sobota, 19 sierpnia 2017

101. Paski

Witajcie kochani w piątkowy poranek!

Zanim rozkręcę się w pracy na dobre, dopiję poranną kawę i zajmę tym, co powinno być zrobione przychodzę do Was z nowym postem.
Ostatnio dokucza mi potworny brak czasu i czuję się nieco przytłoczona obowiązkami.
Nawet po jednodniowym urlopie w górach, który i tak przypadł w dniu wolnym od pracy czułam poniekąd małe wyrzuty sumienia
Niedługo koniec wakacji, koniec miesiąca i deadline wielu spraw.
Będzie wymagało to ode mnie nie tylko większego nakładu pracy, ale również podjęcia kilku decyzji, które odkładane "na potem" upominają się wreszcie o poświęcenie im uwagi.
Podchodzę jednak do wszystkiego z właściwym dla siebie optymizmem i ufam, że będzie dobrze.
Być może to naiwne. Lecz cóż innego pozostaje?


Prezentuję Wam stylizację, której zdjęcia zostały zrobione podczas małego, wieczornego spaceru (właściwie nieco wymuszonego koniecznością odwiedzenia poczty).
Biały top i jeansowe szorty to jedno z moich ulubionych wakacyjnych połączeń- sprawdza się zawsze. Tym razem dobrałam kardigan- narzutkę w moich ulubionych kolorach. Aby było nieco bardziej kobieco mój wybór padł na beżowe szpilki, które tak naprawdę towarzyszą mi już od kilku lat, a na blogu maja swoją premierę. Duża pojemna torba, która zmieści wszystko i mamy gotowy miejski look.
Bez ukochanego zegarka z domu się nie ruszam-jest to element nie tylko praktyczny ale pełni również funkcję biżuterii dla mnie.













kardigan- Rosegal
spodenki- Primark
top- H&M
szpilki- nn
zegarek- Tommy Hilfiger


Podobne kardigany znajdziecie tutaj- long coat jacket
Z Rosegal zamówiłam ostatnio kwiatowy komplet (top + szorty) oraz białą bluzkę z kołnierzykiem.




52 komentarze:

  1. Very nice outfit with delicate colors ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/08/17/tuscany-my-name-is-lucca/

    OdpowiedzUsuń
  2. Paskomania i u mnie !
    Zapraszam na nową współpracę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładna stylizacja! Wszystko tak dobrze do siebie pasuje :) Bardzo podoba mi się kardigan - ma ciekawy wzór, no i nie ukrywam że lubię ubrania o tym fasonie <3 Poza tym torba wygląda na bardzo pojemną a potrzebuję nowej na zbliżający się nowy semestr na uczelni :D

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja i przeurocza dziewczyna:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie jak zawsze :) Kocham paski <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny miejskiej look 😍 Bardzo ładnie połączyłaś szorty ze szpilkami. Prawdziwy francuski szyk❣

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz, Stylizacja świetna 😍
    Ja też bez zegarka nie ruszam się z domu😁
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post! Photos are amaizing! :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment on my last post and please click on links there :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja bardzo mi się podoba, chociaż ja nie przepadam za paskami :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ten kombinezon w różyczki jest super, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz rewelacyjnie - podoba mi się;)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz piękną figurę - świetny sweterek :))

    OdpowiedzUsuń
  13. paski goszczą u mnie w garderobie bardzo często:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zegarek! Lubię takie "miejskie looki" 😊 ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  15. super stylizacja bardzo mi się podoba.
    Rewelacyjne dodatki :)

    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wygladasz, uczciwie kliknęłam :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie stylizacje :) mam podobne spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Excellent, what a web site it is! This blog presents useful facts to
    us, keep it up.

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się ! Z pozoru bardzo klasyczne zestawienie ale tego efekt dają buciki na szpilce

    OdpowiedzUsuń
  20. Dokładnie, biały top i dżinsowe szorty to idealne połączenie, kardigan świetny, bardzo fajna całość:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zawsze świetna stylizacja. :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Też ostatnio cierpię na brak czasu a to, że wrzesień się zbliża wcale mnie nie cieszy :|
    Super wyglądasz w tej stylizacji, niezwykle kobieco! :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny zestaw, a jakie nogi długie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię takie narzutki :) Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  25. kiedyś próbowałam zestawić spodenki ze szpilkami ale coś mi nie pasowało... jakoś nie do pary...
    obserwuję i zapraszam do mnie: https://thewomenlife.blogspot.com/
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Na mnie też wiele teraz spadło, tym bardziej, że nowy miesiąc zbliża się coraz szybciej... ale dasz radę! I mam nadzieję, że ja także!

    Stylizacja bardzo fajna, idealne połączenie na każdy dzień :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szorty wpadły mi w oko ;) w nieco pin-up- owym klimacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale Ty masz nogi! Szorty sa swietne.

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię pasy ostatnio na nie choruję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nawet z wyjścia na pocztę może coś ładnego wyjść :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajna codzienna stylóweczka <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/pastelowa-hiszpanka-boho.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna narzutka :) poszukuje podobnej na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie wiem czy mój poprzedni komentarz gdzieś nie zginął, więc piszę jeszcze raz, że bardzo podoba mi się ta prosta i kobieca stylówka :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Ohhh jak ja lubię paski! A do tej prostej, stonowanej stylizacji pasują idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie wyglądasz! A stylizację fenomenalnie podkreśla tło! Sama uwielbiam paski. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ale zgrabniutka jesteś! szorty i szpileczki w 10! Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  37. I'm really enjoying thhe design and layout of your
    website. It's a very easy oon the eyes which makes it much more enjoyable for me to come here and viksit more often. Did
    yoou hire out a designer to create your theme? Fantastic
    work!

    OdpowiedzUsuń