czwartek, 2 listopada 2017

126. The last one from warm days

Czy Wam również towarzyszyło dzisiaj to dziwne uczucie, że mamy poniedziałek?
Ja zmagałam się przez cały dzień. 
Na szczęście mamy już czwartek, a weekend coraz bliżej! 
I nie ukrywam, że niesamowicie mi to na rękę, zwłaszcza patrząc na prognozy pogody.
Na sobotę mam "plany zdjęciowe" i mam nadzieję, że uda mi się w pełni je zrealizować. 
Wreszcie uraczę Was zdjęciami stylizacji jesiennych przeznaczonych na obecne dni. 
A tymczasem, prezentuję Wam ostatni już zestaw pochodzący z czasów, kiedy słupki rtęci w termometrach sięgały nieco wyżej.
Zwiewne sukienki to  rzeczy, których w mojej szafie systematycznie przybywa.
Uwielbiam lekkie, kobiece kroje, którym dodatkowo charakteru dodają moje ulubione ostatnio rozkloszowane rękawy.
Sukienka, którą prezentuję Wam dzisiaj pochodzi z Mohito i tak naprawdę zobaczyłam ją zupełnie przypadkowo- maga reklamy- sami wiecie. 
Zestawiona z pastelowymi szpilkami tworzy zestaw spójny kolorystycznie, lekki i kobiecy.







sukienka- Mohito
szpilki- DeeZee

49 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka :) Te pudrowe szpilki idealnie do niej pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka ma świetny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka, cudie wyglądasz! Ja poszukuję jakieś fajnej sukienki w tym stylu, przymierzałam, zamawiałam,ale narazie nie udało mi się kupić,zaraz sprawdzę na stronie Mohito czy jest! Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka, a szpilki mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, jakie wspaniałe szpilki!
    Nic, tylko chodzić w takich na sesje zdjęciowe jesienne.
    Dawno nie widziałam też takiej ciekawej sukienki.
    Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne szpilki :) Mam nadzieję, że pogoda w weekend będzie ładna i życzę udanej sesji fotograficznej :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sukienka :*
    Oby pogoda dopisała w sobotę! :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Perfect floral dress and nicely paired with those heels ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/10/29/new-heels-on-the-block/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna sukienka ♥ Niestety trzeba letnie rzeczy odłożyć na dolną półkę.. :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka fajna ale szpilki...cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zauroczona tymi szpilkami!

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak, tak wczoraj był poniedziałek a dzisiaj wtorek.. ups PIĄTEK :-D. Wyglądasz bardzo ładnie w tej sukience, tak hmm lekko i zwiewnie :-). Pasują Ci takie kolory :-)))

    <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie pasują te szpilki do sukienki! U mnie sukienki jakoś tylko zalegają w szafie, a odkąd wpadło mi kilka kilogramów więcej, to już w ogóle. Jakoś źle się z tym czuję. A najgorzej, że nawet nie mam czasu na zdrowe jedzenie, bo nie mma kiedy robić i kończy się na kupnym, który do dietetycznych nie należy #jakżyć

    OdpowiedzUsuń
  15. Szpileczki bardzo fajne Ja mam tak rozwalone ten tydzień że nawet nie wiem który jest dzień tygodnia gdyby nie to że mam kalendarz prawie pod nosem. Jak weekend Jak zawsze krótki bo tylko niedziela wolna. Chciałabym urlop ale muszę poczekać do przyszłego roku :P szpileczki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. sukienka boska ! zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna sukienka :)

    http://kiudlis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej przez przypadek trafiłam na Twojego bloga i bardzo podobają mi się Twoje stylizacje :) Mam pytanko ile masz wzrostu? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna sukienka :) Cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Always so chic!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Linda! Que vestidinho mas fofo *.* amo floral!
    Obrigada pela visita, linda!!
    Bom final de semana!! Até mais. Beijinhos ;*

    http://suenefernandes.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mialam tak samo z tym uczuciem w czwartek 😁
    Widać że się świetnie czujesz w tej sukience 💞
    Bardzo kobiecy zestaw ☺
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz! :)
    Również miałam to uczucie, ale na szczęście dzisiaj już Sobota i piękna pogoda, która prosi się o wykorzystanie!

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: www.wdrodzepomarzeniaa.pl (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  24. Extra sukienka, szkoda, że już zimno zawitało :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne szpilki w moim ulubionym kolorze. <3 Fajnie współgrają z sukienką. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. alez ta sukieneczka jest piekna! wyglądasz przecudnie :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  27. Zjawiskowo kochana wyglądasz! <3
    Pudrowe szpileczki ahhh :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zauważyłam, że ostatnio jest hit na takie kwieciste sukienki, a nawet bluzki. Bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz zjawiskowo w tej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  30. You look stunning! ♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  31. Boskie szpilki :) Może dzięki tym zdjęciom jesień i zima szybciej miną :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna i kobieca stylizacja <3 A szpileczki są przecudne !

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale ładne pasteLOVE kolorki ajćććć <3
    bardzo ladnie wyglądasz kochana :)
    też bym chciala taką dziewczęcą sukieneczkę :)

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna sukienka :) Wyglądasz tak niewinnie i dziewczęco :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/klasyczny-paszcz-i-botki-w-hafty.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Super sukienka i szpilki:) jak zawsze piękna!

    OdpowiedzUsuń
  36. so sweet outfit!! love your shoes ♥

    kisses dear
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo lubię sukienki tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna sukienka, z tymi szpilkami tworzy idealny zestaw!:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna sukienka, z tymi szpilkami tworzy idealny zestaw!:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajna kiecka, sama nie przeszłabym obok niej obojętnie :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Love that stylish outfit with those heels! :)

    And that dress looks so nice! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń