poniedziałek, 18 grudnia 2017

138. Pastel mood

Jak minął Wam weekend?

Z wycieczki do Wrocławia wróciłam w 100% zadowolona. Piękne miasto i jarmark, który faktycznie zachwycał i wprawiał w świąteczny nastrój. Wieczorny  pyszny, rozgrzewający grzaniec w kilku smakach, a w porze obiadowej niesamowita neapolitańska pizza podczas jedzenia, której wyglądałam jak żywe 45 kg czystego szczęścia.
A przede wszystkim był to czas spędzony z fantastycznymi ludźmi, przy których czas płynie jeszcze szybciej niż zwykle. I dla takich osób (stwierdzam z całą stanowczością) warto było iść na studia :)


Moja dzisiejsza stylizacja to alternatywa dla moich standardowych zimowych zestawień. O tej porze zwykle częściej uciekam w kierunku ciemnych barw- szarości, czerni, bordo i butelkowej zieleni. Tym razem jednak piękny, śnieżny krajobraz natchną mnie do tego, aby stworzyć zestaw lekki, delikatny i pastelowy. Kolorystyka co prawda jest dość dziewczęca, ale myślę, że wysokie kozaki za kolano dodają całości nieco więcej kobiecego wydźwięku. Trudno zrezygnować z typowo zimowych atrybutów, zatem całość uzupełniłam o ciepły szal- chustę w kolorach pasujących do pozostałych elementów zestawu.










kurtka- House
sweter- H&M
spodnie- Lidl
kozaki- Renee
torebka- Sammydress
szal- Dresslilly

26 komentarzy:

  1. Połączeniem szarego z jasnym różem trafiłaś doskonale w mój gust. :) Super, że postawiłaś na jasne barwy. :) Pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W pastelach również Ci do twarzy!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Weekend... na uczelni :(
    Jak zwykle PIĘKNIE wyglądasz!!!

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie Ci w takich pastelach:) świetny look:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie w takim lekkim zestawie. Ja na weekend byłam u koleżanki odwiedzić bliźniaki które niedawno urodziła :) spędziłam cudownie czas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię takie pastelowe stylizacje mimo, że sama wybieram raczej ciemniejsze, a szczególnie zimą.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jest ta kurteczka :) Właśnie poluje za kurtką zimową w takim pudrowo- różowym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny zestaw 😍
    Bardzo fajna pastelowa alternatywa ☺
    Wyglądasz przepięknie 😍
    Ehh zazdroszczę tej pizzy 😉
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor kurteczki nieziemski:* kurde ale u ciebie sniegu u nas nawet plateczka nie ma:(

    BUZIAKI:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz i jak zimowo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie to wszystko połączyłaś kozaczki mega

    OdpowiedzUsuń
  16. Super Ci w pastelowych kolorkach ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne połączenie kolorystyczne! Górę uwielbiam :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam bardzo podobną kurtkę tyle, że kupiłam w Reserved :D Super stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny zestaw, rozświetliłby nawet ponury dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam pastelki, a Ty - wyglądasz w nich zjawiskowo ;) :*

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe kolory!! Piekna torebeczka.

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna stylizacja :)
    https://qwxzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń