poniedziałek, 11 grudnia 2017

136. Don't be sad because of rain

Pogoda ostatnio niewątpliwie płata nam figle.
W sobotę mieliśmy piękną zimę, a dzisiaj nie było po niej już śladu.
A miałam nadzieję, że śnieg utrzyma się do świąt!
Cóż, nie na wszystko mamy wpływ i nie pozostaje nam nic innego, jak dopasować się do warunków i przynajmniej postarać się widzieć plusy w tym, co pogoda aktualnie nam oferuje.

I w dzisiejszej stylizacji małe nawiązanie do kapryśnej aury i naszego doń nastawienia.
Od poniedziałku do piątku nie mam zbyt wiele możliwości na zrealizowanie sesji i kiedy już podczas weekendu znajdę chwilę, zdarza się, że pogoda niezupełnie mi sprzyja.
I tak właśnie było w pewną niedzielę. Mimo tego, ze synoptycy nie zapowiadali opadów deszcz sączył się z nieba od rana.
Postanowiłam jednak wszystkiemu wbrew nie poddać się  i zrobić to, co zamierzałam.
Mimo deszczu wybraliśmy się na zdjęcia ;) i tak powstała zupełnie optymistyczna sesja z udziałem kaloszy i parasola.
Żółty sweter, który miał rozjaśnić szary dzień stał się tutaj substytutem słońca. Ciepły, radosny i idealnie pasujący do mnie.
Myślę, że efekt końcowy jest zupełnie zadowalający i tak naprawdę cieszę się, że nie zrezygnowałam ze zdjęć w ten dzień :) warto postawić na swoim! :)








spódnica- Zaful
sweter- Zaful
torebka- Mango
kalosze- DeeZee



1. up to 70% off
2. Draw a coupon with a big discount
3. free shipping worldwide all time
4. Deals from $0.01 Dec.14-25




34 komentarze:

  1. Stylizacja na mocny plus :) Nigdy jeszcze nie widziałam stylizacji z parasolką. Ciekawa propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi w oko wpadła spódniczka
    Piękna jest

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądasz. Bardzo pozytywnie zestawienie,a Ty jak zawsze radosna i śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobno na święta ma spaść śnieg ☺
    Zestaw rewelacyjny😍
    Bardzo dobrze że od deszczowej pogody nie zniknął uśmiech ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz prześliczną spódniczkę. Super, że mimo niesprzyjającej aury udało Ci się zrealizować sesję zdjęciową. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super sweterek :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie fajne kalosze... tak. Jestem niepoprawną fanką kaloszy...;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja z Gumaczkami wygląda wspaniale Kochana ! A u mnie o dziwio śnieg się utrzymuje :) Nawet bałwana ulepiliśmy hihih ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pozytywnie! :*
    Mnie ostatnio pogoda trochę dobija :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Urzekły mnie twoje kaloszki! ;) są świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. no i tutaj widać, że nawet pogoda pod psem może być kolorowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia! Uwielbiam Twój golf! :))
    Zapraszam do mnie: http://mayyflowerblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieknie wyglądasz :) Ten płaszczyk, buty, torebka - super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie i dziewczęco. Mnie ta pogoda dobija... U nas tak wieje teraz że głowę chce urwać heh, na szczęście już nie pada ale śniegu też nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój uśmiech jak zawsze rulez:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gotowa na opady :D U nas juz temperatura -5, wiec taki zestaw jak Twoj to byloby dla mnie troche za malo :P

    OdpowiedzUsuń
  17. IDealnie na tę ... jesienną pogodę ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak to fajnie wygląda. Bardzo mi się podoba taka deszczowa stylizacja.
    Zawsze masz świetne pomysły na outfity.
    Pozdrowionka serdeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I like your outfit but I'm not a fan at all of those boots (even if I understand they can be necessary ;) )

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/12/12/elegance/

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie uśmiechasz się do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja już nie wiem czy to jesień, czy wiosna.. :P Piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też ubolewam nad tym, że nie ma już śniegu.. mam jednak nadzieję, że mimo wszystko wróci i zostanie z nami chociaż do świąt!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny dziewczecy look :)


    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  24. Wręcz idealnie na taką pogodę jaką mamy za oknem :) Tylko tak trochę to do zimy nie pasuje ;P

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie Ci w takim wydaniu!

    ~~~~~>>>> Zapraszam do siebie.
    Miłego wieczoru xx, Bambi

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę, że Ciebie dobry humor nie opuszcza nawet wtedy kiedy pada :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Que look lindo e fofo! *.*
    Obrigada pela visita, linda!!
    Tenha uma ótima quinta-feira!! Até mais. Beijinhos ;*

    http://suenefernandes.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie, że udało Ci się zrealizować sesję :) Pomimo deszczu wyszła bardzo optymistycznie :) Śliczny sweter!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne połączenie, sweter ma świetny kolor.. bardzo mi się podoba :)
    Ja zamiast deszczu mam straszny wiatr.. uroki mieszkania blisko gór.
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń