sobota, 25 listopada 2017

132. Warm.


Jesienne zimne dni to jeszcze nie powód aby zupełnie rezygnować z sukienek. 
Mała czarna, która jest zawsze świetnym rozwiązaniem towarzyszy mi przez cały rok. W zależności od temperatury zmienia się jedynie to, z czym ją zestawiam. Tym razem zdecydowałam się na połączenie jej z ciepłym, oversizowym swetrem. I przyznam szczerze, że był to strzał w 10! 
W takim zestawie czułam się bardzo dobrze, a przede wszystkim było mi ciepło (nawet, gdy do zdjęc zdjęłam płaszcz :D) 
Całość uzupełniłam o ukochane kozaki za kolano. 
I tak oto otrzymałam spójny, dziewczęcy jesienny look. 








sweter- Zaful
sukienka- Funk'n Soul
buty- DeeZee


Z Zaful zamówiłam również koszulę: 

35 komentarzy:

  1. Bardzo ładne rzeczy, pomagam - 17,87$, 19,64$ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie dobrana stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz śliczny uśmiech. :) Fajna stylizacja. :)
    $17.87, $19.64

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam spódniczki, ale wyglądam kiedpsko w nich przez te moje nogi wielkie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. I love how you styled that pretty black dress with the oversized Zaful sweater, black hosiery, and over-the-knee boots. You look fabulous.

    http://www.full-brief-panties.blogspot.com/2017/10/lingerie-review-of-full-brief-panties.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak zgadzam się z Tobą-jesień to nie powód aby rezygnować z sukienek czy spódnic ☺
    Wyglądasz przepięknie 😍
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja, mega dziewczęca!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Very nice outfit!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/11/24/black-friday/

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterek jest superr!! :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/blue-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie :) Stylizacja urokliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja :) Mi samej coś podobnego ostatnio chodzi po głowie, ale nie chce mi się jeszcze wyciągać długich kozaków :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale przepiękna stylizacja! Początkowo myślałam, że masz na sobie spódniczkę, ale dopiero później doczytałam, że to jednak sukienka - przyznaję że to bardzo pomysłowe rozwiązanie, no bo wiadomo że znacznie cieplejsze, a to istotne podczas jesiennej i chłodnej pory roku ;) Sweter wpadł mi w oko - lubię takie nieznacznie oversizowe kroje, no i ten cudowny kolor <3

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  14. Zamówiłam sobie identyczny sweterek ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie połączenia!
    Sama się teraz przekonuje do częstszego noszenia spódnic, a z takimi swetrami wyglądają najlepiej!
    Zapraszam do mnie:
    www.vanillove.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Zegarek mi się rzucił w oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne zestawienie, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Linda! Fofo esse look *.*
    Obrigada pela visita, linda!
    Bom final de semana pra você!!! Até mais. Beijinhos ;*

    https://suenefernandes.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie sweterki są idealne na tę pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Również myślałam, że to spódnica :P Zima kojarzy mi się właśnie z sukienkami- zwłaszcza przez święta- gdzie staramy się, jak najładniej wyglądać (w moim przypadku) nakładajac sukienkę.

    Zapraszam na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna stylizacja, a koszula z Zaful śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sweterek wydaje się rzeczywiście ciepły a i całość fajnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  23. fajna stylizacja :)
    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładnie to wygląda aczkolwiek sięgnęłabym po krótszy sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Sweterek wydaje się być naprawdę milusi! ;) super ;)

    OdpowiedzUsuń