sobota, 1 września 2018

182. The jumpsuit

Dzień dobry kochani w pierwszy dzień września! :)

Mamy dzisiaj piękny słoneczny dzień i jeśli jest to zwiastun nadchodzącej jesieni, to ja jestem bardzo za tym.
Życzę sobie takiej pogody na tę porę roku.
Relaksuję się obecnie u rodziców pijąc kolejną kawę na tarasie.
Aktualnie zarządziłam sobie małą przerwę w domowych obowiązkach (czekam aż galaretka stężeje- malinowa chmurka in progress :D) i postanowiłam napisać kilka słów do Was.

Zdjęcia czekały prawie miesiąc na swoją publikację, więc czas najwyższy dać im szansę :)
Dzisiejsza stylizacja to jeden z moich ulubionych wakacyjnych zestawów.
Kombinezon z Zary mam w swojej szafie już naprawdę długo i dziwne, że dopiero teraz doczekał się swojej blogowej premiery. Tak naprawdę to jeden w moich ulubionych elementów wakacyjnej garderoby
Luźny krój, biel i te piękne haftowane wzory, do których mam słabość. Kombinezon to idealne rozwiązanie- jako sukienka zapewne długość nie byłaby odpowiednia. W tym jednak przypadku czuję się dość swobodnie, bez obawy o to, że odsłania zbyt wiele :)
Dobrałam tu buty w delikatnym pudrowym odcieniu, aby nie zaburzyć kolorystki.







kombinezon- Zara
buty- H&M


55 komentarzy:

  1. Ładnie prezentuje się ten zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kombinezon, który wygląda jak sukienka- sprytnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wygląda na kombinezon, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super opcja z tym kombinezonem :D bardzo ładnie odkrywa Twoje zgrabne nogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten kombinezon. Wyglądasz w nim bardzo dziewczęco ;*

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/08/basilurtea-naturalna-herbata.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kombinezon ;) Super wyglądasz
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kombinezon jest boski! <3 Moim zdaniem idealnie pasowałby do mojej ciemnoczerwonej torby z Royalpoint i może też ciemnoczerwonych butków. Ogólnie ze względu na różne kolory haftu, stwarza dość szerokie możliwości stylizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny! W tym roku polubiłam kombinezony dla mnie sa mega wygodne :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny, a wygląda jak sukienka :) Fajny, zwiewny, idealny na lato :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna stylizacja :) Nigdy nie miałam tego typu sukienki, ale może warto się na nią skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też pogoda w ten weekend wakacyjna-ciepło i słonecznie ☺
    Swietnie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Kombinezon bardzo ładny! Chociaż muszę się przyznać, że na początku myślałam, że to sukienka :D MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dziewczęca, lekka stylizacja. Podoba mi się:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. U nas juz nie pora na takie wdzianka :P Sliczny kroj :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super nice and cool look ;) Happy Monday xx

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/08/26/bazoches/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wygladasz- tak subtelnie i dziewczęco

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pierwszy rzut oka nie powiedziałabym, że to kombinezon! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz mega, jak dla mnie na pierwszy rzut oka tak delikatnie! Przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny kombinezon :)
    ******************************************

    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!



    *KLIK* z białą sukienką :) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie w nim wyglądasz! ♥ Śliczna!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny kombinezon - hafty potrafią zawrócić w głowie! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się wzór wyszywanych kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dałabym sobie rękę uciąć, że to jest sukienka :O i teraz zostałabym bez ręki ;) hehe
    piękny kombinezon, bardzo taki zwiewny, subtelny i świetne ma te haftki :)

    Super wyglądasz kochana :) :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Babe you look stunning, these dress look amazing on you!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny. Urzekła mnie aplikacja w kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  27. W życiu bym nie pomyślała, że to kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  28. myślałam że to sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz cudownie dziewczęco w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny, delikatny kombinezon, wygląda jak sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jest mega! Prześliczny, baaardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  32. myślałam że sukienka, podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten kombinezon jest uroczy! ;) Bardzo w stylu boho

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajnie, że trafiłam na Twój blog, widzę, że jesteśmy w podobnym wieku :) Bardzo pasuje Ci ta stylizacja, mam świetną zgrabną figurę wiec możesz nosić takie miniówy :D Pozdrawiam, dodaję Twój blog do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo mi się podoba ten kombinezon <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Na pierwszym zdjęciu byłam pewna,że to sukienka, ale kombinezon jest cudny w moim klimacie. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Byłam pewna, że to sukienka :)
    Tak czy tak świetny kombinezon!

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow, kombinezon zupełnie inny niż wszystkie ;)
    Piękna stylizacja ;*

    OdpowiedzUsuń
  39. Nice choice my dear....perfect for these latest days of summer!!!
    Have a nice day and don't miss my latest post, now on my blog! Kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    News on Fashion : September 2018

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczny ten kombinezon :) Wygląda jak sukienka :)

    OdpowiedzUsuń