czwartek, 14 grudnia 2017

137. True winter view

Czwartek to taki mały piątek, prawda?

Jak Wasze nastroje przed zbliżającym się weekendem?
Ja mam nadzieję, że pogoda dopisze, na tyle, że szwędanie się po wrocławskim jarmarku będzie jak najbardziej możliwe.


Po widokach z tych zdjęć nie ma już co prawda ani śladu, ale w opublikowaniu sesji nie przeszkadza mi to ani trochę. 
Szczerze powiedziawszy stęskniłam się za takimi zdjęciami... Planowanymi, z ładnym tłem, z których ostatecznie jestem zadowolona. 
Zimowy krótki dzień zdecydowanie nie sprzyja jakości fotografii. I mam nadzieję, że czas do wiosny będzie mijał mi tak samo szybko jak do tej pory. 

Stylizacja iście zimowa i prosta aż do granic możliwości. Czyli tak jak lubię najbardziej- zdystansowana kolorystyka, bez szaleństw i nietypowych wariacji. Ciepła kurtka, sweter i zimowe buty oraz czapka i rękawiczki bez których chyba nie przetrwałabym zimy :) 











kurtka- Zara
legginsy- New Look
torebka- Zaful
czapka- Rosegal
sweter- Rosegal

31 komentarzy:

  1. Jakie śliczne zimowe zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zimowa stylizacja i zdjęcia.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna sceneria. Przydałaby się taka na Święta. :) Masz super czapkę z pomponikiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna masz ta kurteczkę :O

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. trzeba przyznać, że w zimowej scenerii zdjęcia wychodzą przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak biało u Ciebie! świetna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też czas szybko leci i liczę na to że wiosna również szybko przyjdzie. Mam nadzieję że pogoda na weekend będzie dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz a śnieg robi naprawdę piękno tło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brrr ... winter's there it seems ;) Nice look for this time of the year ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/12/12/elegance/

    OdpowiedzUsuń
  10. biała kurtka w zimowej scenerii to jest to:)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sceneria :) Bardzo podoba mi się twoja kurtka i czapeczka :)
    Zapraszam na nowy post :*
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/fioletowy-akcent.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne widoki mogłoby już tak zostać a nie śnieg jest a potem ginie i tak w kółko. Bardzo ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna zimowa stylówka! Cudowna czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz świetnie! Zimowa sceneria wygląda fantastycznie, chociaż o wiele bardziej lubię ją oglądać na zdjęciach niż na żywo (nie jestem miłośniczką niskich temperatur i oblodzonych dróg) :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasem prostota daje więcej - super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna sceneria, kocham taką zimę

    OdpowiedzUsuń
  17. jak u Ciebie już biało! Rewelacyjny look


    ~~~~~~>>>> Zapraszam do siebie
    Miłego wieczoru xx, Bambi

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna sesja i świetna stylizacja!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. taka kurtka bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ważne, że jest ciepła a wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przez chwile i u mnie można było obserwować taki śnieg, ale potem tylko błoto, plucha i straszliwie uwalone buty. Tych butów to ja już nawet nie myje, bo szkoda na to nerwów i czasu. Liczę na to, że w końcu przestanie padać, przyjdzie mróz i będzie mniejszy problem.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna stylizacja! <3
    Ile śniegu, ahhh liczę, że na święta również zawita do nas zimowa atmosfera.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny, ciepły i wygodny strój :) A sceneria bajkowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna zimowa sesja :) Piękna ujęcia...

    OdpowiedzUsuń
  25. Śnieg zawsze pięknie prezentuje się na zdjęciach, szkoda, że znowu święta nie zapowiadają się biało. Super strój! Strasznie spodobała mi się czapka. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoja kurtka w połączeniu z czapką wygląda świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Legginsy uznaję tylko na siłownię lub do tuniki.

    OdpowiedzUsuń
  28. U nas w tym roku nawet płatek nie spad:(

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń