czwartek, 30 listopada 2017

134. Few shades of gray


Z kubkiem ciepłej herbaty w dłoni, między treningiem a prasowaniem rzeczy do pracy znalazłam chwilę by wrzucić nowy post.
Ostatnio permanentnie dokucza mi  brak czasu. Mimo, że już teoretycznie przyzwyczaiłam się do nowego trybu funkcjonowania i z większością rzeczy wyrabiam się, to jednak ciągle czuje niedosyt. Nieustanie mam wrażenie, że coś jeszcze powinnam zrobić.
Być może to kwestia tego, że za dużo od siebie wymagam...

Dosyć o tym! W każdym razie, udało mi się zorganizować nowy post, mimo iż nad jakością zdjęć nieco ubolewam.
Mam nadzieję, że w kolejne dni"zdjęciowe" pogoda bardziej dopisze.

Prezentuje Wam stylizację, w której postawiłam na szarość i kilka jej odcieni. Mimo, iż barwa ta uchodzi za kojarzącą się z monotonią, w tym zestawie nie wypada nudno. Zastosowanie kilku jej tonacji oraz udział swetra zdobionego wyszywanymi kwiatami (a jakże! wszak to mój ulubiony wzór!) sprawia, że całość zyskuje ciekawy charakter. Spódnicę prezentowałam Wam już jeszcze zeszłej zimy i muszę przyznać, że nadal jest to jeden z moich ulubionych elementów zimowej garderoby. Ciepła o przyjemnym dziewczęcym kroju idealnie sprawdza się w takich zestawach.
Całość uzupełniłam o torebkę, która mimo tego, że wygląda bardzo niepozornie sprawdza się wzorowo jako torebka do pracy ;)










sweter- Zaful 
torebka- Zaful
buty- CCC
spódnica- Zara

36 komentarzy:

  1. jedyne co zmieniłabym w tej stylizacji to chyba buty albo torebkę na coś bardziej szalonego w jakimś mocnym kolorze . Reszta bardzo mi się podoba, sama jestem zwolenniczką prostych nieprzesadzonych stylizacji :) obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga :) pozdrawiam ;** :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja kurteczka najbardziej mi się podoba, poklikałam : Nie podam cen, bo linki prowadza do stron ogólnych z ubraniami i torebkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd ja znam ten wieczny brak czasu na wszystko? :D Jeśli chodzi o stylizację to pięknie wyglądasz. Szary jest piękny, a kwiatki na swetrze dodają mu uroku. :) Miłego piątku- weekendu początku! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm ten brak czasu brzmi naprawdę znajomo-mi z kolei po rozwiązaniu jednej sprawy znikąd pojawia się kolejna😭
    Gdyby nie weekendy to chyba bym wogule nie odpoczęła!😤
    Oby grudzień był dla mnie bardziej łaskawy...
    Pięknie wyglądasz 😍
    Torebka jest super😍
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. WIdzę Kochana, ze cierpimy na dokładnie ten sam problem :( Stylziacja super Kochana Moja :*

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna, dziewczęca stylizacja!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja :) Proszę, napisz w kom na moim blogu gdzie kupiłaś ten płaszczyk, bo jest przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikane,super sweterek!:)
    Moglabys tez poklikac u mnie bede wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja, w moich ulubionych barwach :) Kocham każdy odcień szarości :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Very nice outfit for the upcoming cold months ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/12/01/league-of-extraordinary-heels/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam szare ubrania. Piękna stylizacja i płaszczyk mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie :) Te wszystkie odcienie fajnie ze sobą grają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Niby szaro, a ciekawie :) Przecudna torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie z brakiem czasu podobnie :( niestety mam go coraz mniej. Mimo panującej aury zdjęcia i tak super są :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lovely look, i like that hand bag and you look great.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! Świetny płaszczyk. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie bomba :)
    Dziewczęco no i na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo udana stylizacja, a w butach się zakochałam!
    vanillove.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo! To musi być naprawdę wspaniała stylizacja.
    Chętnie wypróbuję niebawem taką torebeczkę. Śliczna.
    Super! Wyglądasz świetnie.
    Pozdrawiam weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam tak prawie ciągle, że coś muszę jeszcze zrobić. Czasem przydałoby się żeby doba miała pięć godzin więcej albo chociaż dwie :)
    A modowo bardzo fajnie, ładnie i wcale nie nudno. Świetne buty :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Bede szczera i akurat tym razem stylizacja mi nie podeszła :( Czekam na cos lepszego :*

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Great post, photos are amaizing! :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment on this post and please click on links at the end --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/11/floral-ripped-outfit-gamiss-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  24. such a cute look<3

    Office Industrial - ootd

    ♥Instagram ,Bloglovin Google✚


    Stay Gold

    follow me if u like , I follow back 100%

    OdpowiedzUsuń
  25. Szary to bardzo fajny kolor bo jest mega uniwersalny i można do niego dobierać masę różnych dodatków, bo pasuje w zasadzie do wszystkiego ;D

    W oko najbardziej wpadł mi ten prześliczny płaszcz z białym futerkiem przy kapturze, oraz sweter z wiadomych powodów - nadrukowany motyw kwiatu wiśni :)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  26. Super! Świetne dodatki i kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojojo :) świetnie, ale krótka ta kiecka :) Super

    OdpowiedzUsuń
  28. jestem wielką fanką szarości! świetny look:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowna stylizacja :) Podoba mi się połączenie kilku odcieni szarości :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/otwarcie-perfumerii-iperfumy-by-notino.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna stylizacja <3 Może wzajemna obserwacja >?
    Klaudiaonelive Blog<3

    OdpowiedzUsuń