czwartek, 20 września 2018

184. The last summer dress

Witajcie! 

Jak mijają Wam ostatnie dni lata?
Podoga jest wręcz wymarzona i prawdę mówiąc żywię szczerą nadzieję, że tak a będzie towarzyszyła podczas jesienei, która notabene zayczna się oficjalnie już w sobotę. 
Co prawda, prognozy pogody nie napawają optymizmem, ale kto wie, może znów okaże się, że kłamią...

Tymczasem prezentuję Wam dzisiaj stylizację idealną na te ostatatnie ciepłe, letnie dni. 
Moja ulubiona ostatnio sukienka, którą udało mi się kupić podczas letnich wyprzedaży. \
Co prawda, nie byłam przekonana co do jej długości- przy moim wzorście niekażdy model wygląda na mnie korzystnie. Myśl o zakupie nie dawała mi jednak spokoju i ostatecznie złożyłam zamówienie na Answear. Sukienka ma piękny wzór i jest wręcz idealnie dopasowana- wreszcie XS to XS i nic, absolutnie nic nie odstaje! :)
Mimo początkowych obaw czuję się w niej dość dobrze, a w pracy usłyszałam dużo komplementów, co jeszcze bardziej utwierdziło mnie w przekonaniu, że dobrze zrobiłam kupując ją.
Na poniższych zdjęciach widziecie zestawioną ją z beżowymi szpilkami i czerwoną torebką. Bardzo lubię łączyć te dwa kolory, a dzięki temu, że kwiaty na sukience również mają odcień intensywnej czerwieni kolorystyka całości pozostała niezabużona. 
Zdjęcia wykonywaliśmy przed pracą, a jak wiecie wrześniowe poranki bywają dość chłodne, więc założenie swetra stało się koniecznością. Wybrałam tki w odcieniu beżu i myślę, że było to słusznym wyborem. 


Jak podoba Wam się całość?
Lubicie sukienki takiej długości?








sukienka- Medicine
torebka- Answear
buty- nn, lokalny sklep
sweter- butik

61 komentarzy:

  1. Ja mam nadzieję że początek października będzie w miarę pogodny bo będę akurat w Polsce :) śliczna ta sukienka! Cała stylizacja bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastic post!

    Kisses ...

    Dilek .

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek fajnie się wpasował do stylizacji. :) Ja wolę nieco krótsze modele sukienek. Do takiej długości najlepiej wyglądają szpilki, których nie noszę. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna stylizacja, masz śliczną sukienkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie całość wygląda (ale ładnemu we wszystkim ładnie) ja osobiście bardzo lubię taki krój sukienek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz w tej sukience ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Ci w tej sukience :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/09/oswietlenie-w-mieszkaniu-jak-dobrac.html

    OdpowiedzUsuń
  8. A beautiful floral dress and perfect nude heels to go with!

    Happy day xx

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/09/19/ai-ai-ai-caramba/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękna sukienka, naprawdę super :)♥
    A jesień oficjalnie zaczyna się w sobotę i wtedy też ma byc pogorszenie pogody :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękną masz tą kieckę kochana :) idealna na końcówkę lata :)

    Zapraszam na mój blog parentingowy

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, nawet mi nie przypominaj o tej pogodzie - ostatnio jest tak ładnie, wprost idealna pogoda dla mnie bo jest ciepło ale jednocześnie nie ma duchoty jak w lipcu/sierpniu. Mam nadzieję, że te prognozy się nie sprawdzą i w następnym tygodniu się jednak nie ochłodzi.

    A co do stylizacji to jak zwykle cudowna! Lubię Twoje wyczucie stylu :) Jestem totalnie zakochana w sukience, więc chyba sobie taką sprawię i najwyżej będzie na następny rok :D

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się zastanawiam, czy nie wziąć namiot i nie wybrać się... z laptopem do parku, by tam zrobić korektę :D

    Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzenia mojej stronki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak coś szyją w Chinach to z reguły jest szyte na małe Chinki, jak coś szyją w USA to na grube Amerykanki :)

    Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzenia mojej stronki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ta stylizacja! Najbardziej wpadła mi w oko torebka <3 MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tę sukienkę tylko z innym wzorem - granatową w jaskółki. Jest IDEALNA!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna sukienka!

    Zapraszam do siebie,
    Miłego weekendu, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  17. uroczo wyglądasz w tej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Fakt prognozy nieźle nastraszyly -miał być deszcz, ulewy a tu wiatr i słońce ☺
    Pięknie wygladasz 😍
    Śliczna jest ta sukienka 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz w tej sukience.

    OdpowiedzUsuń
  20. Such a gorgeous outfit and photos! Love so much the dress!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam sukienki, a ta jest prześliczna i leży na Tobie idealnie! :) Piękne dodatki dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna sukienka, bardzo mi się podoba. Lubię ogólnie motywy kwiatów :)

    https://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczna, bardzo kobieca sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygląda świetnie - leży na Tobie faktycznie idealnie:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. U nie to już nie lato a praktycznie jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam nadzieję że pogoda długo się utrzyma, wczoraj było już u mnie tak zimno że wyciągnęłam grubsze ubrania z dna szafy :) wyglądasz super w tej stylizacji, ja uwielbiam tą długość sukienek :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ladna sukienka. Szkoda, ze ten letni okres juz za nami

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczna sukienka :) Ten wzór wygląda obłędnie, bardzo dobre zestawienie :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/09/zota-sukienka-w-kwiatki.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna! Rzadko mi się podobają sukienki o takiej długości ale ta robi wrażenie :)
    A co do pogody to u mnie już od kilku dni typowa, zimna jesień :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Sweterek piękny, jak najbardziej pasuje do całości :)

    OdpowiedzUsuń
  31. przepiękna stylizacja <3 sukienka jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudownie wyglądasz w tej sukience! :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękna sukienka i buty! :) Cudownie wyglądasz w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Sukienka wygląda na Tobie świetnie! Szkoda, że pogoda jest już typowo jesienna i letnie ciuszki powoli trzeba zamieniać na cieplejsze :/

    OdpowiedzUsuń
  35. Sukienka jest dla ciebie idealna, super leży!
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Długość jest całkiem dobra, a i ma ona piękny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładna ta sukienka, a i długość idealna!

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna sukienka, ma idealna długość i krój )

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja niestety jestem za niska na noszenie sukienek takiej długości.. :( Dobra stylizacja, buty są cudowne! :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepięknie :) Tak kwitnąco ;D

    OdpowiedzUsuń
  41. Wooow! Cudowna jest ta sukienka, przepięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Oooożeszz Ty orzeszku, wyglądasz cudownie :D
    piękne kolory, piękne radosne i słoneczne zdjęcia, ajćććć lato wróć !! :)

    Teraz oczekujemy na jakąś sesyjkę z urlopu :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Rzeczywiście, tegoroczne lato bardzo sprzyjało noszeniu sukienek jak najdłużej:) Twoja jest piękna, kocham ten fason!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ta sukienka jest taka pozytywna! ;) bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Super stylizacja! :) Bardzo pasuje Ci ten krój sukienki

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajnie wyglądasz, chodź dla mnie ta sukienka nie byłaby najlepsza. Nie lubię aż takich długich sukienek ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczna sukienka! Idealna na pożegnanie lata :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Looking so cute in that summer dress! :)

    Perfect stiletto heels too! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń