piątek, 29 grudnia 2017

140. Fashion tested on people


Witajcie kochani!

Jak Wasze nastroje po Świętach?
Nie mogę nadziwić się temu, że te magiczne chwile, na które czekałam tak długo są obecnie już tylko wspomnieniem...
Dzisiaj ostatni piątek 2017 roku... Sylwester, Nowy Rok, a ja nadal nie wiem, gdzie podziało się 12 ostatnich miesięcy...

Trudno mi zabrać się za cokolwiek. Planów mam tak wiele, a nieustannie brakuje mi czasu.
Liczę na to, że gdy dzień stanie się nieco dłuższy łatwiej będzie mi organizować sesje.
Te ostanie powstają zwykle albo bardzo spontanicznie, albo w biegu.

I tak było ze zdjęciami, które prezentuję Wam dzisiaj.
Na początku grudnia otrzymałam zupełnie niespodziewanie przesyłkę od Answear a dość ciekawą zawartością. Jej część prezentuję Wam dzisiaj :)

Bluza niewątpliwie byłaby idealnym elementem sportowych stylizacji. Z racji jednak tego, że daleko mi do takiego stylu, a buty sportowe służą mi głównie do biegania zdecydowałam się na zestawienie jej z botkami na obcasie. Dżinsowe spodnie to zawsze idealna baza, a dopełnieniem jest torba w kolorze brązu, która wnosi nieco życia w zdystansowany kolorystycznie look :)










bluza- Answear
botki- Lubiebuty.pl
torba- Zaful
spodnie- nn

41 komentarzy:

  1. Bardzo fajny napis na bluzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Połaczenie bucików z taka bluza super wyszło <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2017/12/my-christmas-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja właśnie nieco przedłużyłam sobie te święta, bo uwielbiam ten magiczny czas, na ktory tak dlugo się czeka <3

    świetna bluzka i boskie portaski <3
    super wyglądasz :)


    Udanego sylwestra i szczęśliwego nowego roku kochana :) :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie wiem kiedy to zleciało :) strasznie szybko mija czas.. po nowym roku będę oczekiwać już tylko wiosny. Stylizacja fajna i taka na luzie, w kwestii organizacji czasu będę robić wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za bluzami, a ta jest bardzo fajna :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw, zmieniasz tylko buty oraz torebkę i już masz inny styl :) Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czas zdecydowanie za szybko leci! Super wyglądasz. Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Myslalam, ze tylko mi ten czas uciekl tak szybo jak piasek przez palce 😭 mam nadzieje, ze ten rok bedzie lepszy i ‚dluzszy’! Duzo szczescia kochana, buziaki 😘 Ps. Swietna bluza!

    🎄 Caiawichowska 🎄

    OdpowiedzUsuń
  9. No z tymi miłymi chwilami właśnie tak jest-jest mijają za szybko😥
    Outfit rewelacyjny☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  10. Czas leci zdecydowanie za szybko. Ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, świetnie wyglądasz. Tak promiennie, pozytywnie! Ale to chyba nie ta pora roku? :D

    Wszystkiego najlepszego w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! przydałąby mi się jakas bluza. Ale zauroczyły mnie jeansy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała bluza! Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie wyglądasz <3 Szczęśliwego Nowego Roku Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna bluza,szczęśliwego roku 2018 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie luźne stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana! Rozporek zapnij :P
    A tak poważnie to lubie takie 'większe' bluzy :)) W sam raz na luźne stylizacje ☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny Look! Lubię sportową elegancję ;)
    Ps. Fajny blog. Obserwuję i zapraszam Cię dk mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajna bluza :)
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczerze Ci powiem, że nie pasuje mi bluza do Ciebie. Serio. Kojarzysz mi się głównie z typowo babskimi bluzeczkami i koszulami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A tak w ogóle - nie masz przypadkiem rozpiętego rozporka na 5 zdjęciu? Tylko proszę nie uznaj tego za złośliwe wytykanie ;P Czasem przy publikacji można coś przeoczyć i później płonąć ze wstydu ;D Już tak raz miałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz ślicznie Kochana ! Znam ten ból :( Mi też ciągle brakuje czsu :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna bluza i buty!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny zestaw! Taki na luzie ale z odrobiną kobiecości! Super
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/01/sztruksowa-kurtka-w-liliowym-kolorze.html

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo lubię takie bluzy! świetne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam tą samą bluze:)

    Najlepszego na nowy rok:*

    buziaki;*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  27. Bluza od razu skradła moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubie tego typu bluzy. Sa bardzo wygodne, a i fajnie wygladaja :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajnie wyglądasz w tej bluzie, a chyba bluzy to nie jest u Ciebie codzienny strój. Tak mi się wydaje. Fajne jednak połączenie.

    OdpowiedzUsuń