poniedziałek, 28 sierpnia 2017

103. Sunday look

Witajcie kochani!

Jak mija Wam sobota?
Moja dość intensywnie, ale mam nadzieję, że zrobię wszystko, co zaplanowałam i wieczorem uda mi się w 100% rozpocząć weekend.
Ostatni post pojawił się w poniedziałek i szczerze mówiąc, dla mnie jest to dość długi czas.
Natłok obowiązków, kilka wydarzeń, które skutecznie ograbiały mnie nie tylko  z możliwości, ale i z weny były tego przyczyną. Zresztą! O tym, że mogłabym otworzyć fabrykę lemoniady pisałam Wam już na Instagramie. Mam nadzieję, że niebawem wszystko się ustabilizuje... A przynajmniej do tego dążę i mocno tego pragnę. Mam wrażenie, że życie lubi płatać mi figle i czasem udowadniać mi, że moje plany nic nie znaczą. Pokrętny los chyba lubi mi je krzyżować. Łajdak!
Nie dam mu się i dla przekory uśmiechnę i jeszcze język wystawię. A co! Niech wie, że za nic sobie mam jego zagrywki. I tak zawsze znajdę inny sposób, plan B, a jeśli trzeba to i Z. Ha!

A co do dzisiejszej stylizacji. Jutro mamy niedzielę, niedzielny obiadek u mamy i prawdopodobnie wybierzemy się gości. Natchniona zatem tymi planami stworzyłam zestaw, który jest nieco elegancki, lecz nieprzesadnie formalny. Idealnie sprawdzi się podczas takiej właśnie okazji. Moje ulubione kolory wzbogacone o (oczywiście, a jakże! chyba nikogo nie zaskoczyłam) haftowane kwiaty i falbanki. Aby nie było zbyt monochromatycznie dobrałam pudroworóżowe szpilki i voila! niedzielny zestaw gotowy.
















bluzka- Zaful
spodnie- New Look 
zegarek- Tommy Hilfiger
buty- Vices 


Ze sklepu Zaful zamówiłam również kolejną koszulę. Biała z kwiatowymi wstawkami. Ach! Już widzę ją w kolejnej stylizacji ;)


koszula- Zaful 

Więcej podobnych koszul znajdziecie tutaj- floral shirt

64 komentarze:

  1. Uwielbiam białe spodnie ♥ Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Różowe szpilki pasują do haftowanych kwiatów. :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Que look lindo e fofo! Amei a blusa! *.* linda!
    Obrigada pela visita, linda!
    Bom final de semana!!! Até mais. Beijinhos ;*

    https://suenefernandes.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula jest rewelacyjna 💞
    Stylizacja również bardzo mi się podoba ☺😘
    Pozdrawiam i miłego weekendu ☺
    Body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello!
    I liked the post hehe very much. I followed your blog, please follow me back ?.

    A hug..

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bluzeczka :) Cudnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna bluzeczka, bardzo ladnie jest Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw! Elegancki, ale nie sztywny, widać że czujesz się w nim komfortowo, a to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw, uwielbiam białe spodnie ;) miłego weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze chyba pierwsza stylizacja, która mi się nie podoba na blogu. A raczej nie cała stylizacja, bo w białych spodniach wyglądasz super i ta bluzka też jest bardzo ładna, ale te kwiatki jakoś tak do mnie nie przemawiają. No, ale to tylko moje zdanie - najważniejsze, abyś Ty się czuła w tym dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja sobota do południa pracowita, ale później czas tylko dla siebie i odpoczynek, którego mi brakowało :)

    Stylizacja w sam raz dla mnie. Uwielbiam białe spodnie, a bluzka bardzo przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny zestaw i mój ulubiony kolor na szpilkach 😘 A w życiu tak jest - raz na wozie, raz pod wozem. Grunt to się nie poddawać i dalej robić swoje. Pozdrawiam serdecznie Angela

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna bluzeczka ucina się we właściwym miejscu i podkreśla szczupłe biodra !:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi! You have a great blog ..
    Text, photos - all perfect.
    I following you on g+ and facebook.
    Will you agree to follow for follow ?
    I like to be in touch with interesting blogs :)
    www.suslukokona.com

    OdpowiedzUsuń
  16. This outfit is so pretty! I really love your blouse!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  17. That pretty black Voile Panel Floral Embroidered blouse looks lovely paired with your white denim jeans!

    http://www.full-brief-panties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. So simple and so beautiful outfit. Especially I love your shirt...kisses

    Follow for follow? <3

    https://style-ladies.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię standardowe połączenie bieli i czerni, to zawsze elegancja i klasa :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne szpilki <33 pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojjj żebyś wiedziała jak życie lubi płatać figle tak jakby było złośliwe i zawsze na przekór. Wczoraj robiłam grilla po pracy wprawdzie miałam wczoraj pisać i posiedzieć na blogu ale zmęczenie po tygodniu pracy jednak wzięło w górę niestety.. Dziś nadrabiam wpisy :) i chyba coś skrobnę na wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Such a lovely outfit! Great top combined with the white pants and the pink heels are perfect here ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/08/24/tuscany-san-gimignano/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna stylizacja i czekam na kolejną z tą koszulą z Zaful :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna całość a buciki najlepsze <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/skorzane-spodenki.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie wyglądasz, a buty są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Beautiful photos and combinations. I like it, great post.

    Follow for follow? :)

    https://alexandarstanisavljevic.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczna stylizacja!! <3 Bardzo kobieco!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładna ta bluzeczka.

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana Moja , wyglądasz przepięknie :* Ta stylizacja jest idealnie dobrana ! Cieszę się że przełamałaś pastelowymi szpilkami tradycjną biel z czernią. WYgląda rewelacyjnie ! Och wiesz Kochana, ze też tak mam ? Też czuję, ze życie płata mi figle... I teraz mam tak ciężki czas i płaczę sobie cichutko bo osoba, która myślałam mnie potrzebuję potraktowała mnie jak nikogo nie znaczącego. Nie piszę o tym u siebie na blogu bo wiem , ze to przeczyta, a nie chce tego . Nie chce pokazać, ze tak bardzo mnie to zabolało :( Eh... WYbacz Kochana, ze Ci tu zaśmiecam żalami :( Całuję Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie wyglądasz w tej bluzeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Strasznie mi się podobasz tej bluzce, masz idealną figurę! Taka bluzka nie każdemu by pasowała ale Ty ją obroniłaś IDEALNIE! :-)
    Serio wyglądasz CUDOWNIE!

    OdpowiedzUsuń
  33. pięknie wyglądasz ;) buty cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super zestaw :) Muszę w końcu sobie kupić białe spodnie :P

    OdpowiedzUsuń
  35. you look beautiful. the blouse is perfect!

    kisses dear
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna bluzeczka i szpilki:) wyglądasz cudownie:*

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale cudne zestawienie, haftowana bluzeczka genialna, a buciki chyba sobie sprawię podobne, podoba mi się ich kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale pięknie wyglądasz <3
    Jak ja lubie takie niedzielne zestawy <3

    Pozdrawiam, www.drazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładna stylizacja, szczególnie podoba mi się koszula :)
    Pozdrawiam!
    Blonde Kitsune

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie wyglądasz w tych białych spodniach :)
    http://allicestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Oj w sobotę ro ja byłam w Pradze. :D Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  42. Nic dodać nic ująć
    Świetna stylizacja
    Wyglądasz w niej cudnie
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Hi dear, you have a fantastic blog:) I really like it!
    Do you want to follow each other? Let me know!
    Have a nice day,
    xoxo
    https://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  44. Wyglądasz po prostu cudownie! :*
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Bluzeczka jest śliczna :) Całość bardzo mi się podoba :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/letni-ootd-biaa-spodniczka-z-siateczka.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  46. Masz rację kochana, nie daj się ! jak trzeba, to nawet i plan Z trzeba mieć :D hehe

    piękna bluzka ajććććć <3
    i te pasteLOVE szpiluchny :) ależ ja dawno obcasów nie nosiłam aaaa :O
    super wyglądasz :) :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetna stylizacja, uwielbiam zestawy z białymi spodniami :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczna jest ta bluzeczka przekonalas mnie do niej:)


    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  49. Pięknie wyglądasz, cudne szpilki *.*

    OdpowiedzUsuń