czwartek, 9 listopada 2017

128. Autumn flowers

Niesamowicie ciszy mnie fakt, że jutro już piątek.
I to nie dlatego, że nadchodzi weekend, wolne od pracy i możliwość nienastawienia budzika na konkretną godzinę.
Cieszy mnie najbardziej to, że jutro jadę do mamy, a w sobotę przyjedzie moja ukochana siostra, z którą nie widziałam się kilka miesięcy...
I tak naprawdę to tą jedną rzeczą żyłam od kilku dni.

Prezentuję Wam dzisiaj zestaw, którego małą namiastkę widzieliście już na moim Instagramie. Historię tej bluzki pokrótce Wam przytoczyłam :) zakup zupełnie przypadkowy, z którego jestem bardzo zadowolona. Zestawiłam ją z ciepłym kardiganem, bez którego naprawdę nie wyobrażam sobie jesieni. Klasyczna spódniczka i moje ulubione kozaki to idealne dopełnienie :)







bluzka - Lidl
spódniczka- New Yorker
kozaki- DeeZee
kardigan- Rosewholesale



50 komentarzy:

  1. No powiem Ci, że dosyć letnia ta stylizacja ale fajna! Udanego spotkania z siostrą! ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna stylizacja! :)
    Bluzeczka to prawdziwa perełka! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ja też już nie mogę się doczekać weekendu😁
    Ślicznie wyglądasz 😍
    Kardigan jest obłędny ☺
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemna i lekka stylizacja :) fajnie że spotykasz się też z siostrą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w pierwszym momencie myślałam że to sukienka :) Świetnie to połączyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kwiatowe wzory... zwłaszcza jesienią. Na przekór tej aurze.
    Podobną bluzeczkę już kiedyś miałam, ale w innej odsłonie.
    Ta wydaje się strzałem w 10!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny sweter i cudowna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. So cute dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. A perfect outfit for the fall season ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/11/10/i-have-a-dream/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny ten kardigan, idealny na jesień, a Twój zestaw to idealny przykład na to jak ubrać się o tej porze roku, żeby było ciepło i stylowo jednocześnie:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny kardigan jak i bluzka :) świetne zestawienie

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam dokładnie te same buty, tylko że szare <3
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze bardzo ładnie! Ale zestaw już chyba nie na taką pogodę. Przynajmniej dla mnie. Zamarzłabym. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Lindo look!! Amei tudo, os tecidos, as cores ...
    Obrigada pela visita, linda!!
    Bom final de semana!! Até mais. Beijinhos ;*

    http://suenefernandes.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny zestaw!świetny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super to wszystko wygląda <3
    Sweterek piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Sweter boski uwielbiam takie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna całośc i ten sweterek <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/white-pink-crop-top.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne są te buty, sama chętnie zainwestowałabym na jakieś dłuższe już konkretnie na zimowe dni.
    Mogłabym Cię prosić o kontakt? Najlepiej poprzez Facebooka? Mam pewien pomysł na współpracę, który wiąże się z projektem, który chcę reaktywować.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie, świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny jesienny look! super kozaki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Amazing outfit darling, you really look wonderul!
    This combination is amazing!

    You have amazing blog and I follow you!
    Hope you will visit my blog and maybe follow me.
    Have a nice day, all the best.
    Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie :) Idealnie na cieplejsze dni jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny sweter-cudny ma kolor. No i przepiękne buty over-knee. <3

    OdpowiedzUsuń
  25. kardigan bardzo, bardzo wpadł mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale pięknie wyglądasz w tej stylizacji! Tylko ona bardziej na takie letnie wieczory niż jesień. Teraz to raczej byś za bardzo zmarzła :)
    O proszę. Spotkania rodzinne potrafią wywołać uśmiech na naszych twarzach ;)
    Ja się cieszę, że wolne, bo w końcu mogłam chwilę odetchnąć. Ale niestety już się kończy... A zostało mi jeszcze tyle do szkoły i tyle blogów do odwiedzenia, że nie starczy mi chyba dnia... :/

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham ten sweterek :)
    I naprawdę, ale to naprawdę bardzo podobają mi się Twoje buty :)

    https://szopit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładna stylizacja no i... piękny uśmiech :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam takie ciepłe swetry :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak zwykle ślicznie wyglądasz :))) Piękny sweter :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny sweter i kozaki:) cudownie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie wszystko skomponowałaś, wyglądasz ślicznie :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/ostatni-powiew-zotej-jesieni-monday-look.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna stylizacja, a buciki przepiękne :D

    OdpowiedzUsuń
  34. You are so nice great cardigan 💜

    OdpowiedzUsuń