła odmiana i chyba skusze się na coś podobnego bo wydają się być mega wygodne i uniwersalne :)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  20. Torebka jest świetna! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie przepadam za taką długością spodni, wolę albo szorty, albo długie. Przepiękna koszula, taki basic a przyciąga uwagę! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. U rodziców zawsze najlepiej! Świetnie wyglądasz kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. spodenki śliczne podobają mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też uwielbiam być u rodziców :)
    Fajna stylizacja! Dawno nie miałam takich spodenek na sobie :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  25. You look so nice!! I just love it!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  26. Sportowa ale elegancka w pewnym stopniu. Dodatkowo podkreśla Twoją piękna figurę :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie tak wrócić w rodzinne strony :) Masz świetną figurę i te spodenki super ją podkreślają :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dawno nie nosiłam spodenek o takiej długości, ale powiem Ci,że naprawdę fajnie je zestawiłaś. Sama mogłabym się tak ubrać :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładnie wyglądasz! Ostatni raz spodnie tej długości nosiłam gdzieś w czasach gimnazjum, ale ostatnio, w czasie porządków, przymierzyłam je i okazały się całkiem fajnie. :)
    Lato w tym roku i tak utrzymuje się naprawdę długo! Bardzo się cieszę, bo jesień, to najgorsza dla mnie pora roku.

    OdpowiedzUsuń
  30. koszula ze spodenkami - podoba mi sie
    ja już rzuciłam się na jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna stylizacja :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/09/bezowa-sukienka-z-paacem-w-tle.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Prześliczną masz tę torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Właśnie takich spodenek mi brakuje o takiej długości wszystkie mam takie krótki, a jak trzeba ubrać coś dłuższego muszę zakładać długie jeansy:(

    Buziaki:*
    Nowy post na blogu -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne buty, muszę kupić sobie jakieś w tym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. tego typu spodnie są ostatnio na topie, super :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie wyglądasz. Fajne te spodenki, przyznam, że ja w takiej długości nie chodzę w ogóle. Moje nogi niestety średnio wtedy wyglądają, u Ciebie jest inaczej:) świetnie Ci w nich:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jaki fajny, swobodny letni look - uwielbiam taki spodenki :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie przepadam za taką długością spodni, ale krój mają świetny! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie przepadam za tym krojem ale te wyglądają świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń